Робота
Чому мені так подобається сидіти вдома і нічого не робити. Коли я приходжу на роботу всі кажуть, що це погано нічого не робити! Чому вони мені завжди цькують за мою мрію нічого не робити? Чому люди ходять на роботу, яка їм не подобається і кажуть так треба? Самі весь час ниють.
Вопрос от: ; Возраст: 43

психолог онлайн
Доброго дня Юлфя!
У оточуючих людей може бути безліч причин, щоб вважати основним в житті роботу. І намагатися розібрати всі причини - марна справа. Тому,як на мене, краще поговорити про Вас,чи не так?
"Чому мені так подобається сидіти вдома і нічого не робити?"
Я правильно Вас зрозуміла, Вам не подобається та робота, на яку Ви ходите? Якщо так, то не бажати працювати, цілком закономірно. Тоді як працювати відповідно своєму призначенню, приносить задоволення. До того ж, природа жінки - реалізовуватися в сім'ї, а не в роботі. І лінь - це абсолютно природня особливість жінки, яку вона переборює достатньо легко, турбуючись про чоловіка, дітей, рідних людей...
Інша справа, якщо жінка і вдома нічого не хоче робити. Тоді такого роду лінь може мати дещо іншу природу, наприклад, як наслідок психо-емоційного вигорання, втоми, депресії тощо.
Вам є про кого турбуватися вдома?
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Вітаю, Юлфя.
цитата:
Чому мені так подобається сидіти вдома і нічого не робити.
Подобається нічого не робити - це про що? Як це відбувається у Вас в прямому сенсі? Саме "нічого", це як? Лежати, сидіти, стояти? Скільки часу Ви можете "нічого не робити"? А що потім?
цитата:
Чому вони мені завжди цькують за мою мрію нічого не робити?
Давайте уявимо, що мрія здійснилася і Ви можете "нічого не робити". Що тоді відбувається з Вами? Куди буде спрямована Ваша увага? Скільки часу Ви будете нічого не робити? День ь, тиждень, рік, все життя?
цитата:
Чому люди ходять на роботу, яка їм не подобається і кажуть так треба?
Так, дійсно, є таке. І дуже добре, коли людина знайшла себе в якійсь сфері діяльності, в професії, знайшла своє призначення і тоді вона від своєї діяльності отримує задоволення (якщо це комбо моральних і матеріальних задоволень водночас - то взагалі супер). Але так буває не у всіх. Хтось ще шукає себе, хтось взагалі про це не задумується. І в таких випадках ми не говоримо про бажання людей ходити на работу, яка їм не подобається. Вони працюють, виходячи зі свого "треба". Мені треба працювати і ходити на цю нелюбиму роботу, тому що треба щось їсти, утримувати сім'ю, дітей тощо. У кожного свої мотиви це робити.
А чому Ви ходите на вашу роботу? Яка у Вас мотивація?
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
Чому мені так подобається сидіти вдома і нічого не робити.
От цікаво, а чим зайняті ваші руки і голова, коли нічого не робите?
цитата:
Коли я приходжу на роботу всі кажуть, що це погано нічого не робити!
Можете спитати у них, звідки вони знають?
цитата:
Чому вони мені завжди цькують за мою мрію нічого не робити?
Навіщо ви розповідаєте про свою мрію, адже вона так може і не реалізуватись?
цитата:
Чому люди ходять на роботу, яка їм не подобається і кажуть так треба? Самі весь час ниють.
Напевно, не бачать вибору. Або бояться його зробити.
Дополнение от автора
Я коли зроблю всі хатні справи читаю історичні книги іноді до пів дня.
Якщо моя мрія здійсниться я буду навчатися на письменника і буду не тільки сидіти вдома увесь час а зможу ще їздити куди завгодно на приклад в Італію.
Звідти що якщо нічого не робити нічого з цього путнього не буде.
Я не хотіла їм розповідати але вони наполегливо мене розпитували що я роблю і я їм кажу що читаю книги. Вони вважають, що це не має сенсу.
психолог онлайн
Ничего не делать в смысле не работать?
Это вполне закономерные желание)
Никто не мечтает именно работать. Заниматься чем-то, что нравится это да, отлично. Но не все могут это себе позволить, поэтому делаем хорошую мину при плохой игре и говорим, что я мечтаю работать.
психолог онлайн
цитата:
Я коли зроблю всі хатні
І це ви називаєте "нічого не робити"?! От цікаво, який час займають у вас хатні справи?
цитата:
читаю історичні книги іноді до пів дня.
Якщо моя мрія здійсниться я буду навчатися на письменника
Тобто ви займаєтесь саморозвитком. Готуєте себе до подальшої творчої діяльності. Навряд чи хтось наважиться назвати цей процес байдикуванням.
цитата:
Вони вважають, що це не має сенсу.
Для певної категорії людей, дійсно, не має сенсу. Так само, як наприклад, прогулянки на природі, подорожі, прослуховування музики, відвідування музею або театру.
Ну й що з того?!
Обмежений світогляд, невігластво, на мою думку, ще нікому не зробили гарної послуги.
Відредаговано автором 29-11-2024 09:54:08
Дополнение от автора
Всім велике дякую за вичерпні відповіді. Я усім задоволена. Особливо Марія Дудик. Вона пояснила що люди ходять на роботу бо так треба.