що робити в такому випадку?
добрий день, мене звати Софія. в мене почалась депресія. я взагалі спортсменка, але вийшло в мене якесь емоційне вигорання до спорта, і я знайшла другий спосіб як не прогуляти цей рік,бо вступила на перший курс до спортивного училище але хотіла на поліцію,тренер убідив мене,так ось який спосіб,поїхати додому і навчати англійській і розвиватися але спортом займатися,але тільки тепер не спорт на першому місці а английский, просто в коледжі я не зможу вивчити її,а вона треба для мого майбутнього так я рішила,що спортивну кар'єру я не хочу, хочу собі нормальну професію, але це все в душі в моїй дуже важко складається,все в кучу і так я буду там їздити на змагання бо як числюсь в спортивном коледжі. в мене типу депресії
Вопрос от: ; Возраст: 17

психолог онлайн
Наталия Горская
Доброго дня, Софіє!
В такому випадку можна проконсультуватися індивідуально у психолога, щоб вирішити свої внутрішні конфлікти. Поки Ви неповнолітня, консультація проводиться з письмової згоди батьків, або Ви можете дочекатись повноліття і звернутися до психолога самостійно.
Щодо Вашої ситуації. Ви кажете, що тренер Вас переконав вступити до спортивного училища? Але чи хочете цього саме Ви? Ви писали, що хочете вступити на поліцейську. Там теж потрібна хороша фізична підготовка, це буде тільки плюсом. У Вас є варіанти забрати документи з училища і в цей час готуватися до вступу в інший навчальний заклад, продовжувати навчатись в училищі і паралельно готуватися до вступу (що Ви зараз робите, але відчувається що навчання не на бажану професію викликає у Вас вигорання). Також можна взяти в училищі академічну відпустку і в цей час визначитися, чого Ви хочете від життя. Але після відпустки в будь-якому разі треба буде визначитись, Ви хочете продовжити навчання чи припиниити його і йти далі. Вибір за Вами.
психолог онлайн
Марія Радченко
Софіє, а що особисто Вам хотілося б в цій ситуації?
Якщо Вам вже не хочеться займатись спортом- не займаєтесь. Це нормально, якщо людина цікавиться різними речами, був спорт, але вже не цікавить.
Інтереси тренера для Вас не мають бути важливішими за ваші.
Вам важливо будувати своє майбутнє виходячи з власних вподобань.
Щодо спортивного коледжу- а може там є спеціальність, після якої можна буде вступити далі туди, куди Ви хочете?
Чи можливо перевестись з одного коледжу до іншого на спеціальність, яка Вам більше подобається?
З ким з дорослих Ви можете порадитися щодо своїх планів?
Чи є близкі люди, які можуть Вам допомогти з документами , або з потрібною інформацією про майбутнє навчання?
психолог онлайн
Здравствуйте. А какая профессия в вашем понимании нормальная?
цитата:
хочу собі нормальну професію,
Проживали ли Вы Это состояние?
цитата:
емоційне вигорання до спорта,
Уверенны ли вы что с английским не случится похожая ситуация как со спортом?
цитата:
не спорт на першому місці а английский,