Як прийняти рішення в стосунках?
Мені здається, що стосункам кінець. Але я шукаю дивні виправдання та не наважуюсь на вирішальне слово.
Є декілька факторів, які на це вказують. Один з них, він постійно ховає свій телефон, кладе його зворотною стороною навіть біля себе, без звучний режим постійно, всюди в карманах його носить, не залишає ніде. Кожен вечір він грає в ігри по 3-4 години, а йде спати в той час коли я вже більшою мірою сплю. (Близько опівночі йде спати)
Ще він дуже дивний став, як ми тиждень тому придбали маленьку собачку, то він більше старається про неї, ніж про мою доньку за рік часу.
А кожен раз телефонує і пише з тою жінкою, від якої придбали ми собачку. Він чех, а каже що вона тільки йому радить, як треба вести себе із собачкою. Хоча те, що я йому казала він ігнорує, а каже краще за питається спеціаліста( ту жінку, яка продала собаку)
Але це все частина факторів з його поведінки.
Мені здається він мені бреше та зраджує
Вопрос от: ; Возраст: 31

психолог онлайн
Марія Радченко
Доброго дня
Перед тим, як приймати важке рішення про розставання, варто почати розмову про стосунки, поділитись своїми відчуття і почуттями, подивитись на його реакцію. І якщо ця реакція буде відстороненою або він відмахнеться від вас, то подумайте над такими питаннями:
- чи потрібен мені такий партнер?
- чи буду я з ним, якщо він ніколи не зміниться?
- що тримає мене в цих стосунках?
Завершення стосунки - це втрата, яку ви будете переживати, проте вона може привести вас до нових, більш вартісних стосунків.
психолог онлайн
Доброго дня!
Насправді, розірвати стосунки зовні, ще не означає "вийти" із стосунків.
Ви впевнені, що дізнавшись, наприклад, про його зраду, і пішовши від нього, Ви потім не станете дуже переживати і жаліти про свій вчинок?
Окрім того,те що він більше спілкується з тою жінкою, ще не означає, що він Вам вже зраджує реально. Це може бути певним захопленням, яке притаманне багатьом чоловікам, які шукають постійно "новизни" в стосунках. Бо в тих, що є, чогось не вистачає. Наприклад, глибини, довіри, щастя, інтересу, нарешті... Але в любому випадку така поведінка чоловіка, може бути серйозним сигналом, щоб почати замислюватися над самими стосунками... І терміново щось реально робити, щоб їх, все ж спробувати зберегти. Адже, прийдеться починати потім з іншим починати все спочатку. І де гарантія, що не закінчаться і вони?
Як правило, роблячи одну помилку у відносинах, людина схильна "наступати потім на ті ж самі граблі".
Отже, я б не радила поспішати до тих пір, поки Ви
- не розберетеся в собі
- не зрозумієте причин, чого саме у ваших стосунках не вистачає
- не зрозумієте природу жінки, природу чоловіка та як будуються міцні стосунки
- не зрозумієте, що насправді зараз відбувається з Вашим чоловіком
Окрім того, як на мене, якщо чоловік ховає свій телефон, він, однозначно, не хоче "розбігатися" з Вами. У всякому випадку, поки. І це добре. Тобто, є те, що тримає його біля Вас, зважаючи, що Ви не одружені (якщо я правильно все зрозуміла). Отже, є можливість не лише ту жінку "відсунути" від нього, але і ваші стосунки поглибити і перевести на інший, більш глибокий, душевний рівень. Певне, якщо почнете поводити себе правильно.
Як давно Ви разом? Ви просто живете разом, чи одружені? Чи були вже такі моменти раніше з іншими жінками?
Ну, і найголовніше, якщо були інші стосунки у Вас з іншими чоловіками, на Вагу думку, чому вони не склалися?
Відредаговано автором 12-11-2024 14:11:52
Дополнение от автора
Дякую за відповідь.
Ми разом скоро рік, але живемо разом 4 місяці.
Він мав 2 відносини, але вони тривали не більше 2-3 місяців, як він розповідав про це.
В мене були відносини, досить довгі, але не склались, можливо, бо ми жили на відстані та врешті решт я обрала доньку. Вона не хотіла переїжджати до іншої країни та абсолютно не хотіла бачити того чоловіка поруч з нами.
