Про чоловіка
Ми одружені вже 4 роки ,є дитина 3.5 роки і зараз я вагітна ,чоловік мені каже що хоче подивитись на мою сестру якій 36 років голою яка вона є і потрогати її раді цікавості які то старші жінки ,він каже що тут немає нічого такого , я проти такого ,допоможіть мені в цій ситуації будь ласка
Вопрос от: ; Возраст: 26

психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
Нiна Iванiвна Уенем
Доброго дня!
Співчуваю, що вам доводиться слухати такі бажання від чоловіка. Це дуже образливо, знецінююче по відношенню до вас і дуже незріло. Тобто людина реагує якимось примітивними інстинктами та потягами, які сама ще вигороджує. Але це не норма! Я не знаю яку допомогу ви тут чекаєте, проте важливо називати речі своїми іменами. Ваш чоловік же таким не став під час 2 вагітності?! Якісь дзвіночки ж були до цього. І він не маленька дитина, яку треба пасти щоб він не трогав інших жінок. Що окрім дітей вас пов’язує? Які у вам стосунки і чи ж у вас стосунки, окрім сексуальних?
Чи є у вас підтримка зараз серед рідних та близьких людей? Чи сестра є рідною та надійною людиною для вас?
Відредаговано автором 25-07-2024 09:45:22
психолог онлайн
Елена Владимировна Мороз
Ви проти такого -тобто, Ви визначились зі своїм ставленням до бажань чоловіка.
В чому саме Ви потребуєте допомоги?
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Елена Владимировна Мороз
Вітаю!
Ви просите : "... допоможіть мені в цій ситуації будь ласка."
яку допомогу Ви хочете отримати? Змінити своє ставлення до цього, чи щоб Вам сказали, що Ваша реакція нормальна і все вірно, що Ви проти?
психолог онлайн
Лілія Козак
Елена Владимировна Мороз
Доброго ранку, Gala!
цитата:
допоможіть мені в цій ситуації будь ласка
На тепер, після ознайомлення з Вашим дописом, можу лише припускати, якої допомги Ви потребуєте:
заспокоєння?
втішення?
спроби дати оцінку словам чоловіка?
визначитись, як Вам бути і що робити далі?
Спробуйте себе почути і зрозуміти, чого, насправді, бажаєте.
До речі, оскільки вже включився у спілкування, хочу дещо уточнити.
Як вважаєте, навіщо він це каже Вам
цитата:
чоловік мені каже що хоче подивитись на мою сестру якій 36 років голою яка вона є і потрогати її раді цікавості які то старші жінки
?
Також має значення, як Ви відреагували: що відчули? що сказали чи промовчали?
Які думки тепер у Вас про цю ситуацію?
Відредаговано автором 25-07-2024 09:56:41
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 368905 для Алла Володимирівна
Я нікому це нерозповідаю ,сестра є двоюрідна,одного разу він трогав мою братову бо так каже хотів її відомств ти за те що вона його ображала і знімав це на камеру що вона легко доступна,тепер хоче спробувати мою сестру каже що це норм що він мені це в очі говорить а не за спиною каже що сексу нехоче просто подивитись яка вона і потрогати таяк вона вже старша......ну в нас стосунки тепер стали недуже добрі...що мені робити в такій ситуації?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 368905 для Алла Володимирівна
Він неговорить мені гарних слів,невітає мене зі святами різними,недопомагає,просто секс і все ,я не відчуваю ніякої підтримки збоку
психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
Тут ніхто не скаже що вам робити, я скоріш запитаю: «А що ви хочете робити? І що ви будете робити якщо поведінка чоловіка буде продовжуватись?». Це ж ваша відповідальність і здається межі вже переходять здорову відмітку і важливо проявляти власні кордони як з вами можна чи не можна.
Можна запропонувати чоловікові парну психотерапію і проговорити своє невдоволення і його «бажання» в присутності спеціаліста. Кожен партнер матиме змогу виговоритися! Здається, що зараз ви в глухому куті та безсиллі, але переписка тут не допоможе в тій мірі, яка вам потрібна.
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Володимир Анатолійович Тарасенко
"Він неговорить мені гарних слів,невітає мене зі святами різними,недопомагає,просто секс і все ,я не відчуваю ніякої підтримки збоку" - Вас це все влаштовує?
Не влаштовує тільки, що він хоче інших жінок?
Ви живете з чоловіком 4 роки.
Чи добре Вам в вашій сім'ї?
Чи відчуваєте Ви себе в такій сім'ї, яку б хотіли?
психолог онлайн
якщо про вас- мені подобається такий вислів " якщо я сита, то мені байдуже, що чоловік пригощає ще когось"
Тому питання - чи ви "ситі" у ваших стосунках? бо якщо голодні, то звісно буде накривати коли "їжу" віддають іншому, навіть найменші крихти. Чим би ви хотіли щоб вас нагодував чоловік?
якщо про вашого чоловіка - чи "ситий він"? якщо ні, то чого на вашу думку бракує йому? а якщо не на вашу думку - чи запитували ви - чого йому не вистарчає насправді у ваших стосунках? бо ті відповіді які він пропонує можуть бути як правдою так і відмовкою. Наскільки у вас щирі і довірливі стосунки щоб говорити про все відверто, спокійно і без сорому?
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Алла Володимирівна Романенко
Добрий день
цитата:
допоможіть мені в цій ситуації будь ласка
Яку допомогу ви очікуєте?
Ваш чоловік озвучує,на мій погляд, огидні бажання, як ви взагалі до цього ставитеся? Чому живете з ним? Як він відноситься до вас,як прагне розвивати відносини?
психолог онлайн
Вітаю. Ви кажете, щось подібне траплялось ще з іншою родичкою, тобто це не вперше з ним.. Скажіть, коли ви познайомились з ним, до одруження - ви спілкувалися про те, що кожен з вас вважає правильним? Де проходить межа неприйнятного для кожного з вас? І що буде якщо порушити ці кордони? Ну, умовно, є безліч речей які люди не роблять по відношенню до інших. Тому що інші будуть шоковані, нещасні або розлючені, тощо.. Що ви не можете робити - наприклад, по відношенню до нього? Або - чи є щось, таке, що він зробить по відношенню до вас - після чого ви скажете "з мене досить"? Якщо так - то що це?