Порада
Добрий день!
Хочу поділитися своєї історією та отримати пораду...
Батьки нам зі старшою сестрою залишили по квартирі, а самі на пенсії переїхали жити за місто. Сестра в своїй квартирі прожила більше 10 років, потім вирішила її продати та купити в новобудові в іншому районі, це все відбулось перед війною( в листопаді місяці). Виходячи з цього вона переїхала до мене і ми жили разом. Пройшов час і я вже зі своїм хлопцем(майбутнім чоловіком) почала жити разом. Нас троє в одній квартирі...без непорозумінь, скандалів, невподобань не обходилось... Сестрі треба було в розмові підбирати правильні слова, тон розмови, якщо щось не по її зразу ображалась...в цей час її нова квартира стоїть на місці, ремонт не відбувається. Йде час і трапляється диво, вона переїзджає до свого хлопця (але як каже не на ПМЖ), буде навідуватись іноді додому і в свою ж чергу прилаштовуватись до спільного життя з хлопцем(три тижні як вона переїхала до хлопця). Виходячи з нашою теперішньою ситуацієї в країні я зі своїм хлопцем вже прилаштувалась до домашнього побуту...нас цілий день немає вдома тому запасів їжи, води ми не робимо ..... пару пляшок стоїть на критичну ситуацію і все... трапляється випадок... сестра попереджає але не на 100% каже що я буду сьогодні у нас з ночівлею, типу буду дивитись по настрою... все ж таки вона вирішила прийти до нас і якраз траплилось те що я не очікувала.... вона почала невдоволено говорити типу, я знала що вона прийде і їй не набрали води в миски, відра і т.д., як ми взагалі живемо не запасаясь нічим... ви вже всіма способами мене виселили з дому, немає ніякою поваги до сестри і т.д. Я їй кажу що ми прилаштовуємось до включення світла та води, чекаєю або ж наводимо будильники і робимо тоді те що нам потрібно. Всерівно це все не правильно, образилась на мене і по закінченню сказала щоб я з себе неробила жертву! Честно я в шоці, причому з кожної її образи в більшому шоці...
Вопрос от: ; Возраст: 34

психолог онлайн
Здравствуйте!
Хорошо, что поделились. Но просто поделиться - недостаточно. Как и получить банальное сочувствие и осуждение обидчика. Это НЕ решает ситуацию. Это "на поболтать". И все.
Сестра по описанию поведения - типичный нарцисс. Надеюсь, знаете, кто это?
Ничего удивительного, что для такого человека существует только ОДНА правда - ЕЕ собственная, все остальное - неправильное. Такие люди любят давать не прошенные советы и критику, корча из себя "экспэртов", нарушая тем самым границы других людей. Но их НЕ переделать, такие особенности характера - врожденные. Вы же можете (и имеете на это полное право) ЗАЩИЩАТЬ свои границы и интересы - четко обозначив куда ей НЕ стоит сунуть свой нос. А обиды...это излюбленный способ манипулировать чувством вины, которую Вы наверняка при этом испытываете. Так ведь?
В целом данный вопрос - это запрос на психотерапию с психологом. Потому как сам факт присутствия такой родственницы в своей жизни уже является причиной получения так называемой "нарциссической травмы" с далеко идущими последствиями (чувство вины, неумение защищать свои границы и интересы, ощущение неполноценности и многое другое).
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Вітаю.
Ваші стосунки з сестрою формувалися на протязі всього Вашого та її життя. Дуже сумнівно, що Ваша сестра стала себе так поводити тільки зараз. Думаю,й раніше вона маніпулювала Вами.Тому, щоб розібратися з цим, потрібно починати з самого дитинства й порадами тут не допомогти.
Радила б Вам звернутися на індивідуальну консультацію й вирішити питання з сестрою.
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
ПОРАДА
Щодо порад. Як відомо, буквальних порад психологи не дають і не мають права, окрім особливо критичних ситуацій, де стоїть питання життя або смерті людини.
Я Вам пропоную над деякими речами замислитись, пошукати відповіді, перш за все, в собі. Якщо не вдасться, то варто звернутись до психолога, аби він допоміг.
Перше. Навіщо виправдовувались і пояснювали
цитата:
Я їй кажу що ми прилаштовуємось до включення світла та води, чекаєю або ж наводимо будильники і робимо тоді те що нам потрібно.
?
Про яке ставлення і сприйняття Вами сестри свідчить така поведінка?
Друге - про почуття.
цитата:
Всерівно це все не правильно, образилась на мене і по закінченню сказала щоб я з себе неробила жертву! Честно я в шоці, причому з кожної її образи в більшому шоці...
Шок - це більше про стан. А в ньому можуть міститися обурення, образа, здивування тощо. Що у Вашому шоці?
Що Ви з цими почуттями робите? На кого спрямовуєте - на себе? на сестру? на свого хлопця? на сторонніх людей? Бо енергія тих почуттів все одно просто так не зникає.
Наостанок ще одне питання. Таке загальне, проте надто діагностичне
цитата:
Нас троє в одній квартирі...без непорозумінь, скандалів, невподобань не обходилось... Сестрі треба було в розмові підбирати правильні слова, тон розмови, якщо щось не по її зразу ображалась...
На Вашу думку, чи має доросла людина відповідати за своє життя і те, що в ньому відбувається? За те, з ким вона живе? Де живе? Які в неї стосунки і так далі?