Думки про самогубство?
Останнім часом моє життя стало гойдалками. Тут в мене все чудово, я гуляю з друзями, радо займаюся хобі, проводжу час з сім'єю, в мене є мотивація щось робити. А наступного дня я не хочу вставати з ліжка. Мене дратують люди, усі, навіть просто чути їх за вікном викликає спалах люті. Я не хочу нікого бачити, я не можу нічого робити. Я шкоду собі, але останнім часом навіть це вже не приносить полегшення. Це змушує шукати нові способи як заподіяти собі болю. Я ніби весь час на грані, і я не знаю коли зірвуся. Я хочу зникнути. Навіть в хороші дні мені важко спілкуватися з людьми. Я втомилася від усього. Я ніби не можу навіть нести відповідальність за себе, адже ці стани змінюються занадто різко. І коли якась одна емоція домінує, я забуваю як це відчувати щось інше. В мене немає сил навіть спробувати щось змінити... Я хочу тиші і спокою, але поки я є я, це неможливо.
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Я ніби не можу навіть нести відповідальність за себе, адже ці стани змінюються занадто різко.
Співчуваю Вам. Знаходитесть у такому психічному вирії, що про будь-яке нормальне існування говорити не доводиться.
Тому геть не дивно, що виникають думки
цитата:
Я ніби весь час на грані, і я не знаю коли зірвуся. Я хочу зникнути.
Вони як реакція не безпорадність. Вони народжені певним відчаєм.
Натомість, ситуацію можна докорінно змінити(!)
Яким чином? Визнавши проблему - а Ви її таки визнаєте - звернутись до лікаря психіатра. Все йому розповісти, пройти за необхідності додаткові дослідження. І отримати висновок та призначене лікування, скоріше за все, медикаментозне. Це дозволить стабілізувати психіку і налагодити емоційне життя.
А потім почати співпрацювати з психологом, аби розібратись з Вашими установками, способами сприйняття себе та світу людей в цілому. Відновити змогу підтримувати душевну рівновагу, більш конструктивно ставитись до проблем і реалізації власних потреб і бажань.
психолог онлайн
Добрий день. Як давно це почалося? Чи є події, які ви можете прив'язати до вашого стану? Чи можете ви звернутися на консультацію до психіатра за місцем проживання?