Втрачаю інтерес
Вітаю! В мене таке питання. Чому постійно втрачаю інтерес до чоловіків, от наприклад, добилась того що він зі мною і більше немає бажання проводити з ним час. Таке вже не вперше, завжди так. От він мені подобається, подобається як відноситься до мене але як тільки я відчуваю що вони починають проявляти свої почуття, то більше не цікаво з ним і намагаюсь підсвідомо його відштовхувати. З чим це може бути повʼязано?
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
Вітаю! Дякую, що поділилися своїм питанням. Ваша ситуація дуже цікава, і вона може бути пов'язана з певними шаблонами поведінки, які повторюються у Вашому житті.
Ви зазначаєте, що втрачаєте інтерес до чоловіків, коли вони починають проявляти свої почуття. Тут можна припустити, що Вам більше цікавий сам процес "завоювання", а не результат. Можливо, підсвідомо Ви відчуваєте певний страх перед близькими стосунками або перед тим, що може статися, якщо Ви дозволите собі стати ближче до когось? Чи відгукується це Вам?
Коли прочитала Ваш випадок, згадалась мені книга "ЕСТ" про те, як ми (не)проживаємо життя, і там було так "Все, що розум пов'язує зі своїм виживанням, для нього краще, ніж нічого. Пам'ятайте, що ніщо - НЕ є тим, що потрібно пережити від непереживання до переживання. Якщо ви відчуваєте те ж саме до всіх чоловіків, очевидно, що ВИ НЕ ПЕРЕЖИВАЄТЕ ЖОДНОГО ЧОЛОВІКА. Ти рухаєшся через життя, нав'язливо програваючи свої записи. Чоловік - це просто кнопка.
Тут вказується на те, що існують певні шаблони, які прокручуються у мозку, а для ативації протрібен стимул - чоловік. Ці шаблони розвиваються у нас з досвідом. Є перше переживання, а потім, все що його стосується працює як тригер. Тут варто задуматись що саме Вас цікавить, гра у "Добивання" чи чоловік?
Щоб краще зрозуміти себе, спробуйте відповісти на такі питання:
Що саме Ви відчуваєте, коли чоловік починає проявляти свої почуття? Чи є у Вас якісь страхи або переживання в ці моменти?
Чи були у Вашому минулому стосунки або ситуації, де Ви відчували щось схоже? Можливо, є певний досвід, який Ви підсвідомо намагаєтеся уникнути?
Як би Ви описали свої справжні бажання в стосунках? Чого Ви дійсно прагнете від взаємин з чоловіком?
Ці питання можуть допомогти Вам зрозуміти, що саме відбувається, коли Ви починаєте втрачати інтерес до чоловіків, і як Ви можете змінити цей шаблон.
Сподіваюсь, це допоможе Вам краще розібратися в ситуації. Якщо у Вас є ще якісь питання або думки, не соромтеся ділитися ними!
Відредаговано автором 19-08-2024 18:47:25