Страх роботи
Добрий вечір. Коли мені було 17 і я вступила в університет, то усвідомила, що мені вже працювати скоро потрібно, мені вже 19 і ця тема досі для мене є актуальною. Хоч я притримуюся такої думки, що працювати краще після закінчення університету, бо я розумію, що не зможу поєднувати навчання з роботою, але суспільна думка ,, тобі 18, вже повнолітня, а сидиш на шиї у батьків,, не дає мені спокою. Я постійно відкладаю це питання, і вже визначила що з серпня почну щось шукати, але не знаю чи зможу щось знайти, а якщо ні, то потім навчання почнеться і явно не до цього буде. Я боюся влаштовуватися на роботу, бо страшно не впоратися, що я зроблю щось не так, що не зможу взаємодіяти з людьми, страшно йти в невідоме для мене місце. Є ті хто знайшов роботу, подзвонив, прийшов і вже працює, я так не можу :(((
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Добрий вечір, суспільна думка - це хто?
психолог онлайн
Даша, вітаю!
Рано чи пізно ви будете вимушені йти у невідоме і шукати власну дорогу, якою ніхто не ходив і яку ви самі прокладете. Всьому свій час і поки страхи сильніші за бажання. Зараз ви в сильних тривогах і в розудумах, проте бажання гострої роботи не стоїть і ви самі себе з’їдаєте, що не приносить ніякого конструктиву. А якщо віднестись до роботи легше, як до експерименту, гри, де важливо спробувати, а не обов’язково впоратись і одразу справитись по всім фронтам? Ви можете шукати підробіток і балансувати свій графік та навантаження, насправді ваш страх блокує бачення можливостей. І ще одне питання: а ви дійсно хочете працювати чи у вас потреба здаватись дорослою в очах суспільства, чесно зізнайтесь собі?!
Відредаговано автором 14-07-2024 20:10:00
психолог онлайн
Добрий день. Як на мене,то у вашому зверненні є декілька моментів.
Перший - ви боїтеся нове,бо воно невідоме та можна зробити помилку. Ви очікуєте якогось покарання за це?
Роботодавець, коли винаймає працівника,він розуміє,кого він бере на роботу. Розділяйте тут відповідальність. Не можете - візьміть індивідуальну консультацію.
Другий - як і чому на вас впливає "суспільна" думка? Це хтось із ваших рідних вам про це говорить?
Третє- яке у вас питання до психологів сайту?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 368488 для Віталій Вікторович
Під суспільною думкою я маю на увазі людей, які часто в інтернеті пишуть подібні коментарі
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 368491 для Алла Володимирівна
Працювати я не хочу, на даний момент для мене в пріоритеті стоїть навчання в університеті. Але коли серед олногрупників бачу як всі кудись влаштовуються, як викладачі кажуть: ,, ви вже 3 курс, шукайте роботу" , потім ще й в інтернеті бачу коментарі, які адресовані іншим людям ,, ти зараз не працюєш, сидиш на шиї у батьків" , то це не збігається з моїм баченням цього світу, з моїми бажаннями, тому викликає сильний стрес
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 368495 для Віталія Юріївна
1. Страшно, що я зроблю помилку, то будуть сміятися з мене і критикувати. Знаю, що якщо я буду працювати з адекватними людьми такого не станеться, але гарантії немає. (Думаю це з дитинства у мене йде, коли мама за все критикувала, а в школі з мене сміялися абсолютно через все ну і могли щось неприємне сказати)
2. З рідних мені про це ніхто не каже, тільки мама рідко може сказати : в якомусь магазині шукають продавця, не хочеш піти? Суспільна думка це більше люди з інтернету, які пишуть комусь під відео подібні коментарі. Так само часто я бачу й такі коментарі ,, тобі 22, а ти живеш з батьками, фу"
3. Як перестати тривожитися і просто взяти і спробувати влаштуватися кудись на роботу? І не відчувати завчасно страх, бо я ще нікуди не влаштувалася, а тривожні думки з цього приводу присутні кожен день і псують весь настрій