Алкоголізм матери
Доброго вечора, всім хто зможе відповісти на моє питання.
Моя історія може не зовсім по темі до психологів, я просто не знаю куди ще можна звернутися у цим питанням.
Моє питання важке для мене і ситуація без вихідна здається, але стояти осторонь не можу.
Історія буде довгою, тому вибачте одразу за багату кількість тексту.
Моя мама зловживала алкологем і любила проводити з молодості в компанії друзів.
Це було не постійно з перервами але було так що раз на 3 місяці вона могла піти в запій.
Моя бабуся її мама з цим боролося як могла, але проходив час все забулося і знову потім.
Вона займалася господарством, роботою і знову могла зірватися і із своїм співмешканцем запити.
Я жила з бабусею, роки шли, мама жила з нами в одному селі, тобто не далеко і ми бачилися і підримували відносини, не можу сказати, що вони були як мати та дочка але спілкувалися до тієї пори поки вона знову не зірветься.
Роки шли я стала дорослою, почала працювати допомагала бабусі, з мамою відносини були ті ж самі в так роки йшли.
Я сама стала мамою, вийшла заміж але вона так само 2-3 рази на рік могла запити.
Бабуся хворіла, мама її доглядала, тому, що в мене в цей час була на руках маленька дитина і вона найближче знаходиласятдо бабусі.
Рік тому бабусі не стало, це було дуже важко сприйняти, біль та душевний розпач.
Вона померла в неї на руках і вона знову почали пити.
Я як могла просила, умовляла зупинись та нам потрібно здорова, але толку 0.
І через декілька місяців помирає її співмешканець (теж пив)і вона ще більше починає пити без зупинки.
Потім через деякий час вона сама попоислв про допомогу що їй погано вже дуже.
Ми повезли в лікарню, її обстежувати і сказали , що треба зупинитися бо здоров'я вже то.
Купили ліки і відвезли її додому вона заспокоїлася а через місяць знову почала пити і от вже 5 місяць як п'є без перестану.
Наразі вона в жахливому стані, і в неї пропадає пам'ять і вона розповідає те, що не було точно.
Наприклад, вона блокує сім карту постійно в телефоні, вона шукає корову яку продала ще у вересні 3 місяці тому, вона шукає машину яку забрали в інше місце біль ніж півроку тому, вона може подзвонити ввечері коли ще був не блокована сім карта і питати чи ми доїхали додому, хоча ми нікуди не їздили і ми дома, а їй здається що ми сиділи та їли разом.
Але в одначас вона сама розуміє, що з нею щось не так, що втрата пам'яті йде, але тут не тільки пам'ять але видумані речі чи події.
Постійно сама блокує сімку, вітала з днем народження коли вже воно пройшло.
Вопрос от: ; Возраст: 31

психолог онлайн
Доброго ранку!
Щиро співчуваю Вам, бо мати поруч близьку людину з алкогольною залежністю, то велике випробовування
Судячи з того, що відбувається з Вашою мамою, у неї почався період повної деградації, яку рано чи пізно, спричиняє алкоголь. Особливо, що стосується жінок. Не просто ж так лікарі кажуть, що жіночий алкоголізм не лікується. І це тема дуже серйозна та глибока, яку потрібно озвучувати окремо.
Щоб зрозуміти, чи можете Ви допомогти своїй мамі, необхідно знати, які потреби підміняє в житті людини алкоголь.
Алкоголь - це такий собі замінник відчуття щастя. І починають його вживати тоді, коли того самого щастя в житті не вистачає. Це перше. Друге. Алкоголь повністю захоплює людину, коли у неї немає розуміння сенсу життя, і вона не знає, для чого живе. Тобто, немає ні цілей, ні мети. І це проблеми самої людини. Адже, Ваша мама давно вже не дитина і несе сама за своє життя відповідальність. Якщо вона хоче знищувати себе, то це її вибір. Вона просить у Вас про допомогу? Шукає можливості позбутися своєї важкої залежності?
Тому основне питання, як на мене, стосується не мами, а саме Вас. І це те, на що Ви можете вплинути і вирішити, якщо захочете. Ви самі щасливі? Ви розумієте сенс життя? І чи маєте якісь цілі і мету, які б Вас в цьому житті тримали в будь яких обставинах?
психолог онлайн
Как раз ваша тема к психологам, потому что вы в созависимых отношениях.
Ваша мама сейчас столкнулась с последствиями алкоголизма и того, как выбирала жить.
И вам важно разделять ее ответственность и вашу, не впадать в спасательство и тратить на это свою жизнь.
Вам хорошо бы поработать с психотерапевтом, потому что, конечно же, это тяжело принять, сделать и не пытаться спасти близкого человека. Нужна поддержка, возможность выговориться, прожить переживания и научиться делать то, что я написала выше - отдать маме ответственность за ее выборы и их последствия, и не жертвовать собой, сваливаясь в тяжелые переживания. Созависимость тяжелая тема и самостоятельно практически нереально из этого выбраться самостоятельно.
Позаботьтесь о себе
психолог онлайн
Добрий день!
Ваша мама має залежність і це хвороба. Вам потрібно ставитися до цього як до того, що ваша мама хвора.
Я раджу вам ознайомитись з темою залежності, якщо для вас прийнятно прочитати книгу російською мовою, раджу книгу - «Зависимость» Татьяны Фишер. А також ознайомитись з таким поняттям, як « принципы жестокой любви в отношениях с зависимым».
психолог онлайн
Вітаю. Дуже дуже співчуваю вам. Близькі люди з хімічною залежністю це дуже важке випробування. Підтримую колег, відносно того, що вам варто звернути увагу на власний стан, на співзалежність в першу чергу. Можливо, є сенс звернутися до груп підтримки людей зі співзалежністю - щоб зрозуміти яких помилок не робити, і як поводитись в важких ситуаціях. Є непогана книга "Залежність — родинна хвороба" можете спробувати почати з неї, але найкраще знайти спільноту людей, можливо - онлайн, тих, які стикнулися з подібною проблемою і не лишатись з цим на самоті. Терпіння вам!