Що робити коли хлопець закрився в собі та відхилився?
Ми почали розмову стосовно наших відносин що потрібно щось робити щоб вони були здорові та адекватні
На що мені кажуть що його телефон це його хоча він обманював мене стосовно кредитів а коли я находила я вина що лізу не туди типу я можу дивіться переписки але далі то його личное. Каже щоб все було щасливо, я повинна попрацювати над собою щодо телефону та довіри. А він в свою чергу буде сподіватись що я впораюсь
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Телефон и правда это личное пространство. И в отношениях и правда нужно доверие и работать со своей потребностью контролировать.
Но. Если был прецедент по поводу того, что ваше доверие обманули, то спихивать всю проблему на вас это признак незрелости и детской позиции. И то, что вы будете контролировать что-то проблему не решит. Она гораздо глубже. В целом, очень часто есть только иллюзия контроля, потому что, если человек захочет что-то сделать, то он это сделает и никакая проверка переписки, телефонов, слежка и тп не поможет вам. Тут либо доверяешь, либо не находишься в отношениях.
Как давно вы вместе?
Вы живете вместе? Общий бюджет?
Каким образом кредиты МЧ волнуют вас?
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Що робити коли хлопець закрився в собі та відхилився?
Почему же ваш
цитата:
хлопець закрився в собі та відхилився
если он сам вам сказал, что надо делать -
цитата:
щоб все було щасливо, я повинна попрацювати над собою щодо телефону та довіри
?
Вас не устраивает такое решение проблемы?
Вы не хотите работать над своим доверием?