Дитина не може впоратися зі стресом.
Я батько чотирнадцятирічної дитини. Розлучився із дружиною 2 роки тому. На даний момент дитина мешкає зі мною. Після розлучення дитина стала не контрольованою та закритою. З мамою не спілкується. Раніше з такою проблемою не стикалися. Завжди була доброю і чесною дитиною. Сподіваюся, ви допоможете.
Вопрос от: ; Возраст: 14

психолог онлайн
Доброго вечора.
Які у Вас стосунки з мамою дитини? А у дитини з мамою та Вами? Треба поглянути на ситуацію цілком, щоб зрозуміти, що відбувається в родині.
Розлучення батьків - це кризова ситуація в родині, яка може бути стресовою для дитини, тому нормально, якщо її поведінка змінюється. Тим паче, донька зараз знаходиться у підлітковому віці і переживає ще й кризу поступового переходу від дитячого віку до юнацького, і тому може відсторонюватися від батьків та поводити себе не так, як зазвичай.
Чи достатньо у Вас довірчі стосунки з донькою, чи є можливість спитати в неї, що її турбує? Чи розповідає донька Вам, як пройшов її день, ділиться якимось своїми переживаннями? Ви можете запропонувати їй звернутися по допомогу до психолога і допомогти з записом до психолога (бо до її повноліття на психологічну допомогу для підлітка треба дозвіл одного або двох батьків). Також рекомендую Вам самому звернутися до психолога з метою опрацювання всіх проблем, які Вас непокоять. Бо діти відчувають емоційний стан батьків і це впливає на них теж. Тож, якщо батьків непокоїть стан дітей, їм варто, в першу чергу, піклуватися про свою психіку, щоб бути своїм дітям надійним тилом і джерелом підтримки.
психолог онлайн
цитата:
Після розлучення дитина стала не контрольованою та закритою
Що означає "не контрольованою"?
І в чому проявляється її "закритість"?