Чоловік збрехав
На початку січня я побачила чоловіка з іншою жінкою. Зараз нас розділила війна на сотні кілометрів. Спочатку він робив з мене дурочку що мені показалося, що нікого не було. Але потім коли я почала говорити деталі він зізнався. Сказав що то була знайому друга і приходила до нього. Він з нею не спілкується. Потім при зустрічі я запитала інформацію про неї, він коротко розповів. Але сказав що він з нею не спілкувався і вона дійсно знайому його побратима. Але потім я помітила в його телефоні багато викликів як вхідних так і вихідних на один і той самий номер, це був номер тієї дівчини. Чоловік заперечує що спілкувався з нею і телефону у нього її не має. Я звичайно кохаю його і довіряю, але як бути з тим фактом що побачила. Знаю що дивитися телефон це значить не довіряти. Але… Чи варто говорити що я переглядала історію дзвінків, що бачила. Чи просто відпустити ситуацію. Чоловік знає яка важлива для мене правда. Але стоїть на своєму що він не спілкувався з нею.
Вопрос от: ; Возраст: 35

психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброго вечора!
Ситуація, дійсно, дуже неприємна і ускладнюється тим, що, якщо я правильно зрозуміла, ви зараз перебуваєте на відстані?
Як на мене, в самій Вашій розповіді є багато такого, що викликає певні запитання.
От, наприклад Ви пишете "Я звичайно кохаю його і довіряю, але як бути з тим фактом що побачила...". Тобто, Ви бачили чоловіка з іншою дівчиною, бачили в телефоні їх перемовини і при цьому пишете, що довіряєте чоловіку, який Вам говорить в очі, що її телефону у нього немає... Якщо її телефону він не знає, тоді як можна пояснити, що він з нею передзвонюється? Це перше.
Друге. Ви запитуєте "Чи варто говорити що я переглядала історію дзвінків, що бачила. Чи просто відпустити ситуацію".
Давайте по порядку. Якщо оберете "просто відпустити ситуацію.." Ви реально зможете про все забути і не думати? І якщо так, тоді чи не намагаєтеся Ви себе відгородити від згадок про те, що дуже болить? І в такий спосіб, чи не заганяєте несвідомо проблему глибоко собі всередину, щоб з часом вона почала Вас поступово роз'їдати?
А якщо оберете "...говорити що я переглядала історію дзвінків, що бачила...", тоді на яку відповідь чоловіка очікуєте? Щоб він Вам сказав що? І якщо скаже, що "так, з дівчиною спілкується", які Ваші будуть
подальші дії? А якщо знову скаже, що Вам все здалося і він ні з ким не спілкується, Ви повірите навіть якщо реально на відстані нічого перевірити не зможете?
Насправді, щоб в цій ситуації.повністю розібратися, потрібно, як на мене, зрозуміти, а чому така ситуація, загалом, стала можливою? Адже, третій в стосунках просто так ніколи не з'являється. Це принцип "любовного трикутника", де чогось комусь не вистачає... Навіть, якщо це лише Ваші підозри, потрібна серйозна причина, щоб просто такі думки
з'явилися... А це вже питання Ваших емоцій та почуттів, і певних реакцій та дій.
Я б Вам порадила індивідуальну консультацію, якщо, певне, Ви хочете зберегти стосунки. Бо нерідко, щоб себе зрозуміти, і не "гармати дров", потрібно зазирнути глибоко собі в серце та душу. А це зробити без допомоги спеціаліста буває не так вже і легко.
Відредаговано автором 28-01-2025 21:49:00
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Вітаю. Отже, ваш чоловік сказав, що не спілкується з цією дівчиною, але насправді спілкується. Зараз важливо запитати себе: чи готові ви жити з цією інформацією і продовжувати робити вигляд, що нічого не сталося і не відбувається? Якщо ваш чоловік знає, наскільки для вас важливі правда і відвертість, чому ж він бреше?
Чую, що ці відносини для вас дійсно важливі. У ситуації сьогодні, якщо ви скажете «так, я подивилася твій телефон, тому що нервувала, бо мою довіру було порушено брехнею» це буде, все ще про відвертість. Якщо в вашій сімʼї прийнято мати відкриті розмови про почуття - обговоріть це «що сталося?» «чому це сталося?» «як кожен із вас відчуває себе щодо цієї ситуації?» «що вам обом тепер з цим робити?» . Другий варіант - це сімейна терапія, де третій прийде допомогти вам поговорити про це.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Вітаю
Дуже сумно, що Ви стикнулися з брехнею, недовірою та підозрами у сім'ї .Це відчуття руйнує близькість і ставить під питання щирість у стосунках.
