Не маю сил боротися з проблемами
Живу з батьками, отримую регулярне насилля зі сторони матері, як фізичне так і моральне. Під час ще одного скандалу остаточно вирішила від них з'їхати до бабусі. Бабуся не проти та підтримала. Були декілька розмов з батьками за те що з'їжати хочу, з їх сторони крики, скандали, приниження та маніпуляції. Розумію логічно, що або з'їжаю, або далі буде мучатись що не з'їхала та не борюся з цим жахом. Але не вистачає сил та духу боротися з маминими скандалами
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Яна Кіркеснер
Доброго дня!
З'їхати від батьків - слушне рішення для початку побудови дорослого життя. Особливо це необхідно, якщо Ви відчуваєте, що Вам не вистачає особистого простору, і що на Вас тиснуть та маніпулюють.
Ви уже повнолітня, тож маєте право з'їхати без дозволу батьків і якихось пояснень, якщо батьки їх не розуміють. На маніпуляції краще не вестись і відповідати, що Ви уже доросла, це Ваше життя і Ваше рішення. Встановлювати здорові кордони стосовно того, як часто Вам би хотілося спілкуватися з батьками і на які аспекти Вашого життя Ви НЕ хотіли б, щоб вони впливали.
Якщо це викликає у Вас труднощі, то рекомендую звернутися індивідуально до психолога.
психолог онлайн
Марія Радченко
Ірина Миколенко
Вітаю вас.
Описані вами стосунки з батьками дуже токсичні, і напевно таке або подібне відношення до вас з дитинства.
Продовжити проживати з аб'юзивною матір'ю означає лише руйнування вашої особистості: подальше розмивання ваших кордонів, придушення волі, знецінення вас як окремої дорослої людини. У такій атмосфері ви майже не маєте шансів стати по-справньому дорослою цілісною особистістю, та навіть просто щасливою задоволеною життям дівчиною.
На щастя ви вже повнолітня і маєте повне право поїхати від батьків хоч на інший кінець світу та спілкуватись із ними стільки, скільки ВАМ хочеться.
Я б рекомендувала вам підготувати фінансове підґрунтя та переїздити на окреме житло, не до бабусі, а геть окремо - аби максимально зменшити вплив на вас.
Також доєднуюсь до рекомендації колеги щодо психолога.
психолог онлайн
Доброе утро!
Сочувствую вам... это очень тяжело ... когда такие больные родственники.
Ваша мать да и отец - ( если ее поддерживает и не защищает вас ) больные люди с психическими искажениями.
Уходите от туда и даже нечего не ждите от них!
Там вам опасно для жизни и для вашего психического состояния.
"Під час ще одного скандалу остаточно вирішила від них з'їхати до бабусі. Бабуся не проти та підтримала. "
И слава Богу что бабушка у вас адекватная и поддержала вас!
Вам есть куда уехать! Так уезжайте!
А ваши родители насильники - садисты и манипуляторы.
Все, нечего не надо им доказывать - вообще не слушайте их!
У них нет не какого право вас мучать и угрожать и както удерживать!
Обратиться в полицию нужно - тогда утихомирятся.
Но вы видимо боитесь это сделать - запуганы ими...
Поэтому уезжайте!
Вы все правильно решили не сомневайтесь!
ВЫ спасаете себя - от насилия и больных людей.
Не ваша ответственность в том - что они такие - это их выбор такими быть. Все!
Спасайте себя и не оборачивайтесь!
У вас должна быть нормальная жизнь!
И она у вас будет!
Просто уходите - от туда где вам плохо.
Сил вам! Все у вас получится! Вы умничка!
Я в вас верю!
Но и конечно, после такого пережитого насилия - вам нужна длительная психотерапия.
И поддержка людей - которые вас ценят и любят.
Ищите таких людей - бабушка и друзья.
Вам нужно много много любви!