Допомога
Доброго дня,дуже турбує мій душевний стан та фізичний,зʼявляється ком в горлі,не можу дихати,прискорене серцебиття. Причина тому,що я та мій хлопець на даний момент проживаємо в чужій країні,з нами останні 3 місяці живе мій старший брат і його 2-є дітей,в якого померла дружина. Важко знаходити спільну мову з підлітком,а таком з братом який не готовий нести фінансову відповідальність за все та відповідальність за дітей,на даний момент цим займаємось я і мій хлопець,хочу знову жити 2-х,скажіть як вчинити?
Вопрос от: ; Возраст: 26

психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Вітаю вас. Утруднене дихання та прискорене серцебиття схожі на ознаки панічної атаки. Панічна атака, в свою чергу, це вищій рівень нервового напруження, тривожності, сигнал про те, що організм вже не витримує такий рівень напруги.
Ком в горлі це теж психологічна реакція на тривогу, на те що невимовлено (якщо звісно немає медичної основи).
Вам варто починати розплутувати цей нервовий клубок, бо ваш стан ставатиме дедалі гірше.
Спробуйте знайти спільну мову з рідними. Ви казали братові про ваши претензії с приводу фінансів? Робили спроби налагодити контакт з підлітком?
Якщо роз'їхатись зараз неможливо, то єдиний вихід поліпшити ситуації - налагоджувати емоційний клімат в колективі.
Щойно ви хоч трохи порозумієтесь із родичами та встановите певні правила спільного проживання, ваша тривога дещо знизиться і ви відчуєте полегшення на фізичному рівні.
І ще важливий момент. Наскільки давно померла дружина вашого брата?
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Здравствуйте. Попросить брата съехать от вас, и жить отдельно невозможно?
Думаю, что ваше физическое и душевное состояние от того, что вы очень злитесь, а выразить это брату не видите возможным. И это понятно. Что ваш парень думает по этому поводу? Вы с ним советуетесь, как вы можете поступить? Вы ведь не обязаны содержать вашего брата и двоих его детей.
психолог онлайн
Яна Кіркеснер
Доброго дня!
цитата:
дуже турбує мій душевний стан та фізичний,зʼявляється ком в горлі,не можу дихати,прискорене серцебиття.
Співчуваю! Ваш організм криком кричить про те, як йому погано.
Причини довго шукати геть не потрібно. Ось вони
цитата:
з нами останні 3 місяці живе мій старший брат і його 2-є дітей,в якого померла дружина. Важко знаходити спільну мову з підлітком,а таком з братом який не готовий нести фінансову відповідальність за все та відповідальність за дітей,на даний момент цим займаємось я і мій хлопець
Ці обставини викликають у Вас буревій важких емоцій, яким не знаходиться виходу(!) Напевно, тримаєте їх в собі - можливо, роздратування, гнів, образу тощо.
Отже, варто знаходити порозуміння з хлопцем і разом впливати на покращення своєї власної ситуації. Встановлювати правила співіснування, розподіл сфер відповідальності. Досягати домовленостей і потім спонукати усіх близких іх дотримуватись. Обов'язково потрібно віддавати батькові дітей його особисті обов'язки. І це ніяк не заперечує з Вашого боку співчуття в його горі.
цитата:
на даний момент цим займаємось я і мій хлопець
Уявіть - якщо і надалі опікою над дітьми будете займатись лише ви з хлопцем, то у їх батька не буде жодної мотивації змінювати свою позицію.
Відредаговано автором 28-08-2024 18:33:57
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 370518 для Яна Кіркеснер
Його дружина померла взимку,і в той момент ми домовилися,що будемо жити разом я буду допомагати з дітьми але як жінка робити сугубо домашні якісь справи,влітку вони приїхали до нас,і від самого початку він не вникає в той момент,щоб купити якісь продукти додому,заплатили 50/50 за квартиру як і домовлялися,на початку я не сильно звертала на це увагу бо вони тільки приїхала і я хотіла йому дати час,щоб він знайшов роботу,він досі толком не робить,кошти які отримує витрачає на якісь особисті потреби,коли заводжу розмови про фінанси він жартома все сприймає,каже,що все вирішиться і все буде добре,і потім ми і далі все платимо самі. Підліток весь час грає в комп’ютер і має дуже важкий характер,бо не може сприймати критику,не готовий йти на компроміс,не готовий виконувати мої прохання,коли кажу брату якось повпливати він жартує на це,і всё залишається так
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 370519 для Яна Валерьевна
Я вижу,что на данный момент он не имеет финансовой возможности жить отдельно,потому,что у него толком нет дохода,мой парень тоже очень нервничает по этому поводу,потому,что его расходы выросли значительно просто на содержание моих родственников,ну и между нами нет больше романтических отношений,мы практически нигде не выходим вдвоём ,потому,что когда брата нет мы вдвоём с детьми
психолог онлайн
Родина вашого брата на стадії переживання горя втрати, навіть якщо не демонструють почуттів горювання. Цей момент теж варто враховувати в вашій ситуації.
Можливо є сенс запропонувати їм звернутись за психологічною допомогою?
Однак, це не звільняє вашого брата від фінансових забов'язань перед його дітьми та вами.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Доброго дня!
цитата:
дуже турбує мій душевний стан та фізичний,зʼявляється ком в горлі,не можу дихати,прискорене серцебиття
Вас переповнює злість та роздратування на брата та його сина, але Ви НЕ наважуєтесь їх проявляти - і ЗАМІСТЬ ТОГО намагаєтесь бути "гарною вихованою дівчинкою" та люблячою-підтримуючою сестрою.
І якщо свою психіку обдурити цілком можливо, то тіло - НІ. В результаті у Вас з'явилася психосоматика, яка говорить Вам про неправильність вищеописаного підходу.
Ось і думайте, ЯК Вам проявляти свої СПРАВЖНІ почуття до брата та його сина?
Як тільки чесно їх проявите - неприємні психосоматичні прояви одразу ж зникнуть.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Доброе Утро!
У вас по факту не один подросток на содержании - а два уже брат и его сын.
Потому что брат ведет себя как подросток - потому и не берет на себя ответственность за свое содержание - мало того он не берет ответственность за своего сына - хотя обязан!
И переложил все это на вас - ему так удобно.
Да у них горе... да нужно время... но уже прошло полгода!
Уже можно потихоньку включаться в реальность - а не находится в прострации.
Скажите им об этом честно и откровенно!
Но скажите это, вместе с своим парнем командой - так и вам будет легче это все озвучить брату и его сыну.
И они на вас не смогут напирать как то, при вашем парне.
Скажите - " Что ребята я вас люблю - я что могла то сделала за эти полгода - мы с моим парнем вам помогли и психологически и финансово - но дальше уже все! Дальше вы уже сами решайте свои проблемы."
И вот тут, важно чтоб парень ваш поддержал в этом принял удар на себя - сказал им более жестко - по сути указав на дверь - что даем вам недели две на то, чтоб брат нашел работу и жилье и съезжал - иначе примите меры - вызовите полицию, или сами съедите в другую квартиру. Что так больше продолжаться не может и не нужно.
Что это ваше решение с парнем вместе.
Вот только так в данном случае - не приятно... да... но по другому не как.
Свои границы нужно защищать! И вы имеете на это право!