Відносини
Добрий вечір, вже як 4 місяці я спілкуюсь з хлопцем, з яким ми познайомились, вже зустрічались три рази, але він мене сприймає як друга, каже ми друзі. Але я його сприймаю більше ніж друга і мене це мучить, скажіть варто признатись у своїх почуттях, навіть якщо вони не взаємні, може від того, що я скажу мені стане легше?
Вопрос от: ; Возраст: 33

психолог онлайн
Анна Автонділова
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброго вечора.
Якщо Ви ще не говорили цьому хлопцю про свої почуття до нього, можна це зробити, якщо Ви вважаєте за потрібне, і враховуючи його реакцію, визначитися, що робити далі. Якщо закоханість виявиться невзаємна, краще буде переключитися на інші аспекти свого життя і переключити фокус уваги на себе не залежно від ситуації.
психолог онлайн
Марія Радченко
Добрий вечір!
Зізнатися у своїх почуттях може справді полегшити емоційний тягар і зняти напругу, адже невизначеність може виснажувати, але й може змінити ваші стосунки.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Здравствуйте!
Вам может быть и станет легче, но вот парню, наоборот, может стать тяжелее от этого признания.
Ведь всякое признание обязывает к ответным действиям.Если он испытывает похожие чувства - то все будет хорошо.
А если нет? Что и как тогда отвечать ему?
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Катя, сказати про свої почуття хлопцю - непросте завдання. Постає питання. А раптом не відповість взаємністю?
Раптове визнання у почуттях, навіть якщо воно приємне, для будь-кого стане несподіваним
Дійте повільно.
Невеликі знаки уваги дадуть людині натяк на те, що з вашого боку є якісь почуття.
Зробіть комплімент, романтичний подарунок чи залиште милий коментар на його сторінці. Здавалося б, маленькі знаки уваги, але вони вже поведуть його думки в іншому напряму
Прив'яжіть хлопця до вражень.
Люди краще реагують на речі, безпосередньо пов'язані з емоціями. Якщо визнаватись у почуттях просто так, без прив'язки до подій, це може здатися штучним. Спробуйте спочатку створити враження, а потім зізнаватись. Наприклад, покличте його на концерт, а наприкінці чудового дня озвучуйте свої почуття.
Але можна скористатися враженнями, які ви вже маєте. Наприклад, скажіть, що сьогодні така річниця вашого знайомства (навіть якщо це не так), і ти довго думала про те, хто ви один для одного, і зрозуміла, що… ну а далі кажіть, що зрозуміла.
Відредаговано автором 03-02-2025 03:19:47
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Соломія Лехіцька
Доброго ранку, Катю!
цитата:
Але я його сприймаю більше ніж друга і мене це мучить
Тобто вас мучать свої ж почуття до хлопця. Однак це дивно. Здається симпатія або ж закоханість мають людину надихати...
Проте, хвилювання, напевно, спричинені тим, що ваші почуття можуть бути невзаємними, адже
цитата:
він мене сприймає як друга, каже ми друзі
Я б точно не сприймав його слова буквально. Можливо, хлопець не поспішає зі зближенням, йому потрібно більше часу, аби вас краще пізнати і відчути свої емоції.
Щодо ваших зустрічей
цитата:
вже як 4 місяці я спілкуюсь з хлопцем, з яким ми познайомились, вже зустрічались три рази
Невже ви знайомились заради дружби? А він? Йому що - друзів чоловіків не вистачає? Відчувається якась невідповідність озвучених оцінок і змісту вже певних відносин. Тому цей аспект принагідно можна прояснити, аби не плекати марні сподівання на взаємне велике кохання.
психолог онлайн
Почему так редко встречаетесь?
Как вы познакомились и какая цель была знакомства у обоих?
Как вы понимаете, что МЧ воспринимает вас как друга?
Для чего вы хотите сказать о своих чувствах? Что хотите получить от данного признания?
Дополнение от автора
Він каже, що зараз не шукає серйозних відносин, бо які він починав, всі закінчувались. Взагалі я знайомилась для можливих майбутніх відносин, ну і він мені сподобався, а яка його ціль, я не можу сказати, ми про це не говорили, наше знайомство почалось з гумору, потім більше дізнавались одне про одного, зараз навіть може розказати про якісь неприємності у родині, тобто в нього я так зрозуміла є довіра. Бачимось рідко, бо він військовий. Та він мені прямо каже, що в нас дружба, ми друзі. Але в мене виникає питання чи це не дружба заради сексу?
психолог онлайн
Соломія Лехіцька
У вас есть секс?
Может мужчина не врет про друзей, может такая игра - мы друзья, ни с кем не складывалось. И у многих женщин включается спасатель - доказать, что вот со мной сложится.
Тем более встречи редкие, он военный, а историй нынче много неутешительных про поиски легкого секса у данной категории мужчин.
Важно определиться для себя, подходит ли дружба вам?
Общаться в надежде, что он передумает и вы будете парой, затея так себе. Вы будете раниться и ждать, а потом в какой-то момент узнаете, что у него женщина появилась для отношений.
Дополнение от автора
Як ми перший раз побачились, то він мене поцілував, подарував квіти, запитав чи будемо дружити. Але коли останній раз бачились, то відбувся секс
психолог онлайн
цитата:
Але в мене виникає питання чи це не дружба заради сексу?
Цілком слушне питання. Аби дати на нього об'єктивну відповідь, знадобиться ваше уміння усвідомлювати прояви чоловіка у ставленні до вас(!) Звертати увагу на динаміку відносин. З приводу цього хочу запитати - за вашими відчуттями і спостереженнями, чого стає більше у відносинах, а чого менше? Як змінюються ваші емоції і бажання?
