Чому він це робив?
Добрий день.
Хочу задати питання на тему інцесту. Мій батько в моєму дитинстві коли мені було приблизно до 9 років сексуально експлуатував мене. Не хочу вдаватися в подробиці, якщо коротко — це було без проникнення, тільки роздягання, дотики, оральний контакт. Він погрожував що вб'є якщо комусь про це розкажу. В дитинстві я мовчала, в дорослому віці кільком людям розповіла вживу і в інтернеті, від цього мене легше не стало, почуття сорому і провини перед цими людьми, що їм довелося дізнатися такі речі від мене. Знаю що багато людей пережили гірше і якесь почуття незручності, що я ношуся зі своєю незначною травмою, в той час як багатьом людям набагато гірше. Маю велику недовіру до людей, особливо до чоловіків. Заздрю людям які спілкуються зі своїми батьками — я зі своїми не спілкуюсь, не можу в собі щось перебороти. До тата і до тих епізодів відчуваю огиду, злість, почуття несправедливості. Сьогодні снився сон про тата і сильно піднялися ці почуття. Питання: по-перше — чому він це робив, чому він дозволив собі це робити з дитиною? І питання чи можливо взагалі позбутися почуття несправедливості, огиди, злості, недовіри, використаності, порожнечі, нікчемності, сорому, провини? Це взагалі можливо ''вилікувати''?
Вопрос от: ; Возраст: 29

психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброго дня
В першу чергу, хочу вам висловити щирі співчуття, що вам довелося таке пережити. Це жахливо. Те, що з вами робив батько - це злочин, що зветься розбещенням неповнолітніх. Не важливо чи з проникненням чи без, він не мав права такого робити і це є збоченням та відхиленням. Чому саме робив - не знаю, та й яка різниця, вашого досвіду це не відмінить.
Вам обовʼязково потрібна психотерапія, там ви зможете це пропрацювати в безпечних умовах зі спеціалістом.
Щодо інших людей, то незалежно, хто що пережив: гірше чи ні, це не знецінює ваших страждань і вашого досвіду. Це їх життя, а то - ваше. Ви маєте право на всі свої почуття.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Вітаю!
Дуже прикро і боляче, що ви зазнали такого відношенню з боку батька. На превеликий жаль, ця травма тримає вас в полоні, ви не можете пережити це і хочете зрозуміти. Якщо я скажу, що ваш тато неадекватний і не зрілий це ж не полегшить вашого болю. Тут потрібне лікування, обробка та вивиільнення цілого спектру переживань. Часто клієнти в терапії відіграють цю травму і теж не можуть швидко отримати бажаного ефекту, бо підіймається цілий пласт необробленого витісненого матеріалу і кидають початий процес. Тому тут потрібно налаштуватись на тривалу, нелегку і болючу роботу, як операцію по видаленню небажаної пухлини, що пожирає сили, радість та довіру.
Можливо позбутись якщо позбуватись, воно саме по собі не розчиститься. Навіть якщо натрапите на хорошу людину, внутрішні демони будуть підійматись і атакувати ваш контакт. Я так розумію, що вам взагалі важко довіряти людям. Чи є у вас друзі?
Таку обробку почуттів витримати може психолог бажано в підході травма терапії, також потрібна ваша готовність працювати і утримувати контакт. Психолога можна змінити на відміну від батька якщо вам щось не зайде і це теж полегшує життя, коли я можу змінити, обирати і йти. Ви зараз у безсиллі та відчаї, співчуваю і радію, що ви сюди звернулись. Є Надія на Життя, підтримку та на близькість!
Відкрию вам секрет більшість психологів мають шалені травматичні досвіди, саме завдяки глибинній роботі вони живуть, функціонують, мають професію і допомагають іншим впоратись з знайомим адом всередині.
Відредаговано автором 17-05-2024 13:57:22
психолог онлайн
Доброго дня... Дуже співчуваю Вам... Нажаль, люди бувають непридатні для батьківства. Але на це нихто не перевіряє. Те, що ви переживаєте - це стан, з яким дуже важливо попрацювати з психотерапевтом. Зараз є богато технік, щоб полегшити ваш стан. Але я ще відчуваю що ви маєте сумнів у собі...якась вина... Це вже може бути інша, не повязана з татом історія. І її теж важливо пропрацюати.
Дуже раджу Вам шукати психотерапевта та не гаїти часу!
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
чому він це робив, чому він дозволив собі це робити з дитиною?
Якщо коротко - в нього були серйозні проблеми з психікою, можливо, хворобливе збочення за відсутності будь-яких скільки-небудь сформованих цінностей.
цитата:
І питання чи можливо взагалі позбутися почуття несправедливості, огиди, злості, недовіри, використаності, порожнечі, нікчемності, сорому, провини? Це взагалі можливо ''вилікувати''?
Впевнений, що в значній мірі з багатьох позначених Вами почуттів можна вийти. А деяких позбутись взагалі. В який спосіб? - за допомогою тривалої терапії травми.
психолог онлайн
Я вам очень сочувствую. То, что вы пережили, это ужасно.
цитата:
Знаю що багато людей пережили гірше і якесь почуття незручності, що я ношуся зі своєю незначною травмою, в той час як багатьом людям набагато гірше.
Это неправда. Вы пережили одну из самых страшных травм - насилия от своего родного отца. Для ребенка, чья психика еще не окрепла, это ужаснейшее событие и точно не "незначна травма" и у кого-то хуже.
Справится с этим можно с помощью длительной психотерапии.
Я бы предложила вам обратиться на индивидуальную психотерапию+групповую (где будет данная тематика, чтобы поддержаться о других участниц, которые с этим столкнулись).
Важно только, чтобы это был именно психотерапевт, имеющий соответствующую специализацию, а не просто психолог с дипломом и парочкой курсов. Плюс это должен быть очень бережный и тактичный человек.
Не оставайтесь наедине со своей болью, позаботьтесь о себе. Качество вашей жизни и ваше самочувствие улучшиться, если вы проработаете эту травму.