Розстались з хлопцем і живемо разом. Емоційно дуже важко
Добрий вечір. Ситуація слідующа: розстались з хлопцем тиждень назад, але живемо разом. Він старається підтримати мене, бо бачить як мені важко через це, зове в компанію спільних друзів тусити. Мені всі кажуть що я опустила ситуацію і дружила з ним, якщо мені подобається він як людина, хоча б на час що ми живемо разом, але я не можу. Кожен вечір мені боляче бачити його, через день він ночує дома, гуляє з друзями, і в ці вчеори я відчуваю себе добре граю в комп'ютерні ігри (і то це не мій, а його), відволікаюсь якось. А сьогодні був перший спільний вихідний, вечором мають прийти куча друзів спільних тусити з ночовкою, але я різко перезотіла з ним час проводити в компанії. Я зняла готель біля роботи, їду зараз туди переночувати.
Питання в тому, як жити з ним і не зійти з розуму, щоб біль не з'їдала внутрі?
Я збираюсь після зарплати з'їхати, через пару тижнів, або місяць, бо я сама в чужому городі, мені ніхто не допомагає, тому в дуже складному фінансовому стані знаходжусь. У мене ні друзів тут, ні грошей, ні дому немає (до батьків уїжати не роздивляюсь варіант). Він дуже дружилюбна і добра людина, тому він питається дружити з мною щоб якось нормально дожити цей час разом, і не ускладнювати все, а я не можу, у мене куча агресії до нього, я не хочу щоб він бачив мої сльози, але більше немає де плакати. Регулярно стаються зриви, і я хочу з ним поговорити, вернути все, але розумію що це неможливо, бо він насолоджується зараз свободою і він окончательно вирішив розстатись. Але через емоції які накривають - мені не хочеться це приймати. Зараз почала працювати з психологом над своєю співзалежністю, це довгий процес, але що робити зараз коли так накриває, і коли його присутність викликає біль, спогади і надію. + Ми працюємо разом до 1 грудня, я в цей період його ще й на роботі бачу.
Мені дуже боляче, я на грані зриву завжди, і близьких друзів немаю які завжди будуть на зв'язку зі мною. Як мені допомогти собі на той час, поки ми живемиоо разом?
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Вітаю Вас. Співчуваю вашому непростому становищу і складним почуттям.
Ви зараз не можете повноцінно відгорювати Ваш розрив та рухатись далі, бо Ваше сумісне проживання та регулярний контакт постійно нагадує про те, що ви вже не разом, сипить сіль на ще свіжу рану.
Ви вважаєте, що Вам обов'язково треба залишитись друзями? Навіщо це робити, якщо Вам боляче від цього?
Дуже добре, що Ви маєте на меті роз'їхатись, це буде Вам лише на користь. Отож, якщо є конкретний план зміни ситуації, варто лише почекати його втілення. Мінімізуйте спілкування, аби не травмувати себе зайвий раз, та займіть наразі думки дрібними задачами щодо переїзду - це допоможе відволіктись та переключитись на планування іншого способу життя, без колишнього.
Ви згадали, що працюєте з психологом. Чому ви не озвучите саме їй / йому цей запит?
психолог онлайн
Доброго вечора.
Добре, що працюєте з психологом. Життя в цілому складна річ, де нема 100% вірних та невірних рішень. Ви просто обираєте такі, які найбільш підходящі чи найбільш стерпні для Вас у даний момент часу, на основі своїх цінностей та минулого досвіду.
