Розлучена з дитиною , батьки лише погіршують мій психологічний стан і думають що тепер я залежу лишевідних
Батьки лізуть у мій особистий простір , контролюючи мене вони лише гірше роблять, постіниі сварки через мої відносини з хлопцем , але ж розлучення вже 3 роки як , постійно наголошуючи що не треба було народжувати дитину якщо мені тепер все одно на все і всіх
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
Наталия Горская
Доброго дня.
Видається, що батьки досі намагаються опікати та контролювати Вас, і роблять це через критику та порушення Ваших кордонів. Проте важливим тут є те, а як Ви на це реагуєте? Як обходитесь з їх реакціями?
Часто, такий вплив і тиск батьків можливий не тільки через їх бажання, але і через неясність меж та фактичні умови. Як Ви самі оцінюєте, наскільки наразі від них залежні? В чому і де Вам потрібна їх допомога а де потреби немає? Ясне розмежування спочатку для себе а потім і для батьків, може додати більше поваги і простору одне до одного.
Але для цього важливо розуміти сімейну ситуацію Вашу трішки більше, то ж якщо можете, розкажіть і поясніть як Ви взагалі живете зараз з ними?
психолог онлайн
Марина Дудник
Ami, кожна людина має право на свій власний вибір в житті.
Але і відповідальність за цей вибір також належить людині.
Звісно, буває так, що батьки "бачать " інший шлях для своїх дорослих дітей і втручаються в їхнє життя.
Але зазвичай, ситуація спрощується, якщо доросла дитина сама несе відповідальність за свої вибори.
Наприклад, коли батьки хочуть вищої освіти, а дитина обирає її не мати- тут якщо дитина матеріально себе забезпечує, то питань виникає менше.
Адже батьки не повинні нести відповідальність за вибір сина/доньки не йти в університет, а заробляти "руками", а не "головою".
Хто обрав- той і має свої наслідки.
Ви обрали народити дитину- отже саме ваша відповідальність її виховати і забезпечити нормальними умовами життя. НЕ ваших бітьків, а саме ваша.
Отже, якщо Ви самостійно справляетесь з наслідками свого вибору- то ніхто не має права Вам вказувати що робити в житті.
Нажаль, часто трапляється так, що батьки починають нести НЕ свою відповідальність і виховувати онуків, або матеріально утримувати дорослих дітей.
Тоді вони мають право відмовитись від такого сценарію і перейти на сценарій допомоги, яка спирається на їх бажання- допомагаю, коли маю можливість і бажання.
Якщо Ви самостійно справляєтесь, не перекладаєте відповідальність на батьків, то маєте повне право робити власні вибори.
При цьому важливо розуміти, що наслідки таких виборів крім Вас також ніхто не буде розгрібати.
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
Батьки лізуть у мій особистий простір , контролюючи мене вони лише гірше роблять,
Дивно, якби було по-іншому, бо з власним життям маєте розбиратись сама, адже далеко вже не дитина. Однак дозволяєте батькам лізти або не зупиняєте їх спроб. У Вас є відповідь на це питання - чому так?
цитата:
постіниі сварки через мої відносини з хлопцем
З батьками сварки, а з хлопцем що? Там все гаразд?
цитата:
але ж розлучення вже 3 роки як , постійно наголошуючи що не треба було народжувати дитину якщо мені тепер все одно на все і всіх
Схоже батькам здається, що Вам байдуже, що все одно на все і всіх. А чи так насправді? Хто для Вас важливий? Що Ви цінуєте? Чого на цьому етапі життя прагнете?
Відредаговано автором 25-10-2024 15:20:32