Як поводитися після зазначеної скарги на свою особистість??
Добрий вечір. Турбує питання як поводитися з близькою людиною, з якою в стосунках, якщо їй не подобається моя безініціативність та те, що я мало про що говорю (про себе, в цілому)? Я не хочу руйнувати ці стосунки, але не хочу щоб він все тягнув на собі. Я дуже сильно боюся, що все про що я пишу, виглядає дивним та легко можна осудити, або в діалозі з ним починаю відчувати напругу та не можу відчувати себе вільною. Він готовий мене слухати, завжди, але втікає від глибоких розмов та відповідає не відразу. Не можу зрозуміти, що саме не дає мені бути вільною в своїх словах та думках перед ним. Недовіра? Моя самокритика? Він сам? Чи все разом? Я хочу йому теж щось запропонувати: кудись сходити, якось провести час, але не можу. Чи не хочу? Мене постійно переслідують думки, що я для нього проблема чи те, що мені постійно потрібно бути ідеальною для нього, а якщо ні – він мене покине, або почне замовчувати образу. Нещодавно він сказав, що його ображає те, що завжди він говорить, а я про себе нічого не говорю надто часто. Хоча, я ділюсь маленькими думками та тим, що займалася вдень. Це складно, але я ділюсь. Я не розумію.. як після цього взагалі себе ввести? Він розуміє, що тяжко, але бачу як це його дратує. Інколи, у мене навіть порожньо в голові і хочеться просто дивитися у стелю та нічого не думати, але тривожність повертає назад та не дозволяє нічого не робити, та писати хоч щось, аби він не пішов від мене чи, навпаки, йому будете хвилювати моє мовчання.
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Анастасія, вітаю! Розкажіть будь ласка, що ціного для Вас в ціх відносинах?
психолог онлайн
Доброго дня.
У Вашому повідомленні дуже багато аспекті які варто роздивитись, для того щоб дати якусь об*ємну, конструктивну відповідь.
Важливо зрозуміти, а це тільки з ним Вам важко ділитись чимось і брати ініціативу чи в інших стосунках також? В сімейних, дружніх, робочих?
Ви хочете певних змін в собі заради цієї людини чи для себе? Чи Вам дискомфортно з тим, що не виходить проявлятись і проявляти бажане? Чи було так завжди в цих стосунках? І як Ви взагалі давно в них?
По більшій мірі, поки, видається що це питання не взаємодії в стосунках як таких, а Вашої саоцінності, автентичності та комфорту з собою. Можливості заявляти про себе та проявляти себе. В будь-якому випадку, тут може бути допомічним робота над цими питаннями з психологом. Але для початку, спробуйте відповісти на питання вище, щоб точніше локалізувати напрямок питань, що викликають тривогу та дискомфорт
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 374811 для Яна Дмитрівна
Добрий день. Насправді не тільки з ним. У більшості своїх, навіть дружніх, стосунках відчуваю, що не в змозі взяти ініціативу або дового щось обговорювати. Можливо, через те що, очікую критику, осуд, відмову або ігнорування. Я люблю спілкуватися, але щось для цього заважає. Так, я хочу змін, і скоріш за все заради цієї людини, бо боюсь йому колись набридне подібне та ми прийдемо до рішення розійтись через мене. Так, відчуваю дискомфорт та у багатьох випадках його посилюю самостійно через свою невпевненість та сумніви. Було завжди, але я не сказала би, що раніше взагалі мовчала. Розповідала про день, свою родину, те що подобається, а що – ні, та слухала у відповідь його. У стосунках я півроку та за цей період було багато розмов про те, що я його завжди вислуховую, коли потрібна допомога, а він мене – ні.
психолог онлайн
Здравствуйте!
У більшості своїх, навіть дружніх, стосунках відчуваю, що не в змозі взяти ініціативу або дового щось обговорювати. Можливо, через те що, очікую критику, осуд, відмову або ігнорування." если вы об этом пишите где-то вы осознаете почему сложно быть инициативной, и надо ли вам это вообще, ведь это мучает вашего парня в первую очередь, и если уж вам сложно важно чтоб вас человек который рядом понимал, а не требовал того что вам сложно дать!