Якщо хлопець подобається як людина, то чому розсталися? Хто був ініціатором розставання та хто запропонував дружити? Одразу після розриву стосунків постійно бачити поруч з собою колишнього хлопця і намагатися пригнічувати власні емоції - дійсно боляче. З часом (коли попрацюєте з психологом і поживете окремо) емоційна буря повинна буде вщухнути, і тоді Ви зможете більш тверезо приймати рішення, спілкуватися вам далі чи ні. Знову ж таки, наголошую, що рішення тільки за Вами.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 373993 для Яна Кіркеснер
Чи обов'язково залишатись друзями. Він як людина дуже хороша і ми вміємо класно і цікаво спілкуватись, якщо цього захочемо. Але тепер вже я не хочу і не можу. Він багато зробив для мене, якщо би не він, я би не переїхала в Київ, він побудував нам фундамент в Києві, взяв основні обов'язки на себе, а я приїхала на все готове, допомагав ще на протязі всього часу (пів року в Києві) фінансово бо мені не везло з роботою. Тому йому обідно що я з ним так погано зараз спілкуюсь, а мені теж боляче і від того що спілкуюсь так з ним, і від безісходності що бачу його і не можу змінити ситуацію, ні повпливати на його вибір, ні з'їхати відразу. Я думала про те, що коли емоції пройдуть, то можна буде спробувати дружити, але це точно через пів року буде, а через пів року вже не потрібно буде дружити... Він звик залишатись в хороших стосунках з колишніми, я - ні. А тим паче в таких умовах, як зараз... Чи можна без агресії, без негативу, дружелюбно спілкуватися?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 373995 для Марія Радченко
Він три рази менше чим за пів року був ініціатором розставання, я його уговарювала не робити поспішних рішень і він в ущерб собі залишався в стосунках. Потім після третього разу все дійсно пішло добре, але він почав курити траву кожен вечір і через це ініціатором стала я розставання, але в ході розмови ми знову помінялись містами, бо оказується він не ж залежним, він курив тому що йому було невиносимо погано від того, що він не може розстатись, його це гризло ізнутрі що він зраджує себе, а трава допомагала не відчувати нічого... Він так пояснив...
І тут вже я не хотіла розставатись, бо хотіла виправити все, але данна ситуація реанімації не підлягає, так як він вже більше принципово не хоче зходитись, хоче свободи...
Але дружити запропонував він, щоб дожити цей час разом без сильних проблем і дискомфорту. Але у мене не виходить залишатись з ним в дружніх стосунках.
Я знаю що ця ситуація тимчасова, що я з ним живу, але мені настільки погано від цього, я з моменту розставання ще ні разу не виспалась, я ходжу бліда, з синяками, слабка, без бажання жити і працювати, тупо ходячий мертвець. Я втомлена від всього, у мене нервові зриви. Тому я звернулась сюди, чи можливо щось з цим зробити в цій ситуації?
Дополнение от автора
А психологу поки ще не встигла розказати, я чекаю наступної сесії
психолог онлайн
цитата:
Тут правда виправляти ситуацію - не Ваша робота. У хлопця є схильність до уникання реальності (через куріння марихуани) і проблеми з прив'язаністю, на які Ви повпливати не можете. Йому в такому випадку теж допоміг би психолог, але тільки якщо він визнав би, що проблема є.
цитата:
Тому я звернулась сюди, чи можливо щось з цим зробити в цій ситуації?
Максимально сфокусуватися на собі та своїх потребах, починаючи з найбазовіших, як би банально це не звучало. Добре висипатися, харчуватись різноманітно, помірна фізична активність (наприклад, прогулянки). Якщо є люди, з якими можете обговорити свої емоції (психолог, друзі) - робіть це. Якщо є заняття, які ще приносять Вам задоволення - займайтесь ними. Вам зараз потрібно буде накопичувати як матеріальний, так і емоційний ресурс на переїзд від хлопця, щоб відчувати це як звільнення від минулого, а не як викинутість на берег.
Психологу потім розповісте все те саме про свій стан, що і на форумі, і отримаєте рекомендації від свого спеціаліста, який спостерігає Вас більш довго.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 374008 для Марія Радченко
А які у нього проблеми з прив'язаностю? Не зрозуміла просто в чому проявляється
психолог онлайн
Тут я роблю висновки на основі того, що Ви написали про хлопця, і на основі того, що казала Ваша нинішня психологиня.
Психологиня казала, що Ви з хлопцем у співзалежних стосунках (і це, по факту, так і є, бо він психологічно залежить від наркотика, а Ваш добробут та психологічний стан поки що залежить він хлопця). Люди без проблем з прив'язаністю (це спрощений термін для спектру проблем в стосунках, які тягнуться з дитинства) зазвичай мають вкрай низький шанс потрапити у співзалежні стосунки, бо в них є інша здорова модель поведінки. Плюс, Ви писали, що хлопець хоче розстатися, щоб бути вільним. Значить, в стосунках він не почуває себе вільним, і, ймовірніше за все. цей сценарій його стосунків повторюється не залежно від того, з ким він. Це інформація для кращого розуміння Вашого колишнього хлопця, але наголошую на тому, що тут Ви дійсно змінити нічого не можете і краще за все сфокусуватися на собі, а не на хлопцевих проблемах.
Відредаговано автором 18-11-2024 15:01:42