Зайва вага у доньки
Прошу у Вас допомогти мені. Моїй доньці 20 років, в неї зайва вага (20 кг). Протягом багатьох років я намагалася допомогти їй схуднути, що тільки не робила (правильне харчування, фізичні навантаження). Вона удавала, що все робить і згідна зі мною, але результату не було. Ми вже з нею і ходили до лікаря, і який поставив діагноз ожиріння 2 ступені. З донькою у мене завжди були довірливі відносини, я вважала, що зможу на неї вплинути. Нічого не виходить. Вона зараз навчається в іншому місті, бачу я її дуже рідко. Спілкуємося через телефон. І як завжди вона мені розказує, що все гаразд, що вона слідить за харчуванням (дефіцит калорій) та фізичні навантаження, але нічого не змінюється. Таке враження, що вона просто робить мені все наперекір. Коли я її запитую про це, вона мені каже, що це за життя, якщо не можеш собі дозволити якийсь смаколик.
Вопрос от: ; Возраст: 48

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Ирина Константиновна Зубиашвили
Тема лишнего веса на ровном месте не рождается. Это всегда про заедание, чаще всего РПП, проблемы с самооценкой. И никакой подсчет калорий не поможет. Это лишь усугубляет проблему. Говорю это не только, как психолог, но и человек, который лично столкнулся с этой темой и кто много разбирался в теме РПП, работал с диетологами, нутрициологами и тд.
То, как вы пишите, говорит о том, что вас много в ее жизни - вы контролируете, считаете, что она вам что-то должна и не можете признать, что она взрослая и ее пора отпустить. А вы не можете. И тут хорошо бы заметить про себя - почему контролируете дочь, а не занимаетесь собой?
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Лучше всего будет для ребенка - если вы оставите ее в покое.
Чтобы она сама занималась своим здоровьем и питанием. Самостоятельно.
Протест в данном случае - закономерен. Вы сами его вызываете, своей настойчивостью повлиять на нее. А также недоверием к ней - с тем, что она справится.
Если хотите ей по-настоящему помочь, предложите дочери работу с психологом и помогите с оплатой.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Павел Леонидович Басанский
"Прошу у Вас допомогти мені."
Як Ви бачите цю допомогу ?
"Протягом багатьох років я намагалася допомогти їй схуднути, що тільки не робила "
А хто( що) " допоміг" їй набрати цю вагу?
Вона з народження була " пухкенька" чи з якогось віку почала набирати?
"Вона удавала, що все робить і згідна зі мною, але результату не було."
Донька не має ендокринної патології? Або якоїсь іншої, що могла привести до набору ваги?
"Нічого не виходить."
Може,тому що тіло Вашої доньки- це її діло. Й, як би Ви її не любили, як би не бажали їй добра , але прийшов час зупинитися. Це ж неможливо терпіти, коли сама рідна людина, мама, не приймає тебе такою,як ти є, весь час незадоволена тим, як ти виглядаєшь, весь час хоче тебе" схуднути ".
"вона просто робить мені все наперекір"
Повністю її підтримую. А як по іншому дорослішати? Одночасно слухати маму й бути самостійною неможливо.