Депресія
Добрий день. Ситуація така! Не можу зрозуміти своє значення, Не розумію навіщо я в цьому житті,нічого не виходить, та і бажання не має щось робити. Закинула всі хобі,до чого не берумь все валиться з рук. Чоловік військовий,розумію що йому важко,але не можу змиритися з його відношенням. Я завжди плачу,кожне його слово доводить мене до істерики і викликів швидкої допомоги,бо хватає серце. Накручую себе завжди. Я звикла ,що він хоч якось приділяє увагу,а тепер її немає. Найстрашніше, що я тепер не хочу спілкуватись навіть з близькими,я на них завжди зривають. В чоловікові бачу тільки негатив, мені здається,що він користується мною. Що робити? Вже не вистачає сил,я іноді сиджу і думаю навіщо я взагалі існуючи,мені здається,що всім було б краще,якби мене не було.Може я просто очікую від людини більше ніж він може дати? Як навчитися сприймати то? Іноді навіть жити не хочется
Вопрос от: ; Возраст: 30

психолог онлайн
ДОброго часу доби!
Стільки відчаю в Вашу дописі..
Я б радила срочно звернутися до фахівця - травмотерапевта, психотерапевта. Ті симптоми, що Ви описуєте, які, як я розумію, тягнуться вже доволі довго, можуть свідчити про різні психо-емоційні розлади, що природньо в нашому сьогоденні. Ви потребуете фахової допомоги!
Спілкування з військовим - це окрема тема, так, Вам доведеться вчитися. В першу чергу саме Вам, а не чоловіку. Ми, ті хто в тилу маємо зрозуміти дуже просту річ, в першу ергу підлаштовуватися під загальні обставини мають цивільні, а не військові. Військові це мають роити вже після перемоги. І те, що випадає на плечі близьким та рідним наших захисників - то дуже складна та важка ноша. І в цьому сімї бійців потребують підтримки і допомоги і яку вони можуть отримати у багатьох громадських, соціальних та волонтерських закладах, угрупуваннях, форумах, обєднаннях.
Ви можете обрати фахівця або на сайті і попрацювати з ним індивідуально. Або пошукайте що є в Вашому місті. Або напишіть мені - я скину Вам координати безкоштовної психоогічної допомоги для військових та членам їх сімей.
Важливо, щоб Ви почали дбати та допомагати собі.
психолог онлайн
В житті людини існують певні кризові періоди, коли "старе" розуміння /бачення життя вже не "діє" - можуть здаватись неважливими справи/ідеї/ люди, які раніше давали відчуття опори, сенсу, важливості.
Це дійсно важко.
Адже здається, що все перевертається з ніг на голову, а опори немає.
Щоб трохи полегшити свій стан,
важливо нагадувати собі, що це лише такий період, який безумовно закінчиться.
Але є важливий момент.
Варто все ж зануритися в себе та розібратися з тим, що змінюється.
Адже "нове" сприйняття свого життя не може бути побудоване на "уламках старого", треба ті "уламки" розібрати, "розчистити завали".
Це можна зробити разом з фахівцем "вживу" , або онлайн.
Щоб далі Ви вже могли вибудовувати нове бачення свого життя, спираючись на нові опори.
Натепер можна припустити, що найбільшого болю завдають Вам стосунки з чоловіком, які , або змінились через те, що він воює, або просто те, що було прихованим тепер вийшло на поверхню.
Чи відчували Ви раніше підтримку чоловіка?
Чи комфортно Вам було раніше в ваших стосунках з чоловіком?
Що саме так сильно ранить Вас, що болить серце?
Щодо близьких- чи є серед них хоч одна людина, яка Вас розуміє та щиро намагається допомогти?
Це може викликати різні почуття, навіть роздратування, але важливо бачити суть- справжнє бажання полегшити ваш стан.
Вам зараз важко.
Тримайтеся.
Зміни, справжні внутрішні, нажаль, завжди тривають болюче.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 367132 для Наталия Павловна
Підкажіть будь ласка,як я можу з вами зв'язатись,щоб отримати координати?
психолог онлайн
цитата:
Клікніть на мене - відкриється моя сторінка там є телефон - будь який мессенджер - напишіть.