Як не відчувати себе непотрібною?
Я так люблю своїх друзів, і знайомитися з людьми, але я постійно відчуваю ніби я нав'язуюсь людині, я боюсь писати перша з думкою що нав'язуюсь, що я придумала собі цей зв'язок, скільки б мені не говорили що я потрібна і їм не байдуже на моє самопочуття, я всеодно не можу відкинути ці думки.. я втомилася з цим жити
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Олена Анатоліївна Грибкова
Відчуття непотрібності може бути ознакою тривожності та ймовірним симптомом депресії. Як давно Ви так себе почуваєте? Після яких подій у житті? Тут потрібна консультація з психологом або психотерапевтом, а також бажано пройти у психіатра діагностику на депресію, якщо пригнічений стан триває від двох тижнів і більше.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 375273 для Марія Радченко
Я гадаю що почуваюсь так більше року, іноді стає краще, а іноді зовсім погано. Я не знаю що стало точкою відліку, я не можу пригадати конкретний час коли це почалося
психолог онлайн
Марія Радченко
цитата:
ніби я нав'язуюсь людині, я боюсь писати перша з думкою що нав'язуюсь
Що для вас означає "нав'язуватись"? Як часто ви відчуваєте, що до вас "нав'язуються" інші люди? Що ви відчуваєте, коли хтось до вас "нав'язується"?
Є в вашому оточенні люди, яким ви можете написати в будь-який момент і не відчувати, що "нав'язуєтесь"?
психолог онлайн
Как вы разграничиваете для себя "я навязчивая" и "я проявляю интерес к человеку"?
Почему вы думаете, что не можете быть нужной, ценной для другого?