Як боротися з внутрішньою агресією і як дізнатися причини їх виникнення?
Я в мить злюсь на свою старшу дитину,вона мене дратує своєю поведінкою і не повагою до мене.
Всі мої прохання нехтують ся,мені потрібно повторювати все по 10-50 разів,сил немає
Вопрос от: ; Возраст: 30

психолог онлайн
Діти - дзеркало відносин усередині сім'ї та Ваших особистих проблем, хоча, можливо, Ви це не усвідомлюєте.
Я впевнена, що Ви любите свою дитину, але припускаєтеся помилок у вихованні.
А виховання – це мистецтво та наука, яким, на жаль, не вчать майбутніх батьків.
Якщо Вас щось постійно і сильно злить — це проблема. Потрібно покопатися в собі, адже щаслива людина, як правило, самодостатня і тому здатна дарувати любов оточуючим.
Коли Ви лаєте дитину, пам'ятайте, що ось такою Ви залишитеся в її пам'яті;
Те, як Ви виховуєте дитину, безпосередньо позначиться на Ваших онуках.
Пам'ятайте. що дитина не зобов'язана бути завжди такою, як хочеться Вам. Її завдання— бути собою, а Ваше завдання— допомагати їй в цьому.
Якщо хочете, щоб дитина Вас іноді розуміла, Ви повинні розуміти її завжди. І не навпаки.
Авторитет батькам потрібно заслужити і підтримувати.
Злість - це спонтанний виплеск того, що довго накопичувалося, не знаходячи нормального виходу. І часто дитина просто потрапляє «під гарячу руку». Дитина залежна від Вас, вона не може дати здачі. Розбираючись у собі, зі своєю злістю потрібно точно розуміти, що для Вас є пріоритетом — щастя вашої дитини чи Ваші негативні емоції?
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
ЯК БОРОТИСЯ З ВНУТРІШНЬОЮ АГРЕСІЄЮ І ЯК ДІЗНАТИСЯ ПРИЧИНИ ЇХ ВИНИКНЕННЯ?
Питання хоч і складне, але піддається вирішенню. Що потрібно? - дослідити Ваші очікування від поведінки дитини. Це спочатку.
Частково відповідь міститься ось тут
цитата:
не повагою до мене.
Тобто Ви розраховуєте на повагу до себе, правильно? А чи завжди Ви її гідні? Чи завжди Ви праві? І, головне, чи поважаєте Ви самі дитину та її права? Зрештою, дитину любите?
цитата:
Всі мої прохання нехтуються,мені потрібно повторювати все по 10-50 разів,сил немає
Уточніть, будь ласка, скількі Вашій дитині років? Чи здатна вона, на Ваш погляд, в цьому віці адекватно зрозуміти, чого Ви від неї хочете?
Я так розумію, що дітей у Вас двоє. А яка між ними різниця? Хто допомагає Вам у догляді за молодшою дитиною? Як Ви відпочиваєте і відновлюєтесь? Чи вистачає підтримки чоловіка?
Щодо можливих ревнощів старшої дитини до Вас у зв'язку з появою в родині другої дитини. Щось таке помічаєте?
Я б радив Вам звернутись особисто до обраного спеціаліста і отримати кваліфіковану допомогу. Одного листування на форумі в такому питанні замало.
Відредаговано автором 19-08-2024 10:44:05
психолог онлайн
Вітаю вас. Уточніть скільки років вашій дитині і хлопчик це чи дівчинка?
Можливо така поведінка лише особливості віку і не все так "страшно" як вам здається.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 370108 для Яна Кіркеснер
Вітаю,дівчинка 8 років
психолог онлайн
З якого віку у дитини така поведінка?
Як ви взагалі можете охарактеризувати ваші стосунки з донькою?
Які у неї стосунки з батьком, іншими родичами?
Скільки років вашій молодшій дитині і які стосунки між дітьми?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 370115 для Яна Кіркеснер
Десь з 5 років,а з народженням молодшої дитини погіршилося,хочу ми готували її до появи молодшої сестри.
Мені соромно розуміти що в нас погані стосунки, через свою роздратованість я не приділяю їй стільки уваги скільки вона хоче.
Рідній батько не дуже хвилюється за неї та і вона до нього мало тягнулася,а останні 3 місяці він взагалі перестав з нею спілкуватися будь як,до цього він приїздив до неї раз на 1-3 місяці і то на пів години.
З відчимом в них гарні стосунки з самого початку,іноді спостерігаю і бачу що від рідного батька вона таких емоцій не отримувала,але він військовий і вдома його взагалі немає,вона сумує за ним.
З родичів тільки бабуся та прабабуся,вони м'які по характеру та завжди йдуть у неї на поводу.
Молодшій доньці через місяць 1 рік,старша донька любе її і грається і приглянути може , допомогти меня,але це залежить від настрою,коли його немає то мабуть як назло може робити
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Павел Леонидович Басанский
Ваша старша донька переживає наразі велику внутрішню напругу, дискомфорт, спричинену декількома вагомими факторами:
1) Відчим як значна чоловіча фігура зараз не поряд, та ще й в небезпеці. Можливо ваша донька ще на стадії Едипового комплексу (комплексу Електри, якщо ми говоримо про дівчинку), коли батько (у вашому випадку скоріше відчим) ідеалізується, стає на п'єдисталл, а маму ніби хочеться відкинути та стати на її місце (це все підсвідомі процеси, та частина нормального зростання дитини). А оскільки його немає поряд, то цей процес протікає гостріше і на вас виміщається більше негативу.
2) Народження сестрички хоч і радість, але все ж стресова подія, бо старша донька вже не отримує всю мамину увагу (а дітям завжди хочеться максимум уваги від батьків). Це добре, що ви не змушує доглядати малечу, це має відбуватись лише з бажання старшої доньки.
3) Війна накладає свій відбиток, навіть якщо ви фізично у безпеці.
Свій внутрішній дискомфорт дитина зливає на вас, як на найріднішій людині, якій можна довірити найгіршу частину себе.
Ви, в свою чергу, теж під впливом багатьох стресових факторів (чоловік на фронті, немовля з усіма складнощами процесу догляду, "неслухняна" старша дитина...) Ваша емоційний стан на межі і тому ви так легко відчуваєте агресію, роздратування і, відповідно, бажання злити ці почуття на когось.
Шукайте джерела для відновлення внутрішнього ресурсу (хобі, прогулянки, зустріч із друзями - все, що вас надихає, заспокоює). Коли ви хоча б частково відновите внутрішню гармонію, баланс, то зможете спокійніше ставитись до поведінки, яка вас зараз дуже дратує, зможете поділитись теплом зі старшою дитиною та ефективно провести час із нею.
У вихованні дітей діє правило літаку: кисневу маску спочатку на себе, потім на дитину.
Відредаговано автором 19-08-2024 13:55:15
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 370122 для Яна Кіркеснер
Дякую,мені дуже сподобалася Ваша відповідь стосовно доньки,згідна з усім.
Стосовно себе,то мені важко переключитися,чимсь себе зайняти,немає часу,сил, енергії і мабуть бажання, нічого не хочеться робить,займаюсь домашніми обов'язками,на цьому я закінчуюсь.
Скажіть будь ласка чи можна якось перевірити мій психологічний стан,до цього всього в мене є проблеми з самооцінкою,я хочу в собі розібратися,не знаю як?
психолог онлайн
Напишіть мені в особисті на форумі. Я підготую для вас декілька тестів для оцінки вашого стану.