Я литромантик
Здравствуйте,я литромантик и не знаю как побороть это,каждый раз когда влюбляюсь в человека и он отвечает взаимностью чувства будто пропадают,сейчас мне симпатичен один мальчик и как только начинаю думать о том что чувства пропадут,начинается большая тревожность,я бы очень хотела побороть литромантизм,если есть такой способ
Вопрос от: ; Возраст: 16

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Здравствуйте) Есть такой способ, но это процесс длительной терапии с психологом. На самом деле, за этой проблемой кроются и другие с которыми предстоит работать
психолог онлайн
Привіт.
Я відчуваю, що в тобі багато щирості, бажання розібратись у собі й великої тривоги через досвід, який здається "неправильним" або "незручним".
Ти пишеш, що як тільки з'являється взаємність — почуття ніби зникають, і за цим приходить хвиля тривоги. Мені хочеться запитати: що для тебе означає взаємність?
Що в тобі активується в той момент, коли інша людина стає ближчою?
Можливо, не треба "побороти" літромантизм, а спробувати бути з тим, що відчувається — з тривогою, з реакцією на близькість, з тим, як змінюється стан, коли симпатія стає реальністю. Це вже шлях до розуміння себе глибше.
А ще — ти вже зробила важливий крок, поділившись цим. Це може стати початком внутрішнього діалогу, де замість боротьби — з’являється цікавість: що зі мною, коли хтось мене вибирає?