Декрет, рутина, немає допомоги
Доброго дня, маю донечку 1.7 років, від початку народження з нею не було легко, характерна... Є в нас проблема теж яка тягнеться від народження, це не правильний графік ( такий як у нас в дорослих) змінити не виходить( ми консультувалися), проблема не в цьому.. А ось коли мала ляже спати нормально, то чоловік сидить до пізньої години в телефоні, а як не ляже то з нами або сидить курить, приходячи додому він лягає спати, прокидається мала, і виходить так що той час коли ми можемо провести разом на вулиці ми знову проводимо з нею вдвох, мені дуже образливо, бо весь день я маю хатні справи + догляд за дитино, спить вона в той час коли чоловік приходить , я поки йому їсти розігрію, мала встає, ми йдемо гуляти, я її годую і потім години 2 -3 на кухні готую на наступний день, щоб мати змогу вдень вийти з нею на вулицю. Я від самого народження немаю ніякого відпочинку, так чоловік грається з нею, але він має вибір гратися чи ні, спати чи ні, а я його не маю, я не можу нікуди піти бо фінансів не вистачає я 24/7 з дитиною. Мені без чоловіка набагато легше чим з ним, як його немає я ніби прилив енергії відчуваю, мені не подобається, що я доглядаю за дитиною, а він спить, бо в телефоні ніч сидів, доречі він спить окремо, щоб типу висипатися бо дитина заважає.. Він каже, що він втомився, він працює за компьютером з 8-17..а я мамою з 10 до 4 .. Як пояснити чоловікові, що я втомилася, що мені теж хочеться, щоб він забрав дитину на годину і пішов на вулицю? Я прямо це говорила 2 рази так було, з них раз заставила

Ответы психологов
Говорить нужно прямо и конкретно. Например "посиди, пожалуйста, с ребенком 2 часа, я выйду погуляю", "помой посуду пожалуйста" и тп.
По поводу быта, то тут вы можете его сама себе облегчить - готовить максимально простую еду, купите мультиварку, возможно иногда покупать полуфабрикаты или готовую еду, меньше убирайте, стараясь быть идеальной хозяйкой, спите/отдыхайте, когда ребенок спит.
Есть ли рядом ваши родители/свекры?
Можете ли вы нанять почасово няню?
Достаточно ли муж зарабатывает, чтобы вы могли часть обязанностей переложить на кого-то?
Обсуждали ли с мужем, что вам не хватает времени вдвоем?
Какие в целом с мужем отношения сейчас и какие были до рождения дочери?
Был ли запланированным ребенок?
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 346201 для Валентина Михайловна
Есть ли рядом ваши родители/свекры? Можете ли вы нанять почасово няню? Достаточно ли муж зарабатывает, чтобы вы могли часть обязанностей переложить на кого-то? Обсуждали ли с мужем, что вам не хватает времени вдвоем?
---
На ці всі питання одна відповідь ні.
Відносини ніякі, їх немає після народження дитини. Якщо я прошу по бути з дитиною, щоб відпочити, це супроводжується не задоволенням, він буде сидіти 2 години, але тоді інший час він буде відпочивати. За харчування, кожен із нас має окреме меню, не їм, те що чоловік а він моє, дитину теж годую по схемі Правильного збалансованого харчування, за прибрати тут може допомогти чоловік, заробляє він не достатньо, ми не можемо кінці з кінцями звести. Дитина боїться інших людей, навіть коли ми їдемо до рідні, ніхто з нею не сидить окрім мене
Можете ли вы работать, чтобы достаточно зарабатывать на няню в том числе?
Какие раньше отношения с мужем были?
Каким было финансовое положение до рождения ребенка?
Планировали ли вы ребенка?
Павел Леонидович Басанский психолог
Київ ·
Доброго, Іра!
цитата:
Як пояснити чоловікові, що я втомилася, що мені теж хочеться, щоб він забрав дитину на годину і пішов на вулицю? Я прямо це говорила 2 рази так було, з них раз заставила
Щоб людина зрозуміла Вашу потребу та почала змінювати власну поведінку 2 рази явно недостатньо.
Потрібні десятки раз.
цитата:
Відносини ніякі, їх немає після народження дитини. Якщо я прошу по бути з дитиною, щоб відпочити, це супроводжується не задоволенням, він буде сидіти 2 години, але тоді інший час він буде відпочивати.
Якщо це наслідок його характеру, то навряд чи щось можна суттєво змінити. Але якщо це результат поганих стосунків, то можна розібратись, чому вони погіршилися? І хто що робив для цього? Зазвичай у погіршенні стосунків відповідальні обидві сторони.
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 346232 для Павел Леонидович
Два рази він брав дитину на вулицю, щоб я відпочила. Ось вчора він прийшов з роботи, по вечеряв і ліг спати,в 18.30 , сьогодні в 7.20 пішов на роботу, дитину за вчора він не бачив.
Вы писали изначально ,,как объяснить мужу, что вы устали и чтобы он взял ребенка погулять, а вы отдохнули,,?
При этом пишите, что когда просите, то он берет ребенка и гуляет.
Что не так?
Павел Леонидович Басанский психолог
Київ ·
цитата:
Ви хочете пожалітися на нього, чи все ж таки вирішити проблему? Це зовсім не одне й те саме.
Поки що Ви робите перше.