В чому сенс життя? Та як далі жити після зради друзів?
По перше: мене кинули мої так званні друзі.
По друге: мій тато мене б'є та кричить майже постійно.
По третє: моїм батькам не вистачає грошей, я хочу працювати щоб допомогти їм проте я занадто маленька.
Вопрос от: ; Возраст: 11

психолог онлайн
У Вас так багато питань і це добре)
На питання сенсу життя, як раніше, так і в наш час, чітку відповідь надає лише релігія. Наука і філософія чітких відповідей не надають. Тому люди не релігійні намагаются кожен для себе вигадувати якусь більш-менш задовільнену відповідь на це питання, або намагаються про це не думати. Але я радий, що Ви задаєтесь таким глибоким питанням і намагаєтесь знайти для себе відповідь.
Те, що відбулося є привідом для того щоб розібратись з поняттям дружби і взаємовідносин з іншими людьми.
Ви маєте право і можете звернутися до поліції з питанням домашнього насилля.
Саме тому, що Ви ще маленька - заробляти гроші та піклуватись про Вас мають батьки. Але Ви вже зараз можете зайнятись питаннями фінансової грамотності для того, щоб по мірі дорослішання, Ви могли навчитися забеспечувати себе не гірше, а навіть краще, ніж Ваші батьки.