До того ж, ви маєте право прямо і відкрито висловлювати свої враження, наміри і почуття. Дивитись на реакцію чоловіка, слухати, що він вам скаже у відповідь. І робити відповідні висновки.
цитата:
Він каже, що зараз не шукає серйозних відносин, бо які він починав, всі закінчувались.
Чи може це бути правдою, як вважаєте?
Якщо так насправді і є, то який вибір відкривається перед вами?
цитата:
Взагалі я знайомилась для можливих майбутніх відносин, ну і він мені сподобався, а яка його ціль, я не можу сказати, ми про це не говорили, наше знайомство почалось з гумору, потім більше дізнавались одне про одного, зараз навіть може розказати про якісь неприємності у родині, тобто в нього я так зрозуміла є довіра.
Погодьтесь, не кожне знайомство призводить до відносин. Тим більше тих, що перетікають у сильні почуття і, зрештою, у створення союзу двох взаємно люблячих людей.
У будь-якому випадку, коли люди вже вийшли з підліткового віку або раннього молодого, вони зазвичай не стрімголов оформлюють шлюб. Чи не так? Вони, як правило, дають собі час, щоби неквапно зближатись з партнером, намагаючись краще його пізнати, а також перевірити на стійкість свої власні почуття.
А який спосіб побудови відносин притаманний вам? Чи схильні ви більше довіряти або не довіряти чоловікам? Ваш минулий досвід на який сценарій налаштовує?
психолог онлайн
Дружба и секс? Очень интересно с точки зрения мужчины выглядит "мы только друзья".
Вас это устраивает?
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброго дня
Схоже, мета вашого знайомства передбачалася як романтичні стосунки і на початку хлопець теж поводився не по дружньому, бо подарував квіти і поцілував. Можна було би припустити, що після першого знайомства він зрозумів, що ви йому не подобаєтесь як дівчина, але ж тоді він би не хотів сексу з вами.
Тому таке підкреслення саме дружніх стосунків при наявності сексу наштовхує на думку, що хлопець хоче мати дівчину для приємного проведення часу разом, коли він у відпустці. І заздалегідь попереджує, що ви не пара, щоб уникнути моральних зобовʼязань і претензій з вашого боку.
Якщо це схоже на правду, то в такому випадку, вам потрібно длЯ себе вирішити чого ви хочете від цієї ситуації. Поговорити про почуття, звісно можна, але перед тим подумайте, з якою саме метою ви хочете поговорити, чого досягти розмовою. Подумайте про можливі варіанти розвитку розмови і що будете робити при кожному з них.
Хлопець пропонує те, що йому підходить. Але це не означає, що це підходить вам і що ви мусите погодитися. Подумайте, чи в ваше розуміння дружби секс вписується, може вам самій так буде комфортно. Чи ви шукаєте саме тривалих стосунків.
Можете запропонувати власні варіанти: наприклад, ти мені подобаєшся і я не проти з тобою зустрічатися, але якщо ти в цьому не зацікавлений, то можемо дружити, але без сексу, бо я друзями не займаюся сексом.
Якщо ви хочете бути разом, а він ні, то, мабуть вам буде важко з ним спілкуватися. Просто часто таке буває, що чоловік хоче сексу без стосунків, а дівчина хоче стосунків і погоджується на його умови, бо сподівається, що він змінить думку, береже йому вірність, коли її навіть про це не просили. А потім виявляється, що чоловік себе в тому плані не обмежує і не розуміє в свій бік ніяких претензій, бо ж він нікому нічого не обіцяв. І по суті він правий, бо ж такої домовленості не було.
Дополнение от автора
Після сексу я йому сказала, що більше такого не повториться, якщо ми друзі, він погодився і запитав чи можна зустрічатись, ходити в кіно, кафе. Оце все я не можу зрозуміти, що він хоче від таких дружніх відносин?
психолог онлайн
цитата:
Як варіант, можливо, він прагне відновитись. Тобто відновити почуття самоцінності через увагу і зацікавленість жінки до себе. Та чи згодні ви йому в цьому допомагати, відчуваючи себе в якості допоміжного засобу?
Дополнение от автора
Я йому сказала про свої відчуття, він відповів ,,я знаю,,. Але після цього наше спілкування не помінялось, спілкуємось як раніше
психолог онлайн
цитата:
З огляду на таку реакцію, Вам вирішувати, в якому стилі продовжувати спілкування і чи продовжувати взагалі.
психолог онлайн
Соломія Лехіцька
цитата:
Оце все я не можу зрозуміти, що він хоче від таких дружніх відносин?
Ненапряжно сходить в кино, поболтать и иногда секс. В общем, легкие, не обременительные отношения. И не факт, что такое только с вами будет.
Решать вам, хочется вам таких отношений или нет.
Главное не обманываться, что вы будете хорошей и МЧ увидит, оценит и влюбится, и будут отношения, как вы хотите.
Дополнение от автора
Я так розумію мала ймовірність того, що в майбутньому він відповість мені взаємністю. В принципі я не проти дружби з ним цікаво спілкуватися, але дружба без сексу
психолог онлайн
Валентина Михайловна Жемчужникова
Отже, ситуація прояснилася. Хлопець знає, що він вам подобається, водночас стосунків не хоче. Готовий вам запропонувати гарне проведення часу. Вас спілкування цікавить, тоді чому б ні.
Ймовірно, він буде під час зустрічей все-таки натякати на секс, а вам буде важко встояти, адже він подобається. Як поводитися в такій ситуації, вирішувати лише вам, головне не сподіватися, що він раптом змінить свою позицію щодо стосунків.
В цілому, на мою думку, в сексі без зобовʼязань немає нічого поганого, але якщо це щиро влаштовує обох партнерів, але не коли хтось терпить і чекає на зміни.