Зрада?
Доброго дня.
Випадково знайшла результати аналізів чоловіка на ЗПСШ. Ми 10 років разом і ні про які проблеми зі здоров'ям такого плану ні в нього ні в мене мови не було... Одразу в мене шок, виникають думки чи не зраджував він мені. На питання про це спочатку сказав що то були аналізи коли лежав в лікарні...я переглянула дату і це зовсім не той період, сказала про це — говорить що здавав коли проходив влк...але чому одразу не сказав про це? А різні версії. Підозрюю в зраду. Недовіра також є через те що час від часу відрядження, деколи дивні обставини — то ніби планували відрядження і відмінили чи перенесли, то раптом чомусь вирішив взяти авто коли їхав у відрядження хоча раніше не брав. Також були сварки і купа претензій до мене, відсторонення. Такі відчуття були в стосунках що часто плакала, хоча на це не було зрозумілого навіть для мене пояснення. Також раніше кілька років тому переглядала його соцмережі і там були переписки з іншими дівчатами, і також ходив просто так до однієї жінки в гості в кабінет, вони працювали в одному офіс центрі...але не обговорювала з ним бо було соромно що дивилась його переписки. Потім я зрозуміла що мені це не підходить і для мене це низько дивитись чужі переписки, тож в його соцмережі більше не заглядала, але неприємність від отриманої там інформації залишилась на душі.
Я хочу дорослих, чесних, чистих стосунків. Як зрозуміти чи мої підозри мають зв'язок з реальністю, враховуючи ці папірці і інші обставини — чи я себе накручую?
Почуваюся обманутою і разом з тим винною що підозрюю, може то дійсно було необхідно пройти ті аналізи для влк?
Вопрос от: ; Возраст: 40

психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Вітаю, Аніто.
Чи пробували ви обговорити з чоловіком свої підозри (більшість випадків, а не лише цей конкретний) та свої болючі почуття з цього приводу?
Ви вже переживали зраду раніше у стосунках?
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
"Як зрозуміти чи мої підозри мають зв'язок з реальністю, враховуючи ці папірці і інші обставини — чи я себе накручую?"
Зрозуміти не важко, але що Ви будете робити, коли зрозумієте? Ви готові до всіх варіантів?
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Добрий день.
цитата:
хочу дорослих, чесних, чистих стосунків.
Дорослі, чесні стосунки починаються з діалогу. Жоден психолог не дасть вам відповідь є зрада, чи немає. Ви знаєте себе і вашого чоловіка, ви помічаєте неспівпадіння.
Ви можете задати ваше питання психологам?
психолог онлайн
Доброго ранку, Anita!
цитата:
На жаль, так сталося, що Ви загнали себе в пастку. Причому подвійну.
З одного боку, тиснуть почуття зрадженої разом зі страхом піти у відкритий діалог, а з іншого вина через підозри. Ось з цією проблемою, вважаю, варто звернутись до психолога, адже проблема суто Ваша індивідуальна.
Насправді її наявність відбивається на всьому Вашому житті, на способі бути в стосунках, на умінні їх розвивати, на здатності вирішувати проблеми і долати кризи.
цитата:
Я хочу дорослих, чесних, чистих стосунків.
Дуже гарне прагнення. Натомість, воно далеке від реалізації, бо накопичилось багато складнощів і проблем. І я б радив розглядати їх не з точки зору чиєїсь вини, радше крізь призму спільної відповідальності - і чоловіка, і Вас. Вас же ДВОЄ у стосунках.
цитата:
Як зрозуміти чи мої підозри мають зв'язок з реальністю, враховуючи ці папірці і інші обставини — чи я себе накручую?
Попрацюйте з психологом, аби розвинути власну здатність об'єктивно оцінювати події, орієнтуватись на себе, коли робите висновки. Аби вийти з пастки, про яку зазначав вище.