Чи нормально коли хлопець в стосунках дивиться на груди і попи дівчат
Добрий день
Я у стосунках з хлопцем 1 рік
І останнім часом я помітила що мій хлопець почав дивитися на груди і попи дівчат
І мені це не подобається в нас в стосунках всього добре
Це нормально коли хлопець дивиться на попи і груди дівчат?
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Добрий день! Те, що Ви відчуваєте дискомфорт через те, що Ваш хлопець дивиться на інших дівчат, є абсолютно нормальним.
Не потрібно щоб стосунки погіршувались, щоб почати це робити, а можливо й ніхто не починав, а просто робив як завжди.
Важливе перше - Який у вас тип стосунків та які у вас домовленості? Можливо ніяких домовленостей немає?
Друге - з'ясувати яке ставлення до такої поведінки саме у Вас? як Ви на це реагуєте? Що Ви відчуваєте? Чи ви проговорювали Ваше ставлення, почуття до цього?
Є випадки у стосунках коли виникають образи на те, що хтось заглядає на інших, це неприємно. І є наслідки як - виникнення заборон на споглядання, спілкування і тд, що теж у свою чергу буде доставляти дискомфорт. Тобто, об'єктивно, палка з двох кінців, просто кажучи.
Варто подумати, які очікування Ви маєте щодо поведінки свого партнера і чи обговорювали Ви ці очікування з ним. Запитати його ставлення до цього, не звинувачуючи, екологічно. Спробувати зрозуміти його розповідь та вести діалог далі.
Якими Ви уявляєте Ваші стосунки загалом? Чи це обмеження свободи людини? Чи це терпіння та постійне переживання образи до свого партнера?
Або ж це цілісні гармонійні стосунки, де є простір для обговорення, вислуховування. Де Ви можете сказати партнеру "Мене хвилює це... Я помічаю за тобою... і мені не приємно..." без звинувачень та знайти АЛЬТЕРНАТИВНИЙ спосіб вирішення, який буде прийнятним для всіх. Адже стоснки це завжди більше ніж одна людина.
Відкрите і чесне спілкування може допомогти зрозуміти одне одного краще і знайти рішення, яке буде комфортним для обох. Як Ви відчуваєте себе, коли думаєте про можливість обговорити це питання з ним?
Відредаговано автором 19-08-2024 18:12:15
психолог онлайн
Доброго вечора, Ніко!
Судячи з Вашої оповіді, Вам в стосунках все подобається окрім того, що хлопець дивиться на груди і попи дівчат. Ви говорили з ним про те, що Вас не влаштовує? Яка була його реакція? Як Ви почуватиметесь в стосунках з хлопцем, якщо він і надалі продовжуватиме дивитися на інших дівчат? Які думки та емоції це у Вас викликатиме?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 370126 для Марія Радченко
Добрий вечір
Так я говорила з ним про це
Він каже що це не свідомо деколи виходить
Я не знаю що з цим робити
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 370124 для Іванна Пюрковска
Я з ним про це говорила
Він каже що це не свідомо виходить
Він вірний і в нас в стосунках все добре
Просто я помічаю що він деколи дивиться на попи і груди
Я не знаю що з цим робити
Це є нормально що він деколи дивиться на попи і груди дівчат?
психолог онлайн
Не свідомо - тобто, не цілеспрямовано?
З поведінкою хлопця тут нічого не зробити, бо це його зона відповідальності. Ви можете або змінити своє сприйняття цієї ситуації, або вийти зі стосунків де Вас щось не влаштовує.
Оскільки Ви наразі плануєте залишитися в стосунках, то питання до Вас, як часто Ви помічаєте подібну поведінку за хлопцем і що відчуваєте в таких випадках? Чим саме Вас ображає його схильність дивитися на дівчат, що це для Вас особисто означає? Чи знає хлопець про ті сенси, які Ви вкладаєте в його поведінку? Адже коли одну людину в парі щось ображає, інша може про це не здогадуватись, бо це є для неї нормою.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 370132 для Марія Радченко
В нас в стосунках все добре
Він вірний
Ну мені просто не приємно коли він дивиться на попи і груди дівчат
Він каже що йому це само деколи попадається в очі
Це є нормально чи ні?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 370132 для Марія Радченко
Він каже що навіть якщо подивиться то в цьому нічого нема
психолог онлайн
Марія Радченко
Якщо Ви шукаєте якусь "норму" або одобрення чи осуд його поведінки, то це точно не психологічний запит.
Нормою є те, що прийнятно для Вашої пари, те що узгодили всі сторони стосунків. Те що комфортно буде Вам та партнеру.
цитата:
Ви повідомили, що Вам не приємно від такої поведінки. Я Вас розумію. Але тут слід подумати - чому Вам не приємно? Що Ви відчуваєте при цьому? І це все звісно проговорюється з партнером.
Наприклад може бути така картина "Мені не подобається як він це робить, я відчуваю гнів, розчарування, засмучення (це про почуття), бо я хочу бути центром його уваги (це про причини), він може давати мені її більше якщо я про це скажу та відкрито буду розповідати про свої відчуття (альтернативне вирішення, замість того щоб забороняти)"
Ця ситуація дуже наприклад, я у жодному разі не кажу Вам як робити. Це лише сценарій. Ваше життя точно не фільм, а реальність, тому приймати рішення тільки Вам.
Найважливіше проговорювати та вирішувати, щоб всі сторони були задоволені. Якщо хлопцю подобається дивитись на інших дівчат, то поцікавтесь чому, що він там бачить, що відчуває? НЕ ЗАСУДЖУЮЧИ! Це найважливіше. Саме так Ви і дізнаєтесь чи це нормально.
Якщо у Вас виникнуть ще запитання, то звертайтесь ))
психолог онлайн
цитата:
Якщо у Вас виникнуть ще запитання, то звертайтесь ))
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 370158 для Іванна Пюрковска
Дуже вам дякую 😊
психолог онлайн
цитата:
Це є нормально чи ні?
Норма суб'єктивна, тому що для одного в стосунках ок, для іншого ні.
У Вас з хлопцем наразі конфлікт цінностей, бо Ви не відчуваєте, що те що відбувається, - нормально, а хлопець відчуває. Підтримую колегу в тому, що можна спробувати налагодити з хлопцем конструктивний діалог на цю тему. Але якщо діалогу з якоїсь причини не вийде, можна спробувати такі варіанти, як індивідуальна консультація з психологом, парна консультація (якщо хлопець не проти) і, якщо Вас тривалий час не влаштовує поведінка хлопця в стосунках і вона не змінюватиметься з часом, можна подумати про розставання як крайній варіант.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 370173 для Марія Радченко
Дякую вам 😊