Що робити, якщо в житті не вистачає пригод?
Що робити, якщо не вистачає пригод в житті? В дитинстві я завжди була замкнутою, тому смішних спогадів з того часу в мене небагато(хоча вони і є). Але зараз я майже доросла, і робити треш вже соромно. Я маю подругу, але мені всеодно нічого згадати На другому курсі в мене був друг, з яким ми в гуртожитку разом смажили сосиски на газу, це було досить прикольно. Хотілося б, щоб таких спогадів було більше.
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Анастасия Алексеевна Меркулова
Марія Радченко
Дар’я, вітаю!
Для пригод потрібне коло людей, друзів! Самі пригодницькі часи - часи школи, студенства, бо там є вечори, табори, виїздні подорожі, тобто багато подій, зборів та розділених значущих обставин.
Якщо зараз цього нема, то треба різнопланове поле людей: командний спорт (там жваві люди), якість гуртки (танці, йога, малювання, читацький клуб), також можна приймати участь у терапевтичних групах (там фокус буде на почуттях і буле проростати близькість), також рекомендую вам подорожі - є тури в гори, в Європу, в межах України.
Будь-які спогади можна створювати. Робити самій вечори і збори, але для цього треба бути живою, енергійною та наповненою особистістю.
психолог онлайн
Марія Радченко
Алла Володимирівна Романенко
Доброго дня, Дарʼя, погоджусь із колегою, що для пригод потрібні люди, які б підтримували ваші бажання до пригод.
Також важливо зрозуміти, що ви вкладаєте в слово «пригоди», що це для вас?
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Анастасия Алексеевна Меркулова
Не обов'язково творити якийсь треш або шкодити собі, щоб отримувати необхідні адреналін та дофамін від життя. Якщо життя здається Вам нудним, то як Ви можете урізноманітнити його, спрямувавши свою енергію в соціально прийнятне русло? Можливо, певний вид спорту, мандрівки (наскільки це можливо у наш час), нове хоббі чи нові знайомства заповнять цю порожнечу? Але також добре було б дослідити, звідки порожнеча взялася, перш ніж намагатися втамовувати нудьгу.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 371586 для Анастасия Алексеевна
Для мене пригоди, це якісь кумедні чи прикольні випадки, які можна потім розповісти комусь і посміятись. Навіть в тому прикладі, який я привела, цікаво не те, що ми смажили сосиски, а те, що смажили їх на паличках та газовій колонці.
психолог онлайн
Марія Радченко
А чи пропонуєте ви подрузі та другові певні пригоди?
Чи є у вас на думці пригоди, які б ви хотіли втілити в життя?
психолог онлайн
Анастасия Алексеевна Меркулова
цитата:
Для мене пригоди, це якісь кумедні чи прикольні випадки, які можна потім розповісти комусь і посміятись.
У Вас основний мотив пригод - це сам процес пригод, чи просто щоб було кому розповісти, і щоб інші бачили, що Ваше життя цікаве?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 371593 для Марія Радченко
Самі пригоди, щоб було весело
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 371592 для Анастасия Алексеевна
Не пропоную, бо це складно
психолог онлайн
Чи розумієте, які саме пригоди?
Вам пропонувати важко чи здійснювати пригоди?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 371597 для Анастасия Алексеевна
Насправді, я не знаю, що саме пропонувати, що цікавого могла б зробити дівчина мого віку, аби це запам'яталось