хочу вернутись...
Я навчалась в іншому місті,там познайомилась з хлопцем ми з ним зустрічаємся вже 5 років,після закінчення навчання почали жити разом,знімаємо квартиру,він заробляє небагато тож за квартиру платимо пополам,в мене також там хорошої роботи немає.В моєму рідному місті нам є де жити,в мене є дві квартири,набагато більше можливостей знайти нормальну роботу,тому що це велике місто і в ньму більше перспектив,я серйозно задумуюсь над тим щоб переїхати назад в своє місто і хочу щоб мій хлопець переїхав також,бо там нам є де жити,та і місто велике більш розвинене,але він не дуже цього хоче,він "син своїх батьків" вони йому дзвонять по 10 раз на день хоч живуть недалеко і він до них кожен день заходить...я сумніваюся що він може переїхати...я незнаю що мені робити,я не хочу жити в маленькому місті...я з великого і хочу назад,але дуже люблю свого хлопця і боюсь що якщо переїду,то з часом ми розійдемся,бо в його місто я не повернусь,а в тому що він переїде не впевнена...
Вопрос от: ; Возраст: 23
консультация психолога
Здравствуйте, Ирена!
Я так понял, что он также не хочет расставаться, но хочет быть ближе к родителям. Наблюдается конфликт интересов и в таком конфликте жить, долго не получится а только отношения испортятся. Надеюсь об этом конфликте догадывается этот молодой человек?
Почему бы вам двоим не разработать план на будущее, как выйти из состояния конфликта и сохранить отношения? Договориться по взрослому, между собой, ну и потом получить благословение уважаемых родителей. Можно еще раз, в разговоре, указать на перспективы другого города, на минусы нынешнего положения вещей и вместе определить срок* на то, что если в течении этого срока положение дел не приблизиться к перспективам другого города - будет смысл вдвоем переехать. Если он согласиться - думаю вам обоим будет легче. Ведь согласие двоих есть отсутствие конфликта. Если же согласия не будет, необходимо найти другой выход, сделать выбор.

психолог онлайн
Ірено!
Розумію, що ти опинилася в не дуже простій ситуації. У цьому вашому трикутнику велике значення мають його стосунки з батьками. Але ж, якщо він переїде в інше місто, то це не означає, що він буде менше любити і поважати своїх батьків. Тим більше, якщо батьки його теж люблять (і хочуть йому добра), то теж не повинні заперечувати проти того, щоб їхньому синові жилося краще. Ти як думаєш? Можливо, варто поговорити на цю тему із своїм хлопцем, домовитися про укладення певної домовленості щодо переїзду, поговорити про його та свої очікування від переїзду. Можливо, спочатку варто поїхати туди лишень на якийсь час та знайти хоча б роботу, а потім уже обговорювати переїзд, якщо так йому буде спокійніше і буде важливіша причина для самого переїзду. В будь-якому разі варто домовлятися і розмовляти одне з одним, чути одне одного. Удачі!
консультация психолога
Ірена, на щастя чи на жаль, але ми невзмозі приймати рішення за іншу людину. В тому числі вмовити когось можна тільки тоді, коли ця людина цього і сама хоче. Перспектив у Вас небагато. Перше, що потрібно зробити, це поговорити зі своїм хлопцем і зажадати від нього однозначної відповіді - переїди він з Вами чи ні. Не ставте йому умов, але дізнайтесь його остаточну думку. І тоді Ві принаймні будете знати, "на якому Ви світі". Звичайно, питати треба лише тоді, коли ві самі будете впевнені в тому, що готові почути будь-яку відповідь. В кожного з нас своя система цінностей, і якщо в Вашого хлопця його батьки на першому місці, а стосунки з дівчиною - на другому, то це його вибір. Так само і у Вас на першому місці може виявитись нормальне життся (в великому місці, своїй квартирі, з нормальною роботою), а стосунки з хлопцем на другому. І це також Ваше право. Головне розуміти, що спільне життя, родина - це не лише кохання, але і спільні цінності і цілі.