Чоловік проти фото в соцмережах
Чоловік проти того, щоби виставляти фото дитини в мережу. Навіть спільні фото з родичами чи нами - одразу ображається і каже, що так як він - батько - забороняє, то ніхто не має права це робити. Він взагалі не любить публічності і я ніколи не постила наші спільні фото ні коли ми зустрічалися, ні після одруження, але зараз я вважаю, що маю таке ж право запостити фото нашої дитини зі мною як і він не постити. Як вийти з цієї ситуації?
Вопрос от: ; Возраст: 30

психолог онлайн
Марія Радченко
Доброго дня.
Насправді, для того щоб знайти компроміс, важливо щоб з обох сторін були готові до нього рухатись, і можливо чоловік зможе на цей компроміс піти, якщо розібратись чому саме він против фото і якщо знатиме точно чому для Вас важливо їх виставляти.
Тож, чи пояснював чоловік і чи запитували Ви - в чому проблема публікації для нього? Чи так само він реагує на фото тільки Вас? Що в публікації фото дитини з мамою - поганого? Можливо він баччить в цьому забобон, можливу якусь загрозу чи інші почуття.
Спробуйте твкож пояснити йому, чому хочете публікувати фото і можливо обрати формат фото які не будуть у нього викликати таку реакцію.
Проте, варто бути готовою, як варіант, що думка чоловіка і його позиція може не змінитись, якщо він не захоче над нею задуматись. І тоді, конфлікт залишиться на краю кордонів кожного.
І безумовно, Ви маєте повне право публікувати все бажане у своїх соц.мережах(крім самого чоловіка), враховуючи спільну дитину, навіть, якщо чоловік буде незадоволений.
І тоді тут інше важливе питання - а чому, навіть попри його незадоволення, Ви цього не робите? І чи зможете поратись із його незадоволенням? Чи реакція чоловіка та його погодження є важливими для Ваших дій?
Важливо співмірити власні межі і бажання, і те, що вони можуть не подобатись навіть найближчим людям - і це нормально, і це не означає, що саме Ви мусите щось міняти.
Проте спершу, звісно, краще прояснити і проговорити причини
психолог онлайн
Здравствуйте!
Ранее вы прислушивались к его мнению, теперь пишите, что имеете такие же права как и он, и решили публиковать, так что для вас сейчас изменилось?
психолог онлайн
Муж имеет право не хотеть, чтобы выставляли его фото. Ребенок это ваш общий, поэтому важно находить компромисс.
Почему раньше вы соглашались с мнением мужа?
Что сейчас изменилось?
Почему вам важно выставлять фото ребенка в соц.сетях?
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Вітаю!
Важливо зрозуміти яка потреба стоїть за бажанням ділитись фото в соцмережі. Раніше у вас не було такої гострої надобності, а тепер ви потребуєте цього, проте тут питання в кордонах. Чи хоче дитина щоб її показували, окрім вашого чоловіка? Ви можете виставляти себе, але коли справа стосується інших, треба рахуватись з їхніми кордонами і почуттями.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 372436 для Юлия Витальевна
Поки питання торкалося лише його, то мені було все одно - не хоче, та й не хоче виставляти фото. Я свої виставляла, він - ні, і всіх все влаштовувало. А от з появою дитини не можемо домовитись( я не пропоную робити з соцмереж галерею дитячих фото, але в чоловіка ніби якась параноя щодо цього. Наприклад зустріли лікарку, яка приймала пологи, зробили фото, вона виклала його у себе з моїми словами вдячності, то він зробив скандал, вимагав щоби я подзвонила до неї і попросила видалити фото, погрожував судом. Такеж було, коли дідусь за постив фото з прогулянки з візочком на фоні. Мене дивує і лякає така істерична реакція. Причин, окрім забобонів, немає, пояснює, що не хоче, щоби люди дивилися злим поглядом. Після цих скандалів хочеться свідомо робити «на зло». Розумію, що це не нормально і не знаю як вийти з ситуації
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Павел Леонидович Басанский
Вы привели пример, когда другие люди постят фото ребенка. Почему их желание выкладывать фото вашего ребенка важнее желания мужа?
Какие у вас отношения с мужем?
По поводу фото, которое выложил врач- это и правда недопустимо, поскольку никто разрешение не запрашивал, как я поняла.