Я на межі
Не можу пояснити в чому вся суть проблеми.. раніше справлялась з усім сама.. зараз так все навалилось.. і згадались дитячі проблеми і теперішні.. задумуюсь про самогубство.. але маю двох дітей.. і це трішки спиняє..
Вопрос от: ; Возраст: 29

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Павел Леонидович Басанский
"Земне життя пройшовши до половини,
Я опинився в похмурому лісі,
Шлях правий втративши у темряві долини ..."
(Данте Аліг'єрі)
Раніше справлялись самі, зараз спробуйте разом із психологом, принаймні для того щоб відчути різницю.
Для того, щоб розплутати складний клубок життя, зрозуміти де саме і яким чином я тут опинилась, усвідомити і перезавантажити своє життя і вийти на новий рівень.
Самогубство не вирішення проблем, а намагання від них втікти. І зараз все так навалилось, зовсім не для того, щоб закінчити життя самогубством.
Скільки рочків діткам? Хлопчики, дівчатка?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Паничева
Павел Леонидович Басанский
Доброго ранку!
цитата:
Я НА МЕЖІ
Розумію і співчуваю Вам.
"На межі" - це про те, або сюди, або туди, звідки немає вороття.
"Сюди" - в моєму розумінні означає шлях до життя через пізнання себе, через усвідомлене повернення собі сили і натхнення.
цитата:
Не можу пояснити в чому вся суть проблеми..
Вам точно може допомогти психолог - своїм прийняттям, своїми питаннями і коментарями, словом, щирим і змістовним контактом. Мабуть, немає з ким поговорити про себе. Це так? Натомість потреба не задовольняється.
цитата:
раніше справлялась з усім сама..
Вважаю, що жодна людина не є самодстатньою, навіть якщо їй так здається. Та й проблеми з часом мають звичку навалюватись.
Водночас варто з'ясувати, чому сама? Можливо, звичка? Можливо, звичка недовіряти людям? Можливо, обпіклись у довірі в минулому і тому ... У Вас як?
цитата:
зараз так все навалилось..
От спробуйте тут зазначити три найбільш гострі проблеми в порядку зменшення їхньої значимості?
цитата:
і згадались дитячі проблеми і теперішні..
Нічого дивного. Під час кризи саме так і відбувається. Але вихід є. В це треба вірити, навіть коли тієї віри маленька краплина.
Відредаговано автором 12-11-2023 10:20:59
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
цитата:
раніше справлялась з усім сама..
Це від недовіри іншим чи через надмірну віру в себе і гординю?
Як наслідок гордині часто буває й це:
цитата:
задумуюсь про самогубство..
І тут або гординя переможе Вас, або Ви - гординю. Вибір за Вами.
цитата:
зараз так все навалилось..
Рано чи пізно таке відбувається. Як іспит і випробування. І це -
цитата:
і згадались дитячі проблеми і теперішні..
часто як наслідок. Але НЕ для того, щоб ДОБИТИ чи ПОМУЧИТИ, а для того, щоб нарешті ВИРІШИТИ їх.
Краще в супроводі психолога. Але звичка розраховувати ТІЛЬКИ на СЕБЕ може зупиняти.