Ви пишите:"Спочатку він робив з мене дурочку що мені показалося, що нікого не було. Але потім коли я почала говорити деталі він зізнався. Сказав що то була знайому друга і приходила до нього."
Чи пояснив чоловік Вам з яких причин він не говорив Вам правду з самого початку?
Чому він боявся говорити Вам правду?
Що насправді "стояло" за такими його діями? Чи були у Вас подібні ситуації раніше?
Цитата:"Але потім я помітила в його телефоні багато викликів як вхідних так і вихідних на один і той самий номер, це був номер тієї дівчини. "Чоловік заперечує що спілкувався з нею і телефону у нього її не має."
Яким чином Ви дізналися що це був номер саме цієї дівчини? Ви їй телефонували, розмовляли з нею? Що Вас змушує констатувати цей факт?
Звичайно ситуація дуже неприємна але скажіть собі чесно, що ви відчуваєте — гнів, розчарування, тривогу чи суміш усього цього? Розуміння своїх емоцій допоможе визначити, як краще діяти.
До чого Ви більше схиляєтеся, дивлячись на цю проблему ? Ви схильні більше довіряти чи підозрювати у брехні?
Тут багато запитань, з якими варто звернутися на індивідуальну консультацію, щоб отримати професійну допомогу та знайти найкращі рішення.Це збереже Ваші внутрішні сили й допоможе зрозуміти, як рухатися далі.
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Знаю що дивитися телефон це значить не довіряти.
Саме так. Водночас у вас були підстави
цитата:
потім коли я почала говорити деталі він зізнався.
цитата:
Чоловік заперечує що спілкувався з нею і телефону у нього її не має.
Маю дещо уточнити -
цитата:
потім я помітила в його телефоні багато викликів як вхідних так і вихідних на один і той самий номер, це був номер тієї дівчини.
- звідки у вас упевненість, що то був номер саме тієї жінки?
А тепер про найголовніше для вас.
цитата:
Я звичайно кохаю його і довіряю, але як бути з тим фактом що побачила.
У мене великі сумніви щодо довіри(!) Скоріше, йдеться про бажання довіряти, але ж правди ніде діти -
цитата:
ЧОЛОВІК ЗБРЕХАВ
Тож, виходить, довіра розлетілась на друзки, на жаль.
цитата:
Чи варто говорити що я переглядала історію дзвінків, що бачила. Чи просто відпустити ситуацію.
Спочатку про можливість відпустити. Як ви собі це уявляєте? Куди подінете почуття самоповаги? Яким чином викреслите з пам'яті
цитата:
побачила чоловіка з іншою жінкою
? За рахунок чого почнете намагатись відновлювати душевний спокій і рівновагу? Та чи можливо це взагалі?
цитата:
Чи варто говорити що я переглядала історію дзвінків, що бачила.
Перш, ніж прийняти рішення, доречно визначитись з метою такого кроку, а також уявити собі усі можливі наслідки.
Відредаговано автором 29-01-2025 10:20:24
психолог онлайн
Добрий день.
Я бачу, що ця ситуація для вас непроста і викликає багато думок, сумнівів та хвилювань. Ви згадуєте про довіру, про важливість правди для вас, і про те, що вас турбує ця ситуація.
З того, що ви описуєте, виглядає так, що у вас вже є внутрішнє відчуття тривоги ще до розмови з чоловіком. Чи було щось у ваших стосунках раніше, що могло викликати це відчуття? Чи, можливо, воно знайоме вам з минулого досвіду?
Ви питаєте, чи варто говорити чоловікові про дзвінки. Але, можливо, питання не лише в тому, розповідати чи ні, а в тому, якої відповіді та реакції ви очікуєте від нього? Що саме для вас важливо почути чи зрозуміти в цій розмові?
Ви говорите, що довіряєте йому, але водночас ця ситуація не дає вам спокою. Чого вам хочеться більше: запевнення у чесності чи, можливо, глибшого розуміння ваших відносин зараз?
Якщо ви дізнаєтеся правду (будь-яку), як ви будете з нею далі? Що ви готові прийняти?
Правда може бути різною, і важливо зрозуміти, що для вас буде означати кожен можливий варіант розвитку подій. Можливо, варто задати собі запитання: “Чого я потребую у цих стосунках зараз?”