Сьози
Доброго вечора, в мене є проблемка, я часто плачу, що робити, я плачу якщо на мене кричать або в мене щось не виходить, просто плачу завжди, хочу сходити до психолога але мама не приймає мої слова в серйоз
Вопрос от: ; Возраст: 12

психолог онлайн
Тетяна Павлівна Дзьоба
доброго вечора! скажи, будь ласка, як давно ти часто плачеш? щось можливо відбулось нещодавно через що ти засмучуєшся?
до психолога хочеш сходити для чого саме? щоб навчитись не плакати часто? або на цьому сайті підказати якісь вправи для самодопомоги для регулювання свого стану? зараз ти в такому віці, коли ще не можеш самостійно приймати деякі рішення на кшталт консультація психолога без дозволу одного з батьків.
але можливо в тебе є близька людина, кому ти довіряєш і з ким можеш поділитись своїми переживаннями? це може бути навіть вчитель або класний керівник, або тітка/дядько, дідусь/бабуся або старша сестра чи брат.
якщо в школі є психолог, ти можеш самостійно звернутись до нього, навіть в режимі онлайн.
Відредаговано автором 10-04-2023 21:11:20
психолог онлайн
Здравствуйте!
Ваша
цитата:
проблемка
является довольно-таки внушительной проблемой.
Ведь такая повышенная эмоциональная восприимчивость -
цитата:
плачу завжди
будет мешать вам находиться в социуме.
Поэтому безусловно, вам надо не только
цитата:
сходити до психолога
а и начинать индивидуальную психотерапию.
Но так как вам предстоит длительная работа, то это будет платная услуга (бесплатные специалисты проведут всего лишь одну или несколько консультаций, которые не решат вашу проблему).
И если ваша мама не имеет желания или возможности оплачивать психотерапию, то вы и не сможете с ней договориться.
Поэтому у вас останется вариант просить маму отвести вас к врачу и убирать повышенную эмоциональность с помощью медикаментов (вам хотя бы назначат какие-то успокоительные средства).
Самое главное, что вы должны понимать - это то, что самостоятельно ваша проблема не может быть решена.
И если вы ничего не будете делать, то состояние может только ухудшаться.
Поэтому если мама не приходит вам на помощь, ищите других взрослых, кто сможет вам помочь.