Мені настільки погано що я не бачу майбутнього
У мене перед очима нема ніякого мого майбутнього. Зараз я відчуваю себе лайном, мені погано, я відчуваю провину та нудоту, я втомлена, мені важко. Я хочу померти у 18 років. Я не бачу сенсу жити далі, я не бачу сенсу дорослішати. Всі забудуть про мене за декілька місяців, а може і більше, бо знаю що вони мене люблять. Я не хочу брати ніяку відповідальність у майбутньому, не хочу заводити дітей, виходити заміж, я не бачу цього усього.
Я пишу це, бо може мені тут хочаб якось допоможуть, бо до спеціаліста піти можливості не маю
Вопрос от: ; Возраст: 14

психолог онлайн
Аня, бувають стани, в яких людина, можна сказати, не справляється із життям. Таке може статися з кожним.
Можливо, Ви зіткнулися з депресивним розладом.
Він характеризується тривалими періодами пригніченого настрою, втрати інтересу до звичних справ і життя загалом, повною відсутністю сенсу у всьому.
Але це лише припущення, діагноз може поставити психіатр.
І не треба боятися цього лікаря. Він випише ліки, щоб полегшити Ваш стан.
Вам потрібно з кимось поговорити про свою проблему – віговоритися, стане легше.
Ви можете попросити батьків відвести Вас до психолога чи психіатра?
Ви живете, але не відчуваєте активності, енергії життя, оскільки наповнені енергією знецінення себе, незадоволеності.
Якою Ви хочете бути? Чого не вистачає Вам, щоб почувати себе щасливою?