Зрада чоловіка
Добрий день , шановні психологи !
Така ситуація.
Я була в шлюбі с чоловіком 4 роки , він військовий і часто був у відрядженні ( як раз було АТО).І так вийшло , що він мені зрадив .
Сам зізнався , але ми розійшлись , подали на розлучення, розлучилися.
Через пів року, він зʼявився в моєму житті. І ми вирішили зійтися . Він просив пробачення і все таке .
Спочатку все було чудово , кохання до без тями . Але пройшов час і в моїх думках , я не відпускаю ситуацію зради , не забула , а значить не пробачила .
Я починаю ревнувати без причин , в думках підбираю йому дівчат , які трапляються на вулиці .
Це така собі мозкова жуйка .
Нічого не можу з цим вдіяти .
Довіри на 100% немає
Хоча приводу не довіряти , теж немає .
Що робити в такій ситуації?
Як це пережити ?
І чи вірний шлях був, повернути все назад ?
Вопрос от: ; Возраст: 37

психолог онлайн
Тетяна Штапова
Доброго дня!
Доверия нет - потому что не простили.
И наверное потому что, он еще вам не доказал - что действительно сделал выводы.
Вы говорите была страсть снова между вами вспыхнула - но это на эмоциональном уровне.
А на умственном логическом и духовном - был ли откровенный разговор - по душам?
Вы знаете его мысли?
Его осознание ситуации?
Сделал ил он выводы с той ситуации?
Вот мне кажется вам такой четкости от него не хватает...
Измены может случится в каждой семье - тут все в жизни бывает - темболее в нашей сейчас на войне...
И по разному может быть - ктото не прощает и уходит на всегда в новую жизнь.
Ктото возвращается - но тут важно не просто возвратится - а трансформироваться - изменится как личность - переосознать многое... и мужчине и женщине...
Возродить отношения и доверие возможно - но требует много времени и деликатности.
И желание обоих партнеров - и крепкие чувства должны быть сильные - чтоб выдержали этот путь - то есть углубились - не на уровне страсти как раньше - а пошли в глубь в душу - на психологический контакт - это глубоко.
Вот такой контакт, если выстроите с мужем именно психологический - то возможно и вернется доверие со временем.
Но для этого нужно разговаривать с друг другом или иногда молчать - и потом снова разговаривать причем глубоко разговаривать - лучше с помощью психолога семейного - если не получается один на один.
Есть конечно вариант - проверить правильно ли вы сделали что вернули все - самой завести роман на стороне - не обязательно прям измену - но флирт хотя бы - чтоб почувствовать свои желания и чувства к мужу и к другому мужчине - с кем вы хотите быть. ( но этот вариант не для всех)
Обратитесь к психологу на личную консультацию - проработать свою обиду - и сомнения вам надо.
Вот вам песню в тему - https://www.youtube.com/watch?v=MhlnhinCyD0&list=RDSSDQl1CV5CQ&index=5
Удачи!)
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Наталия Горская
цитата:
Що робити в такій ситуації?
Як це пережити ?
Mishka, доброго дня. Варто розібратись, що призвело до зради, які висновки зробив Ваш чоловік, чи немає вже в ваших відносинах того, із-за чого він зрадив.
Наразі незрозуміло, чим відрізняється Ваш чоловік того періоду, коли була зрада, від Вашого чоловіка, який він є зараз? Що ним рухало, коли зраджував і коли повертався до Вас? Що змінилось за цей час в ваших відносинах?
Краще зверніться до психолога, щоб Вам допомогли знайти відповіді на ці питання, і щоб було легше витримати всі ті почуття, які зараз маєте.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Вітаю вас! Зрада - це нелегкий досвід, який може спустошити партнера. Виправлення пошкоджень, нанесених зрадою, потребує кропіткою роботи. Відновлення довіри передбачає постійне спілкування, емоційну близькість та чесність. Хороша новина полягає в тому, що будь яка криза в стосунках - це можливість роста. Багато пар, які залишаються разом після зради, створюють більш щасливі стосунки ніж ті, що були в них раніше.
цитата:
Але пройшов час і в моїх думках , я не відпускаю ситуацію зради , не забула , а значить не пробачила .
Можу припустити що ви не прожили всі етапи зради, не відпустили цю ситуацію, тому може виникати
цитата:
така собі мозкова жуйка
Розібратися з цим ви можете в індивідуальній консультації з психологом.
цитата:
починаю ревнувати без причин , в думках підбираю йому дівчат , які трапляються на вулиці .
Якщо ревнощі виникають без причини, з цим також бажано розібратися: що приховується за безпідставною ревністю? Це може бути невпевненість у собі , порівняння себе з іншими, недолік уваги партнера або щось інше.
цитата:
І чи вірний шлях був, повернути все назад ?
На це питання ніхто не може дати чіткої відповіді крім вас, це питання вашого вибору. Також непогано було би звернутися за сімейною консультацією. Удачі вам
психолог онлайн
Вітаю!
Я рекомендую вам психотерапію в методі ЕМDR чи Брейнспотінгу. Ці методи дозволяють відпустити ситуації, в яких ви застрягли. Потрібно декілька сесій саме на пропрацювання зради чоловіка. Іноді не вистачає ресурсу щоб пробачити, відпустити і людина тримається за образу для того щоб убезпечити себе від подальшого болю.
Я бажаю вам пережити цю подію і насолоджуватись стосунками тут і тепер, без шлейфу травм минулого!
психолог онлайн
Измена это огромный стресс и испытание для пары.
Просто "ой прости, так получилось" это какая-то детская позиция и ни к чем не приведет. Муж же не чашку вашу любимую разбил.
Поэтому тут нужно приложить усилия мужу, вам и полностью и откровенно все обсудить и пересмотреть ваши отношения. В идеале семейная терапия+каждому психотерапевт отдельно.
https://upsihologa.com.ua/izmena---prostit--uyti--ostatsya----kak-12zhemchug.html
Писала статью на эту тему. Почитайте, я думаю найдете ответы на то, что вам делать