Закоханий в сусідку але не можу зробити крок
Давно ще подобалась як тільки фото побачив її. Коли вже поруч почали жити закохався по самі вуха спочатку просто проходили поруч вітались і відчувалось прям щось сильне з обох сторін, потім трохи спілкувались більш по загальних темах, але відчувалась тяжкість типу незнаю як пояснити потрібно було якось самому щось запитувати і тд був момент коли відповідала ок, але коли вже запрошував поговорити то казала я поки трохи зайнята в тому сенсі що справи, і коли розмовляли вживу то казала, що якось не по собі, завжди з подругою в основному бачу тільки, потім якось не проявив ініціативу і переписка зупинилась на місяці(я такий не настирний, не рішучий, не вмію це прям робити), але вона і таких не приймала, було зробив комплімент всеодно не пішло, тепер наче холодна до мене(можливо я так думаю).
А я як тільки її бачу це просто в серці моментально, такого ніколи не було і не буде відчуваю, просто готовий наче на все, але крок знову зробити незнаю як, бо відчуваю буде знову ігнор, не розумію нічого просто..
Але від цього не краще просто можу лягати спати і просто починаю думати про її, незнаю що робити це настільки сильно що ніколи такого не будо від слова зовсім, і просто не знаю що робити бо знаю що вона або кимось раніше «ранена», або незнаю чому так, ревність просто до любого шороху, навіть коли з нею заговорить любий сусід, до болі в серці..
Вопрос от: ; Возраст: 24

психолог онлайн
Добрий вечір. Наразі у вас відбуваються уявні стосунки, тобто вони існують окремо від особистості дівчини. Навіть закоханість пішла через фото, а потім вже перейшла на реальну людину.
Ви пишете, що ви нерішучі, так завжди було? Чи є у вас досвід стосунків?
Який саме крок ви хотіли б зробити?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 365008 для Ксенія Шалімова
Про нерішучий так, сам по собі такий, більшість дівчата раніше самі починали писати, або ж просто я відчував віддачу коли навіть писали, і бачив що хочуть спілкуватись.
Були, але також ініціатором всього була дівчина.
Наприклад запросити в кіно незнаю чи це доречно, і чи дівчина готова до цього, зараз багато дівчат які саме не хочуть стосунків взагалі і я цього нажаль не зовсім розумію, або пишуть що «як друг», це від теми, або я себе так веду занадто тепло і тд тп..
психолог онлайн
цитата:
зараз багато дівчат які саме не хочуть стосунків взагалі
Не хочуть і не хочуть, у чому проблема?
цитата:
або пишуть що «як друг»
Це означає, що немає зацікавленості саме як до хлопця.
Чим це заважає
цитата:
Наприклад запросити в кіно
Чому це може бути недоречно. У кожних реальних стосунків повинен бути початок. Наразі ви у зоні зближення. Але ви в ній затримались вже довгенько. Що вас тримає на дистанції? Розуміння що вона
цитата:
тепер наче холодна до мене
?
Ви знаєте, є таке відчуття, що у такому режимі відносини з нею для вас безпечні. Поки ви не підходите до неї з пропозицією розвивати відносини, вона вам і відмовити не може. Тоді ви можете продовжувати знаходитись у цих намріяних стосунках і далі, без болю від відмови. Схоже між вами справді відбулась якась хімія на початку. Але ви не скористались можливістю. Чому?
Дополнение от автора
-Не xoчуть і не xoчуть, у чomу npoблеma?:
Та якось останнім часом багато на таких потрапляв, типу можуть наголошувати не раз ти ні на що не най дійсні може вийде, може не вийде, або просто кажуть що не розчаровуйся, що нічого не вийде, потім перестаєм якось спілкуватись і знаходять хлопця, це взагалі ;))
Раз будо таке чекав, чекав щоб написати дівчині вона мені подобалась і я їй, аде думаю ну пізніш коли буду готовий в кращий час, щоб нічого не зіпсувати і проходить час і хоп в її хлопець і я такий бл, також за цим дипресував, навіть сон міг приснитись що в її хлопець і я просинався наче від сна жаху.
-Це oзнaчaє, щo неmaє зaціkaвленocті camе яk дo xлonця. Чиm це зaвaжaє:
Ось це саме цікаво не розумію чому, можливо я так себе веду типу спілкуванння таке більш дитяче, мова лагідних слів, привязуюсь зразу, хоть стараюсь не сильно щоб не розвалювалось але все рівно, чомусь саме як друг, раніше коли холодно відносився все було навпаки всі хотіли самі, тепер популярність зникла так звана і все тяжко, дипресії жорсткі, буває близько до печальних наслідків, але якось зупиняюсь.
