не можу змиритись з минулим дівчини
не можу змиритись з минулим своєї дівчини , завжди мучить, те що у неї був перший секс під алкоголем з малознайомою людиною на тусовці (це ж як себе треба не поважати ,щоб так зробити ) так все це відбувалось до мене ,але як тільки приходять думки на рахунок цього , то стає дуже не приємно і наче щось дуже сильно відштовхує від цеї людини (але люблю її ) , не віриться що саме моя улюблена дівчина могла так зробити.Знаючи її зараз , яка вона людина ! майже кожен день появляються картини в голові з цього моменту , фантазія домальовує і стає ще гірше , 2 дня хороший настрій , а потім як спливає така інформація , то вже немає того настрою . Із за такого завжди у нас сварки і тд... тим що я її дорікаю цим
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
Доброго дня!
А можно вопрос - а какое бы сексуальное прошлое вашей девушки, вас устроило?
Вы бы хотели у нее быть первым? Или чтоб другой мужчина, но без алкоголя?
Ревность у вас включается... она все и будоражит ... отчуждение... и обиду...
Это все само не пройдет... тут или заканчивать отношения... если не можете этот факт принять...
или менять свое отношение к данной ситуации.
( нужна консультация психолога)
Ну и всегда нужно помнить - что у всех свое прошлое...
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 356818 для Ірина Миколенко
ясне діло хотілось бути першим, я просто такий ,що не зможу відразу лізти до дівчини в першу ніч , самому бридко стає від цього , саме прикро,що і вона жаліє ,що так сталось , якось казала мені ,що на початку і близько такого в голові не було ,а тут алкоголь зробив своє діло
психолог онлайн
Ну смотрите было и было... уже нечего нельзя поменять... смысл об этом думать и сожалеть?
Ну так вышло... это ее личный опыт...
Зачем вы ее наказываете за этот опыт?
У вас же тоже наверняка были девушки до нее.
Если вы хотите быть с этим человеком, то нужно простить и отпустить старую ситуацию.
Или вы подсознательно уже не хотите быть с этой девушкой? ( потому ищите причину?)
Если не ваш человек... то лучше это признать и уйти... и не мучать не ее, не себя ревностью...
психолог онлайн
Почула Вас. Яке в Вас питання до психологів?
психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
Дівчина має різні сторони.
Ті, що Вам подобаються, Ви сприймаєте добре.
Але є і інші.
Ваша дівчина відчуває себе вільною, розкутою, свободною.
Вона дозволила собі випити, дозволила мати секс.
Такі її якості можуть дещо лякати.
Адже це може свідчити про те, що вона і надалі буде орієнтуватись не на те "що люди скажуть", а на те, що їй буде хотітись самій.
А ще Вам може це бути неприємно, тому, що Вам такі якості , скоріш за все, не властиві.
Так виглядає, що Ви більш обережна людина, яка переймається, щоб не наробити помилок.
А дівчина більш "жива", з помилками, власним досвідом, який , можливо, спочатку для неї був навіть приємним, а вже потім перейшов в розряд того, що вона хотіла б змінити.
І це нормально.
Ви можете накручувати себе і далі різними фантазіями, а можете просто почати жити Реальним життям, дозволити собі і іншим мати власний досвід, за який не треба себе картати.
А , можливо, Вам є сенс навіть навчитись певній "сміливості жити " у своєї дівчини, яка не переписує життя на "чистовик ", а щиро і відверто пише все в "одному зошиті ", з помарками і помилками.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 356829 для Наталия Горская
вона не відчуває себе вільною, розкутою, свободною , тут ви помиляєтесь
психолог онлайн
Можливо з Вами їй "потрібно " не бути такою.
Але ж всередині це все є. Інакше вона б не вчинила так з першим сексом.
Можливо потім, ваше, або чиєсь ще засудження, або загалом "голос розуму"( який в'їдається з суспільства автоматично), або певні неприємні моменти самого випадку призвели до самокритики.
Але внутрішня свобода- це те, що в дівчини точно є.
І якби така свобода була у Вас, то , можливо, кількість ваших помилок в житті дозволила б Вам більш лояльно ставитись до "відходу від ідеалу" в інших.
А так виходить, що Ви обережно обходили "круті віражі", бо не хотіли "замарати чистовик", а дівчина просто жила.
Тому Ви завжди будете засуджувати ("це ж треба так не поважати себе ") щось з того, на що самі не зважилися би.
Дівчина може і поважала себе, але їй захотілося "відпустити гальма ".
А може то був її шлях до дорослішання. Кожен має право йти своїм шляхом.
І ніхто не має права його засуджувати.