як перестати боятись?
зараз мені 15, з дитинства тато бив та знущався з мами та сестри, сестра переїхала, одружилась, але в неї купу травм, та діагноз депресії, зараз їй 21, вона досі боїться тато, так як в дитинстві доходило до переломів ребер, мама завжди це терпіла, знущання над всіма, я можу нічого не робити, він всеодно знайде до чого докопатися, я дуже боюся його, він алкоголик, і кожен вечір випиває, я дуже боюся коли він кричить на мене, я починаю плакати, а він ще більше злиться, я не можу йому відповісти, я просто плачу і боюсь шо він мене вдарить, але мене він ніколи не бив, я незнаю як відстояти свої права, + мені дуже страшно шо в майбутньому у мене буде такий чоловік і я буду терпіти як мама, і не зможу піти, тато багато забороняє мені, він може дуже накричати іза будь яких речей, а на наступний ранок сказати «вибач я пяний був» , просто я незнаю що мені робити я дуже дуже боюся його, бо бачила дуже багато як він бє і маму і сестру, останній раз було пів роки назад, але всеодно боюся, і хочу побороти цей страх
Вопрос от: ; Возраст: 15

психолог онлайн
Доброго вечора.
Жити в таких умовах надзвичайно складно. І кожного дня не знати чого очікувати від людини, яка повністю залежить від алкоголю... Дуже прикро, що Ви опинилися в таких умовах.
У Вас є якісь родичі, до яких Ви можете переїхати жити? І хто б міг Вас захистити в разі чого? Адже, поки Ви кожного дня зустрічаєтеся з аттком-аб'юзером, дуже складно побороти і свій страх.
Що порадити?
Якщо ніхто не надасть Вам допомоги, почніть хоча б бігати, займіться своїм здоров'ям, своєю зовнішністю. Вам потрібно на щось відволікатися...
психолог онлайн
Добрий день. Щиро співчуваю Вам, що ви знаходитесь в такій важкій ситуації, але вихід завжди є і ви не повинні це терпіти. В інтернеті є номера телефонів гарячої лінії (їх багато) психологічної підтримки і допомоги постраждалим від домашнього насильства. І навіть, якщо батько вас не б'є, моральне знущання - це також прояв насильства.
Також ви можете повідомити і школі шкільному психологу або соціальному педагогу, вони можуть задіяти поліцію і соціальні служби. Можливо під страхом втратити власну дитину, ваша мама почне діяти. Ви не повинні це терпіти. Вашій сестрі 21 рік і вона може бути вашим опікуном. Ви можете переїхати до неї, або, можливо є бабуся, дідусь?
Ви не повинні мовчати і терпіти це. Ваш батько так поводить себе, бо знає, що не буде покараний. Але покарання існує, якщо ви не будете мовчати.
Відредаговано автором 02-11-2024 13:33:02