Чомусь змінилась моя поведінка
Добрий вечір, шановні психологи, останні 3 тижні зі мною відбувається те, що не можу пояснити сама собі, стала сильно задумлива, часом сильно туплю, і це тільки в спілкуванні з чоловіком, раніше такого не було, і видимих причин в мене немає
Вопрос от: ; Возраст: 32
нравится: 1 из 1

психолог онлайн
Добрий день. Яке у вас питання до психологів сайту?
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Яна Кіркеснер
Доброго ранку, Аліно!
цитата:
ЧОМУСЬ ЗМІНИЛАСЬ МОЯ ПОВЕДІНКА
Ось що Ви помітили. І, напевно, хочете розібратись - що саме викликало таку зміну? Я правильно розумію?
цитата:
раніше такого не було, і видимих причин в мене немає
Якщо видимих причин немає, то варто звернути увагу на зміст Ваших думок
цитата:
стала сильно задумлива, часом сильно туплю
Про що вони, Ваші думки?
Можливо, з'явились якісь сумніви?
Можу зробити припущення, що на Вас вплинули якість події у стосунках з чоловіком. Можливо, проявились складні переживання через небажаний для Вас перебіг подій у відносинах з ним.
Розкажіть про це. Чи задоволені Ви сімейним життям? Що б Ви хотіли змінити, але не знаєте як?
В ті моменти, коли трапляється описане Вами, як поводить себе чоловік? Ким Ви його відчуваєте - партнером і коханим? Чужим та агресивним? Ваш варіант - ?
психолог онлайн
Аліна, вітаю!
Спічуваю вашій історії. Видимих і очевидних причин немає, значить є невидимі і підсвідомі, які важливо дослідити! В переписці вам ніхто не допоможе взнати що це. Рекомендую звернутись до психотерапевта і з цікавістю до себе прояснити чому саме так відбувається у вашому житті.
психолог онлайн
Какие у вас отношения с мужем?
Как давно вы вместе?
Что случилось до того, как началось ваше состояние такое?
психолог онлайн
Добрий вечір! Ваші переживання можуть бути пов'язані з різними факторами. Ось кілька можливих причин, чому ви можете відчувати ці зміни: Можливо, ви переживаєте стрес або емоційне напруження, яке впливає на вашу здатність концентруватися та спілкуватися. Можливо, у ваших стосунках з партнером відбулися якісь зміни або є непорозуміння, які викликають у вас тривогу або невпевненість.
Недостатній сон або фізична втома можуть впливати на когнітивні функції, включаючи пам'ять і концентрацію. Можливо, ви стикаєтеся з особистими проблемами або питаннями, які ви ще не повністю усвідомили або не розв'язали.
Можливо, ви просто виявили певні труднощі у спілкуванні, які раніше не проявлялися. Це може бути пов’язано з тим, як ви сприймаєте свого партнера або як він сприймає вас.
Для кращого розуміння ситуації було б корисно спостерігати, в яких саме ситуаціях з чоловіком ви відчуваєте ці труднощі. Може бути корисно вести журнал, у якому ви записуватимете свої думки і відчуття, щоб краще зрозуміти, що викликає ці зміни.