психолог онлайн
Отже, якщо я правильно зрозуміла, досвіду гармонічних сімейних стосунків не маєте ні Ви, ні Ваш теперішній чоловік? Окрім того, судячи з тривалості попередніх стосунків, Ваш чоловік схильний лише перебувати в стосунках на етапі цукерково-букетного періоду.
Тобто, поки немає рутини, та проблем...
Власне, тому і не має нічого дивного в тому, що відбувається зараз.
Скажу так, є певні закони стосунків. Незнання яких, не звільняє нас від відповідальності за них.
І перший - це закон притяжіння. Тобто, якщо ми хочемо мати те, що хочемо, повинні самі відповідати внутрішньо своїм бажанням.
Другий - коли ми починаємо глибинно змінюватися, або починає змінюватися той, хто живе з нами, або нам Бог дає те, що нам потрібно. При цьому, нам не потрібно рвати по"живому", все відбувається само собою.
Я б Вам радила почати працювати з психологом, щоб, найперше, розібратися в собі... Чому саме такі чоловіки Вам трапляються? Адже, причина всього може бути настільки глибока, що "родом" з дитинства...
До речі, а як склалися стосунки у Ваших батьків?
психолог онлайн
Что ценного в отношениях для вас?
Что не нравится?
Как обстоят дела с доверием у вас в целом и к данному мужчине конкретно? (речь не про данную ситуацию, а вообще к нему)
Завершение отношений исходя из догадок не лучший вариант, лучше все таки поговорить, потому что много что можно очень по разному интерпретировать. Например, класть телефон экраном вниз вообще не говорит ни о чем. Это может быть про то, что человек задумался про то, чтобы не разбить экран. А сделать так, чтобы сообщения на него не приходили, можно и без переворачивания экрана.
И если вы на такие мелочи обращаете внимание, то, предположу, что проблемы с доверием есть и возможно есть и другие моменты, которые вас не устраивают в отношениях.
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
Але я шукаю дивні виправдання та не наважуюсь на вирішальне слово.
Щоби краще вас зрозуміти, пропоную розкрити зміст отих дивних виправдань. В чому вони полягають? А якій меті служать?
цитата:
Один з них, він постійно ховає свій телефон, кладе його зворотною стороною навіть біля себе, без звучний режим постійно, всюди в карманах його носить, не залишає ніде.
Як ви трактуєте таку поведінку хлопця?
цитата:
Кожен вечір він грає в ігри по 3-4 години, а йде спати в той час коли я вже більшою мірою сплю. (Близько опівночі йде спати)
На вашу думку, він залежний від ігор чи ні?
цитата:
Розкажіть, в чому проявляється його відношення до вашої доньки? Що він робить і а чого не робить, а мав би, на ваш погляд?
А в дочки яке ставлення до вашого партнера? Що вона про нього говорить?
цитата:
Але це все частина факторів з його поведінки.
Про іншу частину факторів ви лише натякнули. наскільки ті фактори критичні для вас?
Зрештою, "Як прийняти рішення в стосунках?"
Думаю, що у відповідності до ваших висновків, почуттів і прагнень.
Запитайте себе, чи бачите ваше з ним щасливе спільне майбутнє років через 5 або навіть 10.
Відредаговано автором 12-11-2024 16:38:27
Дополнение от автора
Мої батьки жили довго та щасливо разом, виховуючи нас з сестрою. Але потім батько поїхав в Америку, де жив 10 років без нас, там і помер. Іншої сімʼї він там не мав, завжди допомагав нам, був на відстані, але турбувався про нас.
психолог онлайн
Батько поїхав в Америку один?
І при цьому, батьки жили довго та щасливо разом?
Щось не сходиться, перепрошую...
Зачасти, ми продовжуємо навіть в дорослому віці на батьків дивитися очима дитини... Дещо, ідеалізовано...
Маю припущення, що щось не так...
Бо в іншому випадку, за ще одним законом стосунків, Ви б не мали ще одних невдалих відносин...
Як на мене, потрібно почати розбиратися з усім вже серйозно.
Певне, якщо не хочете накопичувати негатив в стосунках. Хоча, навіть негативний, то також досвід...
Скажу так, відповідь є всередині Вас самої, на рівні підсвідомості і психолог може допомогти Вам цю відповідь зрозуміти. Скажіть, а якщо, наприклад, зараз підете від нього, до кінця не розібравшись, сумнівів не буде? Або,якщо дізнаєтеся, що таки зраджує і живе з Вами, які Ваші дії?