Діти на майданчику
Бувають ситуації, коли я свою дитину вчу що на майданчику треба гратися на якихось машинках, гірках по черзі, якщо дочка хоче залізти, а там дитина інша, то свою забираю, бо це спільний майданчик , щоб вона не залазила на голову іншим дітям, так як там мало місця, але інші діти так роблять, навіть в присутності своїх батьків, а ті нічого не роблять з цим. Як пояснити цим батькам, що треба дивитись за своїми дітьми
Вопрос от: ; Возраст: 28

психолог онлайн
Добрий день, Віта.
цитата:
Як пояснити цим батькам, що треба дивитись за своїми дітьми
Якщо ми говоримо в данному випадку про пояснення, а не про вимоги, претензії, звинувачення, то можна це зробити в м'якому
речовому форматі з використанням ввічливих слів, фраз тощо.
Але тут слід пам'ятати, що ми можемо висловити іншим батькам своє бачення, свою думку як воно має бути правильно або справедливо. Але як вони почують, відреагують і будуть діяти в цій ситуації - це вже не в нашій зоні контролю, це вже залежить від їх бачення ситуації,а також їх норм і правил виховання дітей, яких вони притримуються. Може трапиться і так, що деякі батьки не відреагують так, як нам би хотілося. Нажаль, так буває. І тоді питання вже до самого себе: якщо таке станеться, що я буду робити, які ще є рішення в цій ситуації для мене і моєї дитини, що я сама можу зробити?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 373068 для Марина Дудник
Дякую за відповідь, якщо не відреагують, як краще пояснити дитині чому вона робить справедливо і не заважає іншим, а іншим дітям можна це робити?
психолог онлайн
Так, дійсно, в таких ситуаціях дуже важливо зберегти відчуття справедливості й водночас пояснити дитині, що люди можуть поводитися по-різному. Чим молодша дитина, тім важче це пояснити, але все одно розмовляти про це варто.
1. Можна сказати, наприклад, що коли діє таке правило "Грати по черзі", то тоді всім діткам однаково весело і ніхто не ображається. Тому в нашій сім'ї є таке правило.
2.Можна сказати про те, що всі люди різні, і можливо, інш дітки ще не знають як грати по черзі, або їм ще важко це робити.
3. Можна зробити акцент на добрих намірах вашої дитини: сказати їй про те, що її поведінка допомагає іншим дітям вчитися справедливості. Її приклад може надихнути інших на правильну поведінку, навіть якщо це не відбудеться відразу.
4 Якщо є така можливість, можна разом з дитиною запропонувати іншим діткам (і їхнім батькам 🙂) грати по черзі. Це може створити дружню атмосферу і гарний настрій у всіх на майданчику.
Сподіваюсь, що Вам щось підійде (можливо як некій шаблон) із запропонованого. І буде Вам в нагоді в тих ситуаціях, якщо коли щось таке подібне буде відбуватися в майбутньому. Дитяча соціалізація - це деякий виклик і праця, в першу чергу для батьків 🙂
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 373073 для Марина Дудник
Дякую вам)