Дитина кусається в садочку
Доброї ночі, дитина (3 роки) почала кусатись і битись в садочку. Вдома здорова атмосфера без агресії. Постійно пояснюємо що так неможна, іншим діткам боляче, але не допомагає. Неприємно, що інші діти потерпають , а нам важко щось вдіяти. Ще претензій від батьків інших дітей не було, але хочу, також, уточнити як краще реагувати.
Вопрос от: ; Возраст: 28
Дополнение от автора
Думала припинити водити, але чи налагодить це ситуацію

психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Потрібно з'ясувати причину такої поведінки у дитини,
Найчастіше у дітей молодшого віку така поведінка є проявом підвищеної тривожності, і більшою мірою відбувається на перших етапах перебування в дитячому садку.
Тому Ви повинні максимально забезпечити плавність адаптаційного періоду.
Не залишайте його в садочку на весь день. Дозволяйте брати із собою улюблену іграшку.
Можливо, малюк намагається встановити свої правила, а його не слухають. І він знаходить один вихід, як змусити собі підкорятися - лише силою. .Поясніть дитині, що змушувати грати тільки за своїми правилами не можна, адже має бути цікаво та комфортно всім. А кривдників ніхто не любитиме.
Також битися чи кусатися починають дітки, яким просто нікуди подіти енергію! А менш рухливі однолітки починають страждати.
Тому можна водити дитину в якусь секцію. наприклад. на плавання чи карате.
А може просто малюк втомлюється від метушні садка. У такій ситуації малюк просто потребує спокою. Влаштуйте йому позаплановий вихідний.
Щоб краще розібратися в ситуації, зверніться до дитячого психолога.
Відредаговано автором 20-11-2024 03:56:22
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 374129 для Ирина Константиновна
Справа в тому, зо вона вже ходила в садок, потім хворіла півтора місяці і ось знову другий тиждень ходить в садок, метушні особливої нема, бо мало дітей ходить, для секцій покищо рано. Дякую вам за відповіді
психолог онлайн
Наталия Горская
Доброго ранку!
У Вас дочка чи син?
Адже, на одні і ті ж події, хлопчики та дівчатка реагують по-різному.
Окрім того, "кусання" - це примітивний спосіб висловлення своїх почуттів, як до тих, з ким дитина контактує, так і до самої ситуації, в якій дитина знаходиться.
Наприклад, дитина довго хворіла, звикла бути вдома з мамою. А тепер змушена перебувати в менш комфортних для себе умовах. Тому може виникнути агресія, як реакція на невдоволення. Яку дитина несвідомо переносить на оточуючих у вигляді кусання.
Окрім того, ми звикли агресією називати лише зовнішні її прояви, наприклад, скандали, насилля і т.д. тоді як є латентні її вияви, як от, почуття невисловленого невдоволення, страху, тривоги... Наприклад, батьки постійно бояться обстрілів, панікують тощо. Дитина це відчуває, але не розуміє самої причини таких емоцій батьків. Тому формується почуття недовіри до оточуючого світу, а отже, намагання від нього захиститися. А що як не напад, є найкращим захистом від всього?
Що робити?
По перше, потрібно за допомогою проективних методик спробувати зрозуміти, що саме відчуває дитина, як те, що змушує її кусатися. По друге. Ми не завжди бачимо себе зовні. Тобто, наше уявлення, щодо наявності агресії вдома, може не співпадати з дійсністю.
Бо, як я вже написала, агресія - це в тому числі, може бути як латентний прояв страху, тривоги та паніки.
Отже, діагностувати потрібно і батьків.
А вже після цього, зробивши висновки, вирішувати, яким чином прибирати саму зовнішню проблему.
В любому випадку, необхідна індивідуальна зустріч з
психологом. Краще або дитячим, або сімейним.
І, до речі, чому своє запитання Ви пишете вночі?
Дитина потребує любові та енергії щастя. А як мама
може це дитині дати, якщо не висипається, а отже,
психо-емоційно виснажена? До речі, кусання - це ще
може бути як несвідомий "крик" про допомогу, коли
дитина ці самі щастя, радість та гармонію не отримує.
І у такий несвідомий спосіб намагається привернути
увагу батьків до себе. Бо жити без цих енергій не може.
Відредаговано автором 20-11-2024 12:15:54
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 374137 для Алла Григорівна
Дякую, в нас дочка, трохи збився режим, тому вночі, любові стараємось давати багато, постійно говорити про це, обіймати, я вас зрозуміла, дякую
психолог онлайн
Доброї ночі, Віта!
Тут може бути декілька варіантів. Один: присутність в дитячій групі когось, хто задирає дівчинку або в цілому агресивна атмосфера в садочку (включаючи й вихователів). Також негативний приклад якоїсь дитини - може дочка когось копіює.
Другий: її власний характер. Якщо подібне рідко але траплялося й вдома, або у дворі - коли грала з кимось.
І все ж таки бажано психологу бачити дитину, спілкуватися з нею, пограти в її ігри - тоді багато чого стає зрозумілим.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 374191 для Павел Леонидович
Дякую вам!
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 374191 для Павел Леонидович
Дочка і правда вибірково кусає, в основному одну дівчинку
психолог онлайн
Будь ласка.
цитата:
Дочка і правда вибірково кусає, в основному одну дівчинку
Тоді, ймовірно саме в цій дівчинці і справа. Може вона теж кусається?
Або ще щось інше. Треба розбиратись та досліджувати.
Відредаговано автором 22-11-2024 16:42:19
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 374309 для Павел Леонидович
Дякую!!!