Чи мій хлопець абюзер?
Доброго вечора, я людина якій тяжко відпускати з свого життя людей, і це мій перший хлопець, тому мені важливо дізнатись чи краще піти від хлопця, чи можливо він нормальна людина і мені здається.
З початку хлопець був дуже хороший, ми познайомились на роботі, він був трошки вищий за мене за посадою старався допомагати мені, вирішував деякі проблеми, я працювала в іншій країні і мала скоро поїхати в Україну, ми з ним спілкувались довго, потім ми почали зустрічатись і я поїхала на деякий період в Україну. Він приїхав в Україну на деякий час добре до мене ставився.
Але в нього та в мене досить різні погляди з політичної точки зору, він не підтримує війну, але й не засуджує Путіна, він з самого початку знав що мені не подобається Путін і ці всі речі, але він не розказував мені це спочатку, потім вже через якийсь через він сказав мені що йому подобається Росія і він хотів би відвідати Росію,і що він не вважає Путіна терористом. Потім я сказала що мені це не подобається, він сказав то тоді нам потрібно перестати зустрічатись, бо моя думка щодо цього незмінна, потім кожного разу казав, що він надіється що він витратив стільки часу та зусиль і надіється що не дарма він потратив свій час , і кожного разу це говорив.
Потім я розповіла йому про свою мрію поїхати в Штати можливо жити в майбутньому, після того як закінчиться війна він сказав що йому ця ідея не подобається і він буде жити тільки там де він хоче жити ( на 99 відсотків),і також сказав що він не згодний що чоловік якщо ми одружимось має забезпечувати сім’ю, а всі гроші які я заробляю і які він заробляє мають сумуватись (тобто ми маємо жити 50/50) і також він сказав, що якщо я в майбутньому хочу жити в Нью Йорці чи ще десь далеко, то нам треба розійтись і говорив це злим голосом. також він сказав сьогодні що перетелефонує мені сьогодні, я запитала коли, щоб знати як планувати свій день ( бо в мене ще є навчання і інші справи ), він сказав що він не має робити запис щоб поговорити з своєю дівчиною, як роблять запис до лікаря і що це жахливо, згодом перетелефонував все ж таки тоді коли він захотів і сказав що буде телефонувати ще сьогодні ввечері , я сказала що певно краще взавтра бо в мене є трохи справ сьогодні ввечері він матюкнувся і сказав що передзвонить все ж таки ввечері але на пару хвилин.
Подарунки спочатку дуже дарував, а останній час тільки на 8 березня,14 лютого мав подарувати подарунок, але служба доставки прислала йому смс що вони збережуть це замовлення але не зможуть відправити 14 лютого, і він замість того щоб відправити це замовлення 15 лютого наприклад, чекав саме на моє день народження.
Що робити в такій ситуації?
Вопрос от: ; Возраст: 24

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Доброго вечора!
Певне, ніхто не зможе окрім Вас самої прийняти рішення, адже, це Ваше життя, і Вам його жити.
Психологи можуть допомогти розібратися в собі, щоб не шкодувати потім про свій вибір.
Ви задаєтеся питанням, чи не аб'юзер Ваш хлопець? Скажу Вам так. В нашому житті випадкових зустрічей не буває. І якщо ми зустрічаємося з аб'юзером - це може статися лише у випадку, якщо ми відіграємо роль "жертви". Тобто, якщо людина самодостатня ( не плутати з самостійністю), в її житті якщо і з'явиться аб'юзер, то лише на дуже короткий період, лише для того, щоб його упізнати і оминути.
Окрім того, щоб зрозуміти, хто з нами поруч, дуже важливо звертати увагу на деталі та дрібниці. Адже, коли ми закохуємося, нам хочеться виглядати краще і свої слабкі сторони ми намагаємося не показувати одразу. От ті самі деталі та "дрібниці" з часом і стануть основним в характері людини. Певне, ідеальних людей не буває, але щоб створити сім'ю, потрібно дуже чітко розуміти, з якими саме недоліками ми можемо змиритися, а які ніколи не приймемо. Тому що найбільша омана жінок - це думати, що чоловіка можна змінити. Якщо чоловік зараз, коли Ви ще не одружені, проявляє категоричність, не рахується з Вашими вподобаннями, інтересами, справами та почуттями, навряд чи він почне рахуватися тоді, коли Ви станете його дружиною. Адже, такі чоловіки жінок в шлюбі сприймають як свою власність, річ, ж якою рахуватися не потрібно, а можна лише наказувати та керувати.
Зважаючи на написане Вами, у мене виникає питання, які стосунки між Вашими батьками і як вони ставилися до Вас в дитинстві? Адже, чоловіки-аб'юзери просто так в житті не зустрічаються.
Окрім того, кидаються одразу в очі Ваші слова "я людина якій тяжко відпускати з свого життя людей"
Тобто, судячи з написаного, Вам притаманна тенденція до "злипання", до психо-емоційної залежності. А такі якості практично завжди "родом з дитинства". Тому, як на мене, Ваше питання набагато
глибше і стосується не стільки стосунків з цим хлопцем, скільки Вашого внутрішнього ставлення до життя та близьких людей, чоловіків. А це потребує індивідуальної роботи з психологом. Певне, якщо Ви не хочете потерпати від своїх залежностей все своє життя...
Відредаговано автором 31-05-2024 21:01:34
психолог онлайн
Доброго дня.
Ви описуєте доволі неприємні розмови, з доволі категоричною людиною. Людиною, яка з Ваших слів і в Ваших очах відповідно, ніби не бачить цінності у Вас і не розділяє Ваші. Це прикро і напевно, складно утримуватись в контакті з такою людиною іноді.
цитата:
чи краще піти від хлопця, чи можливо він нормальна людина і мені здається.
- Чому Ви вважаєте, що хтось тут в праві визначати бути Вам в цих стосунках чи ні?
З Ваших слів, не видається, що хлопець " не нормальни", але йому притаманні певні специфічні і різкі риси, погляди. які дуже спірні для когось. Ви маєте визначити - чи готові Ви, з цим бути?
Якщо Ваш хлопець ніколи не зміниться, все залишиться у Ваших стсоунках так як є - Ви готові на це? Вас це влаштує?
ВІдповідь на це, може щось прояснити для Вас.
І, також, важливо розуміти, а що для Вас цінного у цьому хлопці і у Ваших стосунках загалом? Що тримає Вас, що подобається? Бо в загальному, описали Ви в основному тільки мінуси.