Підліткові проблеми
Добрий день. Сину 15 років. Зараз вимушено живемо в комуналці закордоном. Син важко комунікує з людьми (так було завжди). Каже про себе що він інтроверт. Не має друзів. На днях сталася дуже неприємна історія. Він зайшов в кімнату молодої сусідки (як виявилось він вже заходив туди дізнатися де лежать її речі. Зайшов вдруге рився в речах і нюхав білизну брудну. Його зловили.) Не можу вам передати скільки стиду я пережила, потім і він. А пояснити чого він це зробив не може. Каже щось щолкнуло в голові, захотів це зробити. Він психічно хворий? Що нам тепер робити? Як лікуватися? До чого це може призвести?
Вопрос от: ; Возраст: 50

психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Наталия Горская
Яна Кіркеснер
Доброго ранку!
цитата:
Він психічно хворий?
Скоріше за все - ні. Однак певні особливості має. Та й Ви написали
цитата:
ПІДЛІТКОВІ ПРОБЛЕМИ
Припускаю, що на тлі ситуації, в якій ви разом з ним опинились -
цитата:
Зараз вимушено живемо в комуналці закордоном. Син важко комунікує з людьми (так було завжди). Каже про себе що він інтроверт. Не має друзів.
ось таким незвичним способом він задовольняє свої сексуальні потреби.
Був би відкритий - спілкувався б з однолітками, ділився б своїми думками і враженнями, можливо, дружив би з дівчиною, проте цього всього нема. На жаль, нема.
цитата:
Що нам тепер робити? Як лікуватися?
Якщо хвороби нема, то нема й чого лікувати. А от співпраця з психологом точно пішла б йому на користь.
цитата:
До чого це може призвести?
Якщо його засуджувати і гнобити за вдіяне, то може призвести до поганих наслідків. Ваш син потребує допомоги, діалогу у безпечній ситуації, де він зможе відкриватись і проговорювати свої психологічні складнощі, бажання і потреби.
Тому запропонуйте йому зустріч з психологом, онлайн варіант теж підходить. Вам також не завадить узяти хоча б кілька консультацій у спеціаліста, адже на сьогодні Ви найближча синові людина.