Самогубство
Ще з плюс-мінус шести років я почала регулярно задумуватись про самогубство. Спочатку це було через образи на когось, і потім я думала, як би краще себе вбити: куди встромити ножа, в якій годині вийти з кімнати, щоб зробити все правильно, щоб потім прийшли інші і побачили мене мертвою та пошкодували про те, що ображали мене. Все це було несерйозно, і я не звертала на це уваги. Впевнена, багато хто про це думав. Але з часом, трохи підрісши, я почала серйозніше про це задумуватись. Сенс життя втратився, і я не хочу жити далі. Боюсь майбутнього, дорослого життя, не відчуваю нічого. Від відчаю постійно шукаю способи, як покінчити з собою. Інколи робила незначні, навіть несерйозні спроби. Я зразу знала, що в мене нічого не вийде, але це мене заспокоювало, і так я більше перевіряла себе. Якщо я можу зробити навіть таку дурницю, як порізати себе або наковтатись таблеток, то зможу довести це і до серйознішого.
Але я не хочу цього, хочу припинити це. У мене немає серйозних проблем, ніяких психологічних захворювань, повна любляча сім'я. Я не хочу, щоб одного ранку моя мати побачила мертву дитину. Як перестати постійно хотіти смерті?
Вопрос от: ; Возраст: 15

психолог онлайн
Віталій Вікторович Бондарчук
Віталія Юріївна Мельник
Нік, з того, що Ви описали, я можу припустити, що в якийсь момент саме поняття "самогубство" стало для Вас дорівнювати "спосіб вирішення певної проблеми ".
Спочатку, можна припустити, що Вам не вистачало уваги.
Ви її так сильно потребували, що здавалося, що навіть готові померти заради того, щоб хтось таки проявив свою зацікавленість Вами, щоб Ви відчули себе важливою, значущою для тих, хто важливий для Вас.
І тут важливо відокремити мету і спосіб її досягнення.
Метою було відчути себе важливою, такою, що має значення, відчути увагу та турботу.
А способом якимось чином стала ідея про самогубство.
Можливо тому, що для дитини смерть ще не до кінця усвідомлена річ, дитина не сприймає незворотність смерті, тому може побачити тут саме спосіб привернути увагу.
Таким чином можна побачити, що самогубство не було метою.
Лише невдало обраним (через неможливість за віковим розвитком осягнути всі наслідки) способом досягти мету.
Щодо теперішнього часу- більше схоже на те, що самогубство так і залишилось способом, а не метою.
А мета зараз- іноді просто відпочити, набратися сил, іноді відчути себе важливою(як і в дитинстві), щоб знати, що близькі люди вважають твої проблеми значущими, іноді отримати допомогу та підтримку, щоб хтось повірив в те, що Ви зможете впоратись, щоб Ви також в це повірили.
А можливо, є і інші потреби, які дають відчуття "я з цим не можу впоратись ".
І тут ми знову бачимо, що є проблеми, певні внутрішні потреби, але важко знайти спосіб їх вирішення. Тому виникає думка про самогубство, як певний "спосіб вирішення ".
Помилкова думка.
Як перестати про це думати - важливою побачити , що насправді стоїть за цими думками про смерть.
А стоять за ними якісь почуття.
Ваші почуття.
Важливі почуття.
З якими Ви ПОКИ ЩО не можете впоратись.
Стоять якісь проблеми, які Ви ПОКИ ЩО не вмієте вирішувати.
Та і не можете вміти, за віком, через ПОКИ ЩО відсутність якихось знань або досвіду.
Вам важливо обговорити з кимось свої почуття, думки, потреби.
Чи є можливість поговорити з кимось з близьких людей про ваш стан?
Чи можете Ви поспілкуватись з психологом, наприклад в школі?
Ви можете домовитись з батьками про консультацію з психологом, щоб розібратись в тому, що хвилює та які способи вирішення проблем можна знайти замість помилково "закріпленого" колись єдиного і нічого не вирішучого самогубства.
Але варто пам'ятати, що не тільки мама не заслуговує бачити мертву дитину, але й Ви гідні мати довге та щасливе Життя.
Так, в ньому бувають труднощі, але є багато чудових моментів, які вартують того, щоб за них поборотися.
Не здавайтеся.
психолог онлайн
Добрий день. Якшо ви пишите, що у вас любляча сім'я, то ви можете до батьків звернутися за допомогою?
Нехай вони запишуть вас до психолога?
Що страшного для вас у подорослішанні та у майбутньому?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 368462 для Віталія Юріївна
Добрий день. У батьків і без мене є багато справ, я не хочу їх турбувати і не вірю, що вони сприймуть це серйозно. Також я не знаю, чого боюся в дорослішанні, просто не бачу себе в майбутньому.
психолог онлайн
Ви розумієте, що після таких слів
цитата:
Я не хочу, щоб одного ранку моя мати побачила мертву дитину.
У кожної здорової матері не залишиться ніяких інших справ.
цитата:
У батьків і без мене є багато справ, я не хочу їх турбувати і не вірю, що вони сприймуть це серйозно.
Вам потрібна допомога і добре, що ви звернулися сюди. Але вам варто поговорити з батьками, хоча б для того, щоб вони записали вас до психолога.
Бережіть себе. Ви важливі в цьому світі, просто кожному іноді потрібен поряд інший, хто допоможе розібратися в цьому, місцями непростому, але прекрасному житті.
Відредаговано автором 14-07-2024 12:42:30