Постійно думаю про одну людину, останні два дні просто плачу не розумію чому
Доброго дня, я знаю що інформації не багато але я і сама не розумію де її "шукати".. Останні 3 місяці я думаю лише про одну людину, він завжди в моїй голові, коли більше, коли менше але він завжди там. А останні два дні я просто плачу, майже не сплю... Не розумію на що звернути увагу, що не так з моєю головою/думками
Вопрос от: ; Возраст: 30

психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброго дня Анет!
Я правильно зрозуміла, Ви з цією людиною вже не маєте можливості зустрічатися?
Насправді, дуже мало інформації, щоб щось Вам радити більш конкретне.
Якщо є такий сум, як правило, може говорити про те, що внутрішньо у Вас утримується сильний зв'язок з цією людиною. А от все інше, коли хоча б трошки розповісте хто ця людина для Вас? Де вона зараз перебуває? В яких стосунках Ви були раніше?
Власне, найкращий вихід - це зустрітися з психологом індивідуально, очно або онлайн - це не має значення, все розповісти і вже тоді шукати причину такої Вашої реакції.
Відредаговано автором 17-11-2024 15:18:38
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 373989 для Алла Григорівна
Доброго дня, ми ніколи не бачились з цією людино(він з іншої країни, досить далеко), просто спілкувались, ми і спілкуємось але чому такий стан зараз у мене не розумію
психолог онлайн
Дякую за доповнення і підтверджую своє припущення щодо сильного внутрішнього контакту з ним.
Насправді, наші емоції та почуття не залежить ні від відстані, ні від якості спілкування. Є поняття підсвідомості, на якому і відбуваються всі зустрічі та контакти. А підсвідомість не має часових обмежень, вона навіть глибша за одне життя...
Відповідь є в Вас самій на тому ж рівні підсвідомості. І можна допомогти Вам, встановивши контакт зі своїм внутрішнім "Я", дізнатися, у чому, насправді, справа. Це не фантастика, повірте. Ніхто краще за Вас не знає для чого потрібне це спілкування з людиною.
психолог онлайн
І ще одне питання...
У Вас раніше бували такі реакції на людей, яких Ви ніколи не бачили?
Як реагуєте, коли в стосунках є певна невизначеність? І, загалом, чи є у Вас схильність перебувати в депресивному стані?
І нарешті, як складалися стосунки з чоловіками до цього моменту? І, які стосунки з батьком?
Як бачите, питань дуже багато. І без відповіді на них, навряд чи навіть вдасться навіть просто наблизитися до розуміння самої причини Вашого стану.
Відредаговано автором 17-11-2024 16:27:34
психолог онлайн
Доброго вечора, Анет!
цитата:
ПОСТІЙНО ДУМАЮ ПРО ОДНУ ЛЮДИНУ, ОСТАННІ ДВА ДНІ ПРОСТО ПЛАЧУ НЕ РОЗУМІЮ ЧОМУ
Хочу вас підтримати. І допомогти зрозуміти, в чому причина вашого плачу.
Для цього варто звернути увагу на почуття. Що ви до нього відчуваєте? Цікаво також зважити на зміст розмов між вами: що каже та людина вам? що обіцяє? що пропонує?
А як на його слова реагуєте ви? Чого хочете? Чи плануєте зустріч?
І ще. Напевно, на ваш емоційний стан впливає зовнішня реальність.
Розкажіть про стосунки з рідними та близькими людьми. Як часто спілкуєтесь з друзями? Чим переважно займаєтесь у будні і вихідні?
Відредаговано автором 17-11-2024 20:58:22
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 373998 для Володимир Анатолійович
Доброго вечора, спасибі вам.
Зрозуміло думаю що відчуваю симпатію, розмови у нас про все і ні про що, зустрітись ми також плануємо так.
З рідними і близькими у мене нормальні стосунки, ми не часто спілкуємось але тому що я більше приділяю час роботі чим їм.