Відносини з чоловіком
Мені 21 рік а чоловіку 22, він зараз починає розвиватися у сфері будівництва, сам на себе .
Звичайно що стикається з купою проблем, ходить злий та нервовий і часто приходячи додому може через дрібниці вилити свої емоції на мене , сильно кричить, може стукнути рукою по столу і тд
Мені не подобається така його поведінка, можу почати плакати бо це мене ображає, а він ще більше заводиться .Чім я можу йому допомогти в такі моменти, як краще пояснити що мені це не подобається і чому я засмучуюся
Як попросити його не робити так більше, таким способом, щоб він зрозумів мене
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
Тут нужно не мужу помогать, а себе. Вы пишите так, как будто ищите ему оправдание, мол устал, проблемы.
Но дело не в усталости, а в неумении обходиться со своей агрессией по взрослому.
И тут никак не объяснишь, если человек не видит в этом проблему.
Какими раньше были отношения?
Как давно вы вместе?
Было ли раньше подобное поведение у МЧ?
Дополнение от автора
Стосунки не змінились, от крім оцього моменту , про який я писала вище
Разом ми майже 2 роки
Раніше у нас були сварки як і у кожної пари але такого масштабу вони не набували
Стосовно ваших слів про те що він не може боротися з агресією як доросла людина, як йому навчитися цьому?
психолог онлайн
А почему вы решили, что он хочет этому учиться?
Ведь пишите про это вы, не он.
Дополнение от автора
Я хочу донести йому думку про те, що потрібно цьому навчитися аби зберегти стосунки
Ми говорили , дійшли висновку що обоє хочемо зберегти стосунки , але з його викидами емоцій щось потрібно робити, тому вирішила сама дізнатися у психологів, як з цим працювати
Якщо він мій чоловік я повинна його в цьому підтримувати
психолог онлайн
цитата:
Мені не подобається така його поведінка, можу почати плакати бо це мене ображає, а він ще більше заводиться .
Доброго дня. Ви з чоловіком в своїх стосунках відігруєте ролі агресора та жертви. Зазвичай в таких парах ситуація з кожним роком тільки погіршується.
цитата:
Чім я можу йому допомогти в такі моменти, як краще пояснити що мені це не подобається і чому я засмучуюся
Ви впевнені, що в такі моменти допомога потрібна йому, а не Вам?
Ви сподіваєтесь, що якщо чоловік зрозуміє, що Вам це не подобається, то він зупиниться, треба тільки підібрати слова, які на нього подіють. Але насправді він і так це розуміє. Йому стає легше, коли направляє свою злість на Вас, тому він дозволяє собі це робити. Чоловіку так зручно. І Ви йому дозволяєте так себе поводити.
цитата:
Ви хочете дізнатись у психологів, як чоловіку справлятись зі своїми емоціями. Але якби йому це було потрібно, він би сам цим займався. Направді психолог може допомогти тій людині, яка до нього звертається. Змінити поведінку Вашого чоловіка через Вас без контакту з ним і без його бажання мінятись ніхто не зможе.
Але Ви можете подумати над іншими питаннями. Наприклад, яка допомога потрібна саме Вам? Як навчитись захищати себе від агресії чоловіка? Чому Ви обрали чоловіка, який не вміє контролювати свої емоції?
Відредаговано автором 11-10-2024 13:14:35
психолог онлайн
А что МЧ готов сделать ради сохранения отношений?
Почему вы ищите ему советы психологов, а не он этим занимается? Ведь это он не умеет справлять с эмоциями
психолог онлайн
Доброго дня.
Виглядає все так , що якщо Ви- жінка то несете повну відповідальність за відносини в парі. І, якщо Ваш МЧ не може стримувати свої емоції й виливає свій негатив на Вас- то Ваш прямий обов'язок НАВЧИТИ його робити це екологічно. Тобто, знайти якісь магічні слова , щоб до нього дійшло.
Ні, це так не працює. Таких слів немає .
Він сам повинен усвідомити, що його поведінка неприпустима, та Сам захотіти з цим щось зробити та знайти спосіб. Це повністю його відповідальність.
Ви, звісно , можете його підштовхнути, але точно, не сльозами та розмовами, бо вони не працюють. Й, якщо, він почне рухатися в потрібному напрямку, заохочувати та підтримувати.
Дополнение от автора
Якщо він скептично ставиться до психології або не думав, що все настільки глобально щоб піти до психолога, як йому про це натякнути чи можливо сказати напряму?
психолог онлайн
Сказать напрямую о чем?
Чтобы партнер менял свое поведение, он должен понимать ради чего ему это делать и должен хотеть этого, прикладывать усилия.
А пока это вы хотите, вы прикладываете усилия.
Вопрос зачем ему что-то менять?
психолог онлайн
цитата:
Ви можете розказати, як себе відчуваєте, коли чоловік сильно кричить та стукає кулаком по столу, і що Вам потрібна допомога. Але, напевно, він і так розуміє, коли Ви плачете в такі моменти, що це не сльози від щастя. Справа в тому, що в нього вже є спосіб, як зняти напруження після роботи. Це направити свою злість на Вас. Цей спосіб йому допомагає.
Вам варто звернутись до психолога, щоб допомогли Вам. Якщо чоловік погодиться сходити вдвох до сімейного психолога, спробуйте, звичайно. Якщо ні, Ви можете знайти спеціаліста для себе.