-Чomу це moже бути недopечнo. У koжниx pеaльниx cтocунkів noвинен бути noчaтok. Нapaзі ви у зoні зближення. Але ви в ній зaтpиmaлиcь вже дoвгеньko. Щo вac тpиmaє нa диcтaнції? Рoзуmіння щo вoнa..:
Проігнорує, відмовить, скаже що занята, робота, а потім якось незручно буде ливитьс в очі їй, я завжди якось думаю наперед що подумає і так далі сильно накручую аж занадто.. Але бачу що з хлопців стежить за мною і ще ща декількома але в них швидше є дівчата і дружини, або вони як родичі можливо чи друзі, і тоді сама зробила підписку і не відписались досі, ось цього також не розумів.
-Ви знaєте, є тakе відчуття, щo у тakomу pежиmі віднocини з нею для вac безnечні. Пokи ви не nідxoдите дo неї з nponoзицією poзвивaти віднocини, вoнa вam і відmoвити не moже. Тoді ви moжете npoдoвжувaти знaxoдитиcь у циx нampіяниx cтocунkax і дaлі, без бoлю від відmoви. Сxoже mіж вamи cnpaвді відбулacь яkacь xіmія нa noчaтkу. Але ви не ckopиcтaлиcь moжливіcтю. Чomу?:
Саме так, це прям життєво, та якось через те шо тоді відчув холод, чи можливо страх від її розвивати стосунки взагалі, незнаю можливо хтось ранив її або ж незнаю чому так, вона дуже красива з гарним голосом, мила, красива навіть без цих всіх макіяжів це просто…, і ще в мене є таке що типу недостойний її що можу дати їй щось типу цього, що так собі живу, нічого не має, цим хочу компенсувати машиною класною, і в мене в голові зразу здається що все поміняється і вона захоче відносин і все буде добре і мені буде якось вже простіше писати, типу влна все змінить і це таокж чекаю коли куплю, типу буде більш тепло відноситись, незнаю правда чи це так працює..
♥Дуже дякую Вам, що вислуховуєте, розумієте, радите, насправді думав не все зрозумієте просто таке буває, що люди не розуміють що я пишу..
І це вперше звернувся до психолога, раніше думав та сам якось, якщл звернула до психолога це все вже якесь клеймо, що вже всьо зіхав до ручки;)
Ще раз дякую))
психолог онлайн
цитата:
можливо я так себе веду типу спілкуванння таке більш дитяче, мова лагідних слів, привязуюсь зразу, хоть стараюсь не сильно щоб не розвалювалось але все рівно, чомусь саме як друг, раніше коли холодно відносився все було навпаки всі хотіли самі, тепер популярність зникла так звана і все тяжко, дипресії жорсткі, буває близько до печальних наслідків, але якось зупиняюсь.
Оце вже питання для роботи зі спеціалістом. У вас є труднощі з наближенням, скоріше за все через те, що ви не можете тримати дистанцію між собою і людиною з якою налаштовуєте відносини, ви просто одразу провалюєтесь у почуття, фантазії і занадто глибокий контакт. Це може відштовхувати оточуючих, занадто швидке зближення.
цитата:
Проігнорує, відмовить, скаже що занята, робота, а потім якось незручно буде ливитьс в очі їй
Проігнорує вона, а незручно буде вам? Як так? При чому тут ви?
цитата:
думаю наперед що подумає і так далі сильно накручую аж занадто
Схоже ви дуже невпевнені у тому, що ви достойна людина, яка може розраховувати на гарну дівчину та якісні відносини. Це від відсутності розуміння себе, лікується психотерапією.
Написала вам відповідь, а потім прочитала ваші слова про
цитата:
в мене є таке що типу недостойний її що можу дати їй щось типу цього, що так собі живу, нічого не має,
А що саме ви повинні мати, чи дати їй? Звідки такі думки? Вона щось про таке казала чи транслювала? Чи ви розглядаєте всіх дівчат як тих, які будуть від вас чогось очікувати?
цитата:
хочу компенсувати машиною класною, і в мене в голові зразу здається що все поміняється і вона захоче відносин і все буде добре і мені буде якось вже простіше писати, типу вона все змінить і це також чекаю коли куплю, типу буде більш тепло відноситись
Виглядає так, наче ви розглядаєте варіант не початку відносин, а купівлі дівчини. Ви відчуваєте, що це все що ви можете інвестувати у відносини?
цитата:
раніше думав та сам якось, якщл звернула до психолога це все вже якесь клеймо, що вже всьо зіхав до ручки
Взагалі до психолога краще звертатися до з'їжджання до ручки) Бо потім дуже дорого лікуватись, і не факт що вийде вилікуватись.