що робити з рівнощами
Добрий день! Прошу, допоможіть мені, зараз я знаходжусь у стосунках на відстані, мій коханий такий самий інтроверт як і я, ні в мене ні в нього не велике коло друзів і розмовляємо майже цілими днями разом. Але коли він мені починає казати про подруг, або я бачу що він одночасно переписується ще з кимось, мене починає трясти від страху, і що йому більше не цікаво зі мною. Я прекрасно розумію, що він не може спілкуватись тільки зі мною, але я не можу це терпіти, я вже намагалась вирішити цю проблему самостійно і робити певні вправи, але все одно наступаю на ті ж граблі. Скоріш за все, це через низьку самооцінку і не впевненість у собі, на жаль я сама вирішити цю проблему не можу, а грошей на психолога нема. Я не знаю що робити, чи закінчувати ці стосунки і не мучати ні себе ні його, чи є якісь варіанти. Прошу, допоможіть 🙏
Вопрос от: ; Возраст: 17

психолог онлайн
Добрий вечір,
цитата:
мене починає трясти від страху,
Чого ви боїтеся?
Що саме вам хлопець розповідає про подруг?
психолог онлайн
Наталия Горская
Доброго дня!
Будь-які стосунки будуть висвітлювати наші вразливі та крихкі особистісні моменти, тому треба змінювати себе, а не стосунки! Ви усвідомлюєте, що у вас низька самооцінка і невпевненість, саме ці місця потребують підтримки та розвитку. Розвивайте себе!
Іншу людину не можна змусити робити чи не робити щось, але можна говорити про свої почуття і відчувати чи дійсно ви для нього особлива. Можливо вам просто зараз не вистачає безпеки у стосунках і ви так реагуєте ревниво? Чи відчуваєте ви надійність у вашому зв’язку чи сумніви беруть верх?
Дополнение от автора
Останнім часом ( вже як 2 місяці) він рідше мені пише, через битове життя вдома, він часто приходить і пише про негативні свої емоції, я починаю підтримувати його, але іноді через мої слова він починає злитись ще більше і це переходить у непорозуміння. Я це пишу до того, що мені не приємно що він часто на мені відігрується, а з іншими він розмовляє тільки про щось хороше. Мені завжди здається що йому просто не цікаво зі мною, він не може проявляти любов словами, а я про це його вже просила. Мені кожен раз стає страшно від його спілкування з подругами, що з часом він про мене забуде, скільки б ми це не обговорювали, але все одно повертається на початкову точку. Я буквально залежу від нього, і який в мене настрій від нього теж. Я перестала думати про себе, я не знаю як мені почати розвиватись.
психолог онлайн
цитата:
часто приходить і пише про негативні свої емоції, я починаю підтримувати його, але іноді через мої слова він починає злитись
Схоже,що він зливає на вас свій негатив,і гарного і перспективного тут для вас нічого не має.
цитата:
він не може проявляти любов словами,
Може він просто не хоче?
Ari, світ відносин різноманітний. Ви починаєте тільки робити кроки в цьому, але все,що ви описуєте не є корисним для вас. Навіщо вам відносини на відстані,при чому в яких ви слугуєте приймачем негативу і очікуєте,і боїтеся.
Вам варто навчитися розуміти і цінувати себе, показувати ваші кордони, жити не ілюзіями,а реальними речами.
Я вас не знаю,і не бачу,але я впевнена,що ви гідні здорових гарних відносин. Почніть себе розвивати через читання книг. Найліпший спосіб звернутися в індивідуальну роботу з психотерапевтом.
психолог онлайн
Якщо закінчити ці стосунки, то проблема не вирішиться, Ви "переїдете" разом зі своїми страхами в нові стосунки.
Ваші відчуття важливі, і можуть дійсно давати сигнали про те, що Ви не так вже і потрібні хлопцю.
Але Ви пишете, що стосунки у вас гарні, тільки заважає ваш страх , що він обере когось іншого.
Нам тільки здається, що емоції виникають внаслідок певних подій.
Наприклад, він переписується з кимось- Ви нервуєте.
Насправді між Подією і Емоцією є наша Оцінка цієї події - модель АВС Альберта Елліса, де
А- подія
В- наша оцінка події
С- емоція, яка виникає .
Таким чином , ваші емоції залежать НЕ від вчинків хлопця, а від того, як Ви їх трактуєте.
Якби Ви припускали, що хлопець, наприклад, спілкується з роботодавцем, то страху втрати б не виникло.
Отже, "працювати" слід з вашими думками, установками, ставленням до себе.
Неможливо все життя огороджувати людину від "зайвих"(з вашого погляду) контактів.
Важливо пам'ятати, що якщо хлопець обере когось іншого, то це буде означати тільки те, що це "не ваш " хлопець.
Ви можете зараз обговорювати з хлопцем те, що Вам не подобається, і дивитись, чи Важливо це для нього.
Щодо одночасного спілкування - насправді це дійсно може бути неприємно, незалежно від того, з ким паралельно спілкується хлопець, адже розумієш, що людина не занурена в розмову, а відволікається. Тут можна домовитись, щоб такого не було, і якщо він спілкується з кимось іншим, то спочатку закінчить, а потім починає розмову з Вами(, або ж навпаки, під час спілкування з Вами не починає розмову з іншими). Це нормальний крок в рамках поваги до співрозмовника.
Схоже, що Вам потрібне додаткове "запевнення" від хлопця в тому, що Ви для нього дійсно важливі.
Як довго ви вже на відстані ?
Як давно стосунки?
Як часто зустрічаєтесь вживу?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 368921 для Наталия Горская
В кінці літа як рік ми «зустрічаємось» на відстані. На жаль, ми досі ніколи не бачились, проте в наступному році планувала приїхати до нього. По суті стосунки побудовані на емоційному звʼязку, від чого я певно і «страдаю» і дуже виснажуюсь емоційно. Звичайно ми проводимо час разом, розмовляємо по відео, разом граємо, дивимось фільми по відео також, хоча останній місяць ми нічого з цього не робимо як раз таки через його бит в сімʼї. Але я все одно умудряюсь зациклюватися тільки на поганих речах, я не знаю як так вийшло, єдине що я знаю це тільки те, що я дуже тривожна людина. Як я і писала вище, грошей в мене на психолога нема(, тому доводиться самій якось вирішувати цю проблему з тривожністю, низькою самооцінкою, але як бачите, нічого не виходить ::sad:: Він старається як може підтримувати мене в цьому теж, проте окрім слів «ти на першому місці, я тебе кохаю» і так далі, ніяких дій не помічаю від нього, наприклад поговорити разом про наші стосунки, наші плани на майбутнє, робити якісь милі речі для мене.
психолог онлайн
Стосунки на відстані мають багато підводних каменів.
Тут дуууже важко зрозуміти, що відбувається насправді.
Вам важко не тільки через вашу тривожність.
Стосунки на відстані самі по собі річ доволі ненадійна.