Що мені робити,допоможіть
16,моєму хлопцю 18.Батьки з ним знайомі ще з початку стосунків,разом з ним ми вже 2 роки.Мої батьки не ставляться до стосунків серйозно але його батьки ставляться навпаки серйозно.Мої батьки не дозволяють нам ночувати разом але просто лягти поспати ввечері на пару годин поспати можна і ніхто нічого не каже,я не розумію їхню логіку та чого вони чекають і хочуть.Ми хочемо з хлопцем поїхати відпочивати в сусіднє місто яке дуже близько до нас,але мені страшно питати дозволу у батьків бо боюся почути ні.Наші стосунки з хлопцем стають гірше і гірше від всього цього.Чомусь моїм одноліткам з міста батьки дозволяють вже жити разом,а мені нічого
Вопрос от: ; Возраст: 16

психолог онлайн
Доброго вечора!
Поки Ви неповнолітні, батьки відповідають за Вас, тому до свого повноліття Вам треба буде порадитися з батьками та навести аргументи, чому б Вам хотілося, щоб Вас відпустили в сусіднє місто відпочити. І прийти до якогось компромісу, до прикладу, щоб Ви телефонували раз на день чи раз на пару днів і розповідали батькам, як у Вас в цілому справи, щоб вони за Вас не хвилювалися.
А після свого повноліття Ви зможете жити окремо від батьків, або навіть раніше зможете почати жити в гуртожитку (під час навчання у ВИШі чи коледжі) і запрошувати до себе кого хочете.
І ще. Що Ви маєте на увазі під "Стосунки з хлопцем стають гірше і гірше"? В чому полягає погіршення, і як хлопець реагує на те, що відбувається?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 369853 для Марія Радченко
Стосунки робляться гірше бо мої батьки не ставляться до наших стосунків серйозно,таке відчуття ніби вони думають що просто погуляємо і все.Сварки з хлопцем кожен день через це.Бо всім дозволяють а нам ні,хлопець говорить що це він винний в тому,що мама і тато так відносяться.Але ж це не так,він нічого не зробив щоб було таке ставлення до нього та відчувати себе винним.Наші стосунки страждають через батьків ,через їхню відповідь на моє прохання переночувати «тому що не можна»,я знову питаю чому і починають кричати та злитися.Вже і було таке рішення щоб я просто їхала до нього і залишалася на ніч без дозволу,але як би мені цього не хотілося,я розумію що через це тільки гірше буде з батьками.Дуже хочеться разом більше бути і коли бачу як мої подруги в свої 16 років їдуть до хлопців ночувати мене всередині розриває ніби.
психолог онлайн
Доброго вечера!
"я знову питаю чому і починають кричати та злитися." - вы совсем не понимаете почему родители не разрешают?
Видь от просто переночевать - потом можно забеременеть!
Вы готовы если - что уже сейчас стать мамой?
Понимаете всю ответственность - такого шага?
И понимает ли это ваш парень?
Я к тому, что опасения родителей понять можно - они же понимают - что вам явно еще рано быть мамой.
Про предохранение вы изучали тему? Хорошо знаете нюансы?
Лучше всего, вам сходить на консультацию к гинекологу - чтоб всю эту тему для себя уточнить.
А с родителями скорее всего, у вас не сегодня начались конфликты...
скорее всего они и раньше были...
Было ли такое чтоб они в чемто вас поддерживали?
И чтото вам разрешали?
Или только их воля должна быть?
А ваше мнение не учитывается?
Тут многое зависит и от вас лично - насколько вы осознанно подходите к теме секса и последствия от секса.
И вообще готовы ли вы к нему - или у вас просто любопытство?
И то как вы с родителями общаетесь?
Умеете ли отстаивать свое мнение перед ними?
Или они вас запугали чемто?
И многое зависит и от вашего парня - так как он хоть и юный, но мужчина.
( и старше вас - а значит ответственности на нем больше)
Как он осознает последствия? Как вообще он видит ваши отношения?
Насколько серьезно относится к вашим отношениям и вам?
Готов ли отстаивать свои решения - даже на перекор родителям?
Как вариант - можете поговорить про это все с его родителями ( так как они на вашей стороне)
Объяснить всю ситуацию - и может его родители поговорят с вашими родителями - и у ваших родителей станет меньше опасений и тревоги за вас и ваше будущее.
Відредаговано автором 12-08-2024 20:07:16
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 369855 для Ірина Миколенко
Доброго вечора,я знаю та мій хлопець знає про безпеку.Зі мною не раз про це говорили батьки та з хлопцем також.Ми не малі діти щоб не розуміти цього.Всі знають що це велика відповідальність,і якщо ночувати то це не означає що зразу можна завагітніти.Завагітніти можна в любий час,не саме тоді коли ночуємо разом🤷♀
психолог онлайн
Если вы не маленькие дети, то надеюсь помните про уголовную ответственность. Вы несовершеннолетняя.
Плюс тот момент, что кому-то разрешают, не делает ваших родителей обязанными разрешать вам такое же. По закону он отвечают за вас. Поэтому придется смириться с этим ограничением.
А если с МЧ из-за невозможности ночевок у вас портятся отношения, то дело в самих отношениях, а не в том, пустили вам ночевать или нет. Ночевки это основа ваших отношений разве? Что случится, если вы будете пока встречаться днем, а с 18 лет сможете уже ездить и без разрешения родителей?