Стосунки
Не можу довіряти партнеру на слово , мабуть через свої попередні помилки та брехню до нього . Знайшла скріни переписок з дівчатами де він знайомився з ними (лише обривки та частини з привітанням) , і є дата коли були переписки (вже були у стосунках рік,заручені) , питаю навіщо він це робити і взагалі як таке прилізло в голову знайомитися з іншими дівчатами. Каже що коли переносив дані з айфона на планшет то перемішались фотки та дати не співпадають реаліям і це було перед нашим з ним знайомтсвом. На жаль можливості перевірити чи його слова правда не можу , переписки легко чистити та видаляти. Як вийти на 100% довіру з партнером та не переживати що він піде до іншої , віддаюсь у відносинах на 100% не забуваючи про себе , доглядаю, цікава , ходимо на побачення , в обох горять очі , але іноді знаходжу скріни чи ще якісь деталі чкі вказують на спілкування (і не дружнє явно) з іншими дівчатами, не знаю як не ламати свої нерви, допоможіть..
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Вітаю!
цитата:
Як вийти на 100% довіру з партнером та не переживати що він піде до іншої
Звернутися до терапевта. Вам потрібно підняти свою самооцінку, адже партнер - це наше дзеркало. недовіра до нього - це недовіра до себе.
цитата:
віддаюсь у відносинах на 100%
а йому потрібна така Ваша віддача?
цитата:
іноді знаходжу скріни чи ще якісь деталі чкі вказують на спілкування (і не дружнє явно) з іншими дівчатами,
якщо Вас це не влаштовує то навіщо з цим миритися?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 368985 для Інна Олегівна
Йому потрібна така віддача , завдяки цьому у нас є стабільність емоційна і фінансова що для нього дуже важливо , йому потрібна підтримка у відносинах для розвитку , і я також отримала фітбек дуже класний та підтримку у своїх починаннях
психолог онлайн
цитата:
Йому потрібна така віддача , завдяки цьому у нас є стабільність емоційна і фінансова що для нього дуже важливо , йому потрібна підтримка у відносинах для розвитку
Це він Вам про це сказав?
Людина яка отримує все, що їй потрібно на емоційному рівні не шукатеме спілкування та емоційний зв'язок з іншою.
Якщо Ви такі впевненні, що він має все чого хоче та що йому потрібно, то Вам немає чого хвилюватися.
Якщо ні, то можливо варто поспілкуватися, та взнати чого йому не вистачає, чому він шукає щось на стороні.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 369243 для Інна Олегівна
Дякую за вашу відповідь, ви мене заспокоїли , як тільки наберусь сміливості то сходжу до терапевта щоб бути спокійною , бо ми все ж таки заручені і плануємо весілля на наступний рік