чи може критична ситуація проявити ставлення до тебе людини
Доброго дня! Є причини і певна ситуація яка не сприяла щоб родичі чоловіка до мене відносились добре. Однак сталась одна дуже критична і стресова ситуація і я зателефонувала до брата чоловіка перше: дізнатись, що трапилось і запропонувати допомогу. Слухавку він відав своїй дружині яка дослівно сказала (...не біси мене і йди в жопу...). Чоловік це пояснює її стресом і тим що вона не могла в той момент контролювати себе. Я для себе поясню це як істинне відношення саме до мене. Буду вдячна за відповіді
Вопрос от: ; Возраст: 31

психолог онлайн
Lesia, доброго часу доби!
Справа в тому, що робота психолога направлена на людину що звертається - на її переживання, думки, упередження... Інтерпретувати поведінку іншої людини по максимально обмеженій інформації - це дуже не професійно, та головне шкідливо для Вас. Бо як би хто не намагався бути об'єктивним - це все одно буде упереджена, суб'єктивна інтерпретація, яка мало що має спільного з реальністю.
Є загальні знання: на будь яку людину завжди впливає безліч факторів: природа, погода, фізичний стан, емоційний стан, думки, досвід, знання, стать, вік, предмет на який людина в момент дивиться, звуки які чує...і багато-багато іншого. Все це завжди впливає на рішення будь якої людини.
У мене питання до Вас - як Ви себе почуваєте після цієї розмови?
Якою?
Які емоції, думки у Вас виникли тоді і що відбувається з Вами зараз?
Як це впливає на Вас, ваш настрій?
Може має сенс розібратися з цим? Що скажете?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 355414 для Наталия Павловна
На мене це вплинуло критично – тому, що це родичі мого чоловіка…
Так відносини в нас були не ідеальні – були перед цим певні не зрозумілості моєї поведінки їх іт.д. і можна сказати мене зробили в цій сімї містер зло (кожна людина в праві думати про іншу що завгодно)
але от остання ситуація мене вбила
зараз я сиджу і заморочуюсь, щодо того
а чи вартують якісь суперечки щоб людину могли послати на три букви, чи там от до прикладу в жопу
тобто так дійсно я зараз сижу і думаю я що якась не така людина яку можна взяти і послати
і що вони тупо пояснити вам мої відчуття вважають мене якимось лохом якого от так просто взяв послав і що
що до того, що їм до того що подумаю я
адже повертаємось до першопо чаткового – вони ж і так думають що я містер зло-
підла, брехлива там і т.д.
Дополнение от автора
і саме головне, що ця сім'я мене уже так дістала - що я навіть не сприймаю адекватно - чоловіка
Дополнение от автора
ну тобто все що мені хочеться зробити стерти це все з моєї пам'яті з усіма попрощатись уявно і ніколи більше нікого не знати
Дополнение от автора
і крім сліз нічого не виникає ніякого відчуття уже
ну напевно школа себе не знаю
психолог онлайн
дуже глибокі і важкі переживання.. і ключове в усьому цьому - це не розбір поведінки родичів чоловіка, а зосередження на собі, своїх думках та реакції..
Інших людей змінити неможливо, хоча повливати - да. Але при певних умовах.. і зараз це питання не на часі не на разі..
А от Ваш стан - це важливо.
цитата:
Так відносини в нас були не ідеальні – були перед цим певні не зрозумілості моєї поведінки їх іт.д. і можна сказати мене зробили в цій сімї містер зло
є предумова, на підставі якій до Вас сформувалося ставлення. І якщо добре ставлення можна зруйнувати одним випадком... то для зворотньої дії треа багато часу, терпіння, та послідовності. Зруйнована довіра, або досвідом сформоване негативне сприйняття людини не легко зруйнувати, переорієнтувати на позитивне. Тому, якщо Ви наполегливо, не наблидливо, старанно і терпляче не доводили родичам що Ви змінилися і що Вам можна довіряти, що Ви вже не "містер зло" - тоді реакція Ваших родичів логічна і іншої не буде. Поки Ви це не усвідомите - у Вас буде відчуття несправедливості, гніву, злості, образи... - руйнівних переживань які не змінять ситуації, і Вас зруйнують.
цитата:
це родичі мого чоловіка
А як чоловік зреагував на цю ситуацію?
цитата:
Як я розумію, ця проблема має свою "багату" подіями історію. І допоки Ви не розберетися з накопиченими емоціями, сформованими упередженнями по цій історії - будете страждати. Тому я б радила обрати фахівця та попрацювати з психологом поки не зруйнувалася Ваша сім'я.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 355474 для Наталия Павловна
чесно сказати - абсолютно мені плювати, що вони про мене думають от серйоного (я взагілі нічого про них хорошого не думала також) - просто я розумію, що чоловік це його сімя його брати;
виключити спілкування я не можу;
разом з тим я не хочу бачити певний період цих людей в своєму житті;
чоловік (от як не дивно в цій ситуації, ну як може мене підтримав);
так дійсно дуже багато подій і як я розумію от саме вже останні слова -
напевно не знаю як пояснити це з точки психології стали "точкою від якої не можливо повернутись назад"
Дополнение от автора
я не вважаю себе "містер зло" але я не хочу більше спілкуватись з цими людьми -
як мені адекватно пояснити чоловіку (що це твої родичі, хочеш спілкуйся з ними хочеш ні) але я не хочу більше
сімейних свят, зустрічей іт.д.
як би грубо це не звучало
Дополнение от автора
і так дійсно я думаю, що я прекрасна людина -
їхнє уявлення про мене це їх субєктивна точка зору і те як вони можуть
оцінювати ситуацію і робити з них висновки
(як то кажеться скажіть мені хто я і я побачу скільки у вас зла)
і мене ображає напевно те, що
саме мене зробили крайною..
от якось так
психолог онлайн
цитата:
чесно сказати - абсолютно мені плювати, що вони про мене думають от серйоного
це навряд.. коли людині байдуже не думку іншого - така людина не реагує ні на слова цього іншого, ні на дії.. У Вас слова родичів викликали дуже інтенсивні переживання та думки.
Можна собі і далі доказувати, що "мені байдуже".. але це ніяким чином Вам не допоможе.
цитата:
сімейних свят, зустрічей іт.д.
Якщо чоловік Васпідтримав в останній ситуації - чому саме ці слова не адекватні?
Дополнение от автора
тобто із всього написаного -
поки я не пропрацюю "образи на них" -
адекватно реагувати не буду і на інші можливо ситуації
які складаються
а не бачити їх це також своєрідний панцирь
не бачу не має ситауцій не злюсь на них
побачила виникло буря емоцій сльози і